Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
Vaiva: liikaa töitä!
Ja sen tuomat vaivat, mm työpaikalla melkein vanne kiristää päätä jne.
Ja sen tuomat vaivat, mm työpaikalla melkein vanne kiristää päätä jne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
^Tuota on näköjään liikkeellä, vaikken itse siitä kärsikään vaan ns. välikäden kautta. Aivan vitun järjetöntä, ja äijä harmittelee sitä ettei pysty enää viikkotolkulla vetään 14h työpäiviä/öitä tuosta vaan. Eipä sekään oo parikymppinen ikuisesti. En tiiä viittiskö sille melkein toivoa jotain burn outtia, niin olis pakko hidastaa. No mutta, ainahan se on tällasta ollu, rennomman jakson jälkeen vaan taas muistaa näiden rankkuuden. Koitan järkeistää, että se on vaan hormonaalista riippuvuutta toisen ihmisen aikaan saamasta hyvästä olosta, ja sen aukon voi täyttää myös muulla aivojen mielihyväkeskusta aktivoivalla toiminnalla.
Romantisch.
Romantisch.
Prepare for the worstest.
Paino on pudonnut nelisen kiloa noin kolmessa viikossa vaikka en _todellakaan_ ole tehnyt asian eteen mitään 

Joo, mutta oon kyllä aika lahjakkaasti paikannut energiavajetta jos jonkunlaisella syötävälläDumis kirjoitti:^Lumitöitä?

Jopa siihen malliin, että lukema olis voinut ennemmin olla toiseen suuntaan.
-
- Kitisijä
Pitkähkön kävelylenkkeilytauon jälkeen penikoissa kova kipu. Tänään mennyt 4 Ibumaxia. Jatkan huomenna samalla linjalla koskapa Panadol ei auta. Lauantaina tiedossa metsätöitä, eli tuon lisäksi se 30min alkuun+loppuun lumikenkäilyä 25kg ahkiota kiskoen. Ens viikolla sitten lisää kävelylenkkiä.
Työmäärä duunissa yhä järjetön vielä ainakin 2 kk, josko sitten pomot ois saaneet rekrytoitua pari uutta duunikaveria. Oli kumma kun tuonkin jouduin työmuurahaistasolta kertomaan pomonpomonpomolle, kun ei välissä olevat 'vellihuosut'
uskaltaneet kertoa totuutta. Onneksi isopomo luottaa toistaiseksi(!!) muhun eikä suutu vaikka kerrottava ei ole aina sisällöltään kovin mukavaa kuunneltavaa. Muistaa taas varmaan seuraavalla reissulla tarjoten muutaman sikarin ja juomaa ämpärillisen, siis silloin kun muut ei ole tiskillä näkemässä . 
Työmäärä duunissa yhä järjetön vielä ainakin 2 kk, josko sitten pomot ois saaneet rekrytoitua pari uutta duunikaveria. Oli kumma kun tuonkin jouduin työmuurahaistasolta kertomaan pomonpomonpomolle, kun ei välissä olevat 'vellihuosut'

-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Hmm, lääkäri soitteli keuhkokuvista. Vanhat kuvat oli saatu tuolta entisestä asuinpaikasta. Se keuhkoputken muutos oli jo sikainfluenssan jälkeisissä kuvissa mutta ei niitä edeltävissä kuvissa. Oli jäänyt siellä huomaamatta. Tää keuhkojen kontrollikuvaus on ensi kuun lopussa.
Mutta siis jäänyt jotain päälle. Mutta mä en nyt oikein ymmärtänyt mikä jäänyt päälle, jostain infektioastmasta puhui, mutta ei kai semmonen röntgenissä näy? Olen ihan ulalla.
Mutta siis jäänyt jotain päälle. Mutta mä en nyt oikein ymmärtänyt mikä jäänyt päälle, jostain infektioastmasta puhui, mutta ei kai semmonen röntgenissä näy? Olen ihan ulalla.
Joo, tajusin sitten kun mietin tovin. Jotain astmaattista mulle tuon jälkeen tuli, avaajaa on kaapissa, mutta tuo muutos ei kait siihen liity. Vissiin joillain ihmisillä on taipumusta flunssissa tai jälkeen astmaoireisiin vaikka varsinaista astmaa ei olekaan.Kottarainen kirjoitti:Joo, ei näy astma kuvissa. Veikkaisin että joku infektion jälkeinen arpi olisi todennäköisin selitys.RP kirjoitti:Mutta siis jäänyt jotain päälle. Mutta mä en nyt oikein ymmärtänyt mikä jäänyt päälle, jostain infektioastmasta puhui, mutta ei kai semmonen röntgenissä näy? Olen ihan ulalla.
No mulla alkaa se astmatutkimus noitten kontrollien jälkeen. Mut olen miehen peffillä mittaillu lääkkeillä ja ilman, ei niissä luvuissa oo kyllä mitään eroja aamulla/illalla/lääkkeellä/ilman. Oon tommosen samanlaisen tutkimuksen joskus nuorempanakin käynyt. Mut nyt sinne sairaalaan viel puhaltamaan sitä isoa toosaa lisäksi.
-
- Kitisijä
Ruumiinlämpö koholla. Koko viikon ollut hiukan nihkeä olo, sellainen että mikään urheilu ei oo tullut kysymykseenkään mutta töissä on voinut käydä. Nyt sitten ilmeisesti nousi vähän lämpökin, noin 37 asteeseen.
Taas rintakehä ihan helvetin kipeä. Ei kärsi edes koskettaa rintalastaa. Säteilee myös kylkiin. Pitäisköhän ottaa joku burana kuuri tai jottain. Se on ihan turvonnutkin, mitävit.
-
- Kitisijä
TUli pari vilunväristystä ja oksu ihan yhtäkkiä, lähes väkivaltaisesti. Lämpö 37.9. Mitä ihmettä!? 

The great club outshines the individual, always and forever.
Eiks nyt oo liikkeellä jottain vattapöpöö. Eiks niis yleensä viluväretä huolella jos on kunnon pöpö kehossa.Elppis kirjoitti:TUli pari vilunväristystä ja oksu ihan yhtäkkiä, lähes väkivaltaisesti. Lämpö 37.9. Mitä ihmettä!? :shock:
-
- Kitisijä
Niin kai.. katsotaan nyt. Oli pakko vetästä banaania poskeen melkein heti, että pysyy sokerit kondiksessa. Mä saan niin urakalla turpiini tällä hetkellä vatsa-asukkaalta, että sattuu.RP kirjoitti:Eiks nyt oo liikkeellä jottain vattapöpöö. Eiks niis yleensä viluväretä huolella jos on kunnon pöpö kehossa.Elppis kirjoitti:TUli pari vilunväristystä ja oksu ihan yhtäkkiä, lähes väkivaltaisesti. Lämpö 37.9. Mitä ihmettä!?
-
- Kitisijä
Järkky kuolema.
Kauhea viirus kaatanut sänkyyn vaikki kuumetta ole edes ihan täyttä 39 astetta.
Normaalisti potkin vielä neljänkymmenen kuumeessa ambulanssimiehiä kauemmaksi.
Tämä taitaa vielä olla viruksen aiheuttama, eli ei ole mitään tehtävissä muuta kuin sairastaa pois.
Ja tietysti tauti tuli naiselta.
Kauhea viirus kaatanut sänkyyn vaikki kuumetta ole edes ihan täyttä 39 astetta.
Normaalisti potkin vielä neljänkymmenen kuumeessa ambulanssimiehiä kauemmaksi.
Tämä taitaa vielä olla viruksen aiheuttama, eli ei ole mitään tehtävissä muuta kuin sairastaa pois.
Ja tietysti tauti tuli naiselta.
-
- Kitinän uhri
Pää täynnä räkää. Taas.
Johan täs pari päivää on terveenä ollutkin. Täällä duunissa on vähän väliä porukka kipeenä ja kaikilla jotain hengitystie-infektiota? Vaikka edellisessa duunissa oli samalla tavalla porukkaa pienessä tilassa niin ei siellä sairasteltu tällä tahdilla.
Enivei, tulevat tutkimaan ton ilmastointijärjestelmän et onk pöpöi.
Johan täs pari päivää on terveenä ollutkin. Täällä duunissa on vähän väliä porukka kipeenä ja kaikilla jotain hengitystie-infektiota? Vaikka edellisessa duunissa oli samalla tavalla porukkaa pienessä tilassa niin ei siellä sairasteltu tällä tahdilla.
Enivei, tulevat tutkimaan ton ilmastointijärjestelmän et onk pöpöi.
-
- Kitisijä
Niskapaukura taas kipeytynyt ja tainnut tulla vielä lukko heti sen alapuolelle.
Olkapääkin rusahti kivasti bussikuskin vetäessä liinat kiinni kun olin juuri vaihtamassa otetta ja oli käsi huonossa asennossa.
Olkapääkin rusahti kivasti bussikuskin vetäessä liinat kiinni kun olin juuri vaihtamassa otetta ja oli käsi huonossa asennossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Vatsa sanoi itsensä irti ja kehitti jonkin stressiperäisen (kuulemma) suolitulehduksen. Koko yön voihkin ihan väärästä syystä pitkin sänkyä kaksinkerroin, vatsaeliökin protestoi pysymällä hereillä ja potkimalla - potki jo maassa makaavaa :/ Verikokeet otettu, yön oksentelu ei tuottanut haluttua tuotosta pissanäytepurkkiin, joten kuivumaankin ehdin... prkle.
Nyt sit loppuviikko lepoa. Hahah.
Nyt sit loppuviikko lepoa. Hahah.
-
- Kitisijä
^CRP 50 ja leukkarit koholla, joten täti antoi antibiootit jos olo tukaloituu.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
PrööööT !
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Tytsä oksautti pari kertaa aamupäivästä, nukkunut jo yli neljä tuntia. Itsellä kuume 38 ja kaamea lihassärky. Muita oireita ei ole.
-
- Kitisijä
Olo on nuutunut ja 50% puhdista kateissa. Nukuttaa vähän muttei kuitenkaan nukuta.
Nyt ei tarttis minkää taudin tulla ku on lomaviikko tulossa !
Nyt ei tarttis minkää taudin tulla ku on lomaviikko tulossa !
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Vittu saatana perkele että menin sössimään ton polven uudestaan. Nyt vittu alkaa mennä hermo, perkele!! Vittu perkele jos tästä nyt ei oikeasti tule enää kalua, niin saatana sata varmasti erakoidun saareen kalastamaan, jumalauta!
^ Polvivaivat onkin kivoja. Tsemppistä, kyllä se vielä siitä, kunhan et rehki liikaa.
Ja tämä se jaksaa vaivata edelleen. Haen kohta kortisoonit jos ei tokene.RP kirjoitti:Taas rintakehä ihan helvetin kipeä. Ei kärsi edes koskettaa rintalastaa. Säteilee myös kylkiin. Pitäisköhän ottaa joku burana kuuri tai jottain. Se on ihan turvonnutkin, mitävit.