Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

RahkaPussukka kirjoitti:No, CB oli yksi syy, miksi lähdin pois Kitinästä 2-3 v sitten. Kyllästyin jatkuvaan kettuiluun, henkilökohtaiseen haukkumiseen ja negojen levittämiseen. Mulla ei enää huumori tai noraus riittäneet.

Hän on varmasti ollut hieno ihminen niille, jotkä hänet ovat IRL tunteneet.
Niin. Varmasti. Voi olla, että hän irl oli Jeesus, mutta netissä hän ei ollut.

On aivan naurettavaa kenekään aloittaa nyt kirjoitella "nikkien takana on niinQ oikeita ihmisiä". Kyllä. Ja jos se oikea ihminen esim. uhkaa toisen oikean ihmisen perhettä raiskauksella ja tappamisella, niin on OK vittuilla takaisin.

Ja kamoon: jos mä olisin CB:n tappanut, niin en kai mä nyt kirjoittelisi tänne, vaan olisin olisin upottanut kaikki tietokoneeni Suomenlahteen ja en koskaan enää tulisi kitinään? Kamoon?
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:
Ja kamoon: jos mä olisin CB:n tappanut, niin en kai mä nyt kirjoittelisi tänne, vaan olisin olisin upottanut kaikki tietokoneeni Suomenlahteen ja en koskaan enää tulisi kitinään? Kamoon?
No, ei sinuun viitaten, mutta juuri kaikkein sairaimmat jatkavat arkea ihan normaalisti, riippumatta siitä mitä yön pimeinä tunteina kellarissa puuhaavat.
Tarkoituksena vaan tuoda se pointti esille, mihin sairas ihmismieli pystyy, ei spekuloida asian laitaa juuri tässä tai sen yhteyttä sinuun.
Prepare for the worstest.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

exPertti kirjoitti:Olisit pysynyt omalla tasollasi.
Jälkiviisaus on aina hienoa, mutta siinä vaiheessa kun viesti viestin perään vittuillaan, uhkaillaan ja mässäillään toisen perheen raiskaamisella ja tappamisella, vie kyllä kenen tahansa tason sivuraiteille. Seura tekee kaltaisekseen niinku.

Herää vain kysymys, että olisiko sittenkin tarvetta harrastaa palstalla jonkin sortin moderointia?
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Boner kirjoitti: Herää vain kysymys, että olisiko sittenkin tarvetta harrastaa palstalla jonkin sortin moderointia?
Ei mun mielestä, todelisuudessakaan ei ole moderointia. Tosin ihmiset ei käyttäydy täällä kuten todellisuudessa, mutta silti.

Kyllähän täällä ihan äärireunan meiningit on moderoitu, mutta en sano etteikö silti sivustolla olisi matskua mistä joku voi ottaa itseensä.

Kyllä CB:n lapseraiskaus-jutut meni ohi hyvän maun spektristä heittämällä, mutta niinhän teki koko ukon kitinä rooli, joten en ehkä sen takia osaa pistää tarpeeksi painoarvoa nettiläyskytykselle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Boner

Haemaeraemies kirjoitti: en ehkä sen takia osaa pistää tarpeeksi painoarvoa nettiläyskytykselle.
En minäkään muuten, mutta ne omat lapset. Niihin kohdistuvaa uhkailua, herjaa tai pilkkaa en hyväksy.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jokainen meistä on jonkun lapsi. Koita muistaa sekin.
Prepare for the worstest.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Haemaeraemies kirjoitti:ukon kitinä rooli
Mun mielestä on vähän pimiää ottaa joku "rooli" ja pitää sitä yllä vaikka kuinka kauan. Menis teatteriin tämmöset ihmiset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

annepa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:ukon kitinä rooli
Mun mielestä on vähän pimiää ottaa joku "rooli" ja pitää sitä yllä vaikka kuinka kauan. Menis teatteriin tämmöset ihmiset.
Welcome to the internet, sitä tapahtuu täällä aika paljon. Uskaltaisin veikata että kaikki meistä kaunistelee,vääristelee, värittää tai jopa keksii asioita itsestään.

Joillekin se nimimerkki taas sitten on sitten se persoonan pimeäpuoli, toisille vitsi, tai toisille se henkilö joka haluaisivat olla. Jotku vaan vetävät homman suhteettoman överiksi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

nowaysis kirjoitti:Jokainen meistä on jonkun lapsi. Koita muistaa sekin.
Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Dave kirjoitti:
Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?

No miten uhkasit?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Boner

Homeboy65 kirjoitti: No miten uhkasit?

Oletko sä kännissä, vai etkö osaa navigoida ketjussa taakse päin?
Dave

Homeboy65 kirjoitti:
Dave kirjoitti:

No miten uhkasit?
Kaikki on tässä ketjussa.

Edit: siis mun uhkaukset on tässä ketjussa. CB:n uhkaukset on levällään useammassa ketjussa.
Viimeksi muokannut Dave, 14.02.2011 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:Oletko sä kännissä, vai etkö osaa navigoida ketjussa taakse päin?
Laittaisin panokseni laiskuudelle.

edit: mikä on tietenkin seurausta kännistä. Olit sittenkin oikeassa :)
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?
Vedän välistä ja totean, että se oli typerää, koska peeloja löytyy näköjään mukafiksuistakin.
Paras päivä ikinä.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Dave kirjoitti:Sanopa suoraan: oliko väärin uhata kitinässä CB:a, kun hän oli ensin toistuvasti uhannut tappaa ja raiskata perheeni?
*iskee lusikkansa soppaan*
Jälkiviisaana.. joo oli se väärin. Se että jos joku toinen tekee laitonta, ei tee siitä yhtään laittomampaa, jos sä teet sen kans. Vai?

Mä olen joskus joutunut samanlaisten uhkausten kohteeksi, asiallisen oloinen kundi alkoi uhkailla raiskaamisellea ja ties millä hirveällä. Mä vein asian poliisille, ja uhkaukset loppui kuin seinään.
Dave

DitaVonShagwell kirjoitti:
*iskee lusikkansa soppaan*
Jälkiviisaana.. joo oli se väärin. Se että jos joku toinen tekee laitonta, ei tee siitä yhtään laittomampaa, jos sä teet sen kans. Vai?
No joo. Olihan se (=vastauhkaus) juridisesti väärin. Mun mielestä on oleellisempaa, oliko se moraalisesti väärin.
CeDell Davis

Jälkiviisaat tosiaan. Eihän tästä puutu enää kuin Ann ja Mylwin kertomaan meille mitä se korkea moraali ja selkärankaisuus oikeasti on. Toivottavasti en tällä kutsunut Zeusta ja Hadesta paikoille.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:No joo. Olihan se (=vastauhkaus) juridisesti väärin. Mun mielestä on oleellisempaa, oliko se moraalisesti väärin.
Et varmaan omaa mielipidettäni arvosta, mutta mun silmiin se CB:n läppä oli sellaista konditionaalityylistä mouhoamista että sulle pitäis tehdä niinkuin jossain leffassa on tehty.

Sun läppäs taas oli jo ihan puhdasta toteuttamisen suunnittelua ja keinojen pohdintaa. Minusta henkilökohtaisesti siinä on eroa, ja jälkimmäinen edustaa moraalisesti huomattavasti suurempaa läppävikaa.
Boner

Dave kirjoitti: No joo. Olihan se (=vastauhkaus) juridisesti väärin. Mun mielestä on oleellisempaa, oliko se moraalisesti väärin.
No täähän on nyt vähän sama tilanne kuin se, että murtovaras saa talon isännältä mustan silmän rosvoreissullaan, ja isäntä tuomitaan pahoinpitelystä.

Olisipa kiintoisaa tietää koska juttu on tapahtunut, koska sun viestit on kerrottu poliisille ja miten lähellä poliisit ovat jo konttoriasi. Ehkä sun kannattaisi tutkia taulujen selustat jo mikrofonien varalta!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
Dave kirjoitti:No joo. Olihan se (=vastauhkaus) juridisesti väärin. Mun mielestä on oleellisempaa, oliko se moraalisesti väärin.
Et varmaan omaa mielipidettäni arvosta, mutta mun silmiin se CB:n läppä oli sellaista konditionaalityylistä mouhoamista että sulle pitäis tehdä niinkuin jossain leffassa on tehty.

Sun läppäs taas oli jo ihan puhdasta toteuttamisen suunnittelua ja keinojen pohdintaa. Minusta henkilökohtaisesti siinä on eroa, ja jälkimmäinen edustaa moraalisesti huomattavasti suurempaa läppävikaa.
Ja tässä nyt on vielä sekin näkökanta että toiselle osapuolelle sitten kävi jotakin. Tietenkään faktatietoa ei ole, mutta tämän kuvan saa. Silloin nämäkin on tutkittava, näin se menee, ja hyvä niin.
Dave

*huokaus*

No voi vitun ikenet. Ei kyllä olisi uskonut, että nettivastavittuilusta tällaista seuraa.

Tekisi tottakai mieli tehdä KSE, mutta en nyt oikein voi, kun haluan päivystää, käykö poliisi kutsumassa kuultavaksi.

Vaikka he toki saisivat henkilöllisyyteni selville tod. näk. muutenkin, niin veikkaan, että poliisi tekee asian mielummin helposti ja laittaa yv:tä ja kutsuu sitä kautta.
CeDell Davis

RP kirjoitti:mutta tämän kuvan saa.
Mun on erittäin vaikea hahmottaa sitä, että tämän kaltainen keskustelupalsta oikeasti voisi vaikuttaa jonkun sielunelämään niin paljon, että sillä olisi merkitystä. En vain pysty ymmärtämään sitä kuviota.
Dave

Manaaja kirjoitti:

http://safetyhide.info/index.php?q=aHR0 ... PTk1ODI%3D

musta tuo on aivan selvää tekstiä. Mun uhkailut tuli vasta tämän jälkeen.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:

Ja tässä nyt on vielä sekin näkökanta että toiselle osapuolelle sitten kävi jotakin. Tietenkään faktatietoa ei ole, mutta tämän kuvan saa. Silloin nämäkin on tutkittava, näin se menee, ja hyvä niin.
RP kirjoitti:sydämeni kantaa sen verran sivistystä jotta osaan suhtautua poismenoonsa kunnioittavasti enkä jauha paskaa ympäriinsä. Kannattais koittaa.
Nopeasti se sivistys karisee. No, onneksi minulla ei moisia estoja ollut alunperinkään, ja siksi voin hyvin sanoa, että Daven uhkailut sekä melkeinpä vielä enemmän Daven maaninen jankkaus koulutuksesta ja työhistoriasta (tai niiden oletetusta puutteesta) olivat ainakin mauttomia ja oikeastaan myös moraalisesti väärin. Mutta myös ymmärrettäviä tilanteessa. Ja joka tapauksessa sellaisia, että edelleenkään en oikein osaa ymmärtää, miten tässä episodissa paheksunta kohdistuu osapuolista nimenomaan Daveen, vaikka hänessäkin sinänsä aihetta on. Ja Manaajan pointti osoittaa, että läppä-uhkailut kannattaa jättää väliin: ihmiset kokevat niiden vakavuusasteet niin kovin ennakoimattomasti eri tavoilla. Minä olisin luullut, että kukaan ei ota kumpaakaan uhkausta tosissaan, mutta että järjestys menee tosiaan niin, että Crowbarin provosoimaton hyökkäys on paljon vakavampi kuin Daven reaktio siihen. Mutta mistä sen tietää; toivottavasti kumpikaan ei oikeasti ryhtynyt paskanpuhujasta toteuttajaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ei kyllä olisi uskonut, että nettivastavittuilusta tällaista seuraa.
Palstaseura huomioon ottaen täytyy sanoa, että ei rikosilmoitus ensimmäinen täältä mukaan lähtevä asia kyllä ole. Muutenhan niitä olisi tehtailtu jo satoja.
No ei varmasti normaalitilanteessa tehtäisikään. Tässä nyt vaan on ikävästi sattunut toiselle jotakin, joka saa läheiset kääntämään jokaisen mahdollisen kiven, oli ne kuinka epätodennäköisiä tahansa. Näin mä käsitän, luullakseni se on täysin normaalia. Kuka tekisi toisin vastaavassa tilanteessa? Mun mielestä tässä ei ole mitään epäselvää.