Mähän nykyisin komppailen Masaa ihan maanisesti. Tässäkin olen vakavasta kepu-kammostani huolimatta löytävinäni itsestäni Kiviniemeä symppaavan puolen. Saisko sen ilman kepua, kiitos. Mun ehdokas on tietysti kuitenkin Tuomioja tai varauksin Soininvaara.
Uusimmassa Kanava-lehdessä oli muuten kaikkien kolmen suurpuolueen puheenjohtajien artikkelit oman puolueensa aatteellisesta taustasta ja aatteen roolista nykypäivänä. Siinäkin Kiviniemen versio keskustalaisuudesta oli ihan hyväksyttävän kuuloinen (ja varsin kaukana kalapuikkoisännistä).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti:Mähän nykyisin komppailen Masaa ihan maanisesti. Tässäkin olen vakavasta kepu-kammostani huolimatta löytävinäni itsestäni Kiviniemeä symppaavan puolen. Saisko sen ilman kepua, kiitos. Mun ehdokas on tietysti kuitenkin Tuomioja tai varauksin Soininvaara.
Uusimmassa Kanava-lehdessä oli muuten kaikkien kolmen suurpuolueen puheenjohtajien artikkelit oman puolueensa aatteellisesta taustasta ja aatteen roolista nykypäivänä. Siinäkin Kiviniemen versio keskustalaisuudesta oli ihan hyväksyttävän kuuloinen (ja varsin kaukana kalapuikkoisännistä).
komppaan tätä. Tosin soininvaaraa kannatan ilman varauksia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
^Mun kitinä-identiteettini romahtelee kuin Nokian osakekurssi: uusi viiteryhmäni on Masa & Homie.
RP kirjoitti:Enpä ole ennen tavannut Kanava-lehden lukijaa
Ei kai tämäkään oikein tapaamiseksi vielä riitä. Joka tapauksessa, Kanava-lehtihän on perin suosittu meidän hiljattain eläköityneiden, kotonakin pukuun pukeutuvien, 65+ entisten virkamiesten keskuudessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tässä varmaan näkyy hyvin tämäkin, että juuri ketään sellaista, jolla kysiestä postia ei ole jo ollut, ei osaa useinkaan kovin luontevasti kuvitella pääministerinä. Niinpä varsin erikoisella prosessilla p-ministeriksi noussut Kiviniemi tuntuu ilmeiseltä valinnalta. Bluntlyhan on ymmärrykseni mukaan esittänyt useaan otteeseen, että monien (myös allekirjoittaneen) suhtautumisessa persujen mahdollisiin ministeriysaikeisiin näkyy samaa irrationaalisuutta kuin tässä Kiviniemen suosimisessa ja muiden epäilyssä.
^ No siis ihan henkilötasolla en haluaisi Urpilaista, jos ei muuta niin siksi, että pääministerillä pitäisi minusta olla aiempaa ministerikokemusta. Oikeassa elämässä valintani olisi kai kuitenkin juuri Urpilainen, koska SDP olisi noista mieluisin päähallituspuolue.