Runkkis kirjoitti:(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Voisin todeta tähän että s a m i k s e t.
(paitsi että ei ne varatutkaan sen kummemmin kyllä..)
Viimeksi muokannut irmelianneli, 06.12.2005 21:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Runkkis kirjoitti:
(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...
Runkkis kirjoitti:
(näytänkö minä jotenkin siltä, että sovin lohduttamaan eroinneita/karanneita/naimisissa olevia naisia vai miksi vapaat naiset eivät ikinä minusta kiinnostu.)
Et näytä, ajattele se niin että sussa on jotain käsittämätöntä vetovoimaa, jota ei exät helposti unohda... ja joka saa varatut naiset käyttäytymään villisti...
Runkkis kirjoitti:
Tunnen itseni hyväksi käytetyksi.
Olenko minä vain lihanpala?
Minullakin on tunteet...
(Hei, nää hymiöt on niinq kivoi..
Ei saa!! Kyllä naiset tietää että sullakin on tunteet...me naiset ollaan vaan niin kompleksisia *rutistaa*