Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Omasta isästäni olen huomannut, että hän veteytyy vielä enemmän itseensä, eikä osaa olla ollenkaan rennosti perheeni ollessa läsnä. Se on jotenkin niin hanurista, kun oma isä ei osaa kyläillä pojallaan, saati viettää leppoisasti aikaa. Vituttaa lapsenkin puolesta. Äiti on tässä suhteessa ollut oma avoin itsensä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:Eräs alkoholisoitunut, masentunut ja itsekeskeinen paskapää vituttaa. Luulisi että 70 ikävuoteen mennessä olisi jo kasvanut aikuiseksi, mutta ei.
Olen huomannut ihan omista vanhemmistani että ihmisistä tulee iän myötä ainoastaan ahneempia, häikäilemättömämpiä ja itsekeskeisempiä.
Mun vanhemmille on käynyt juurikin päinvastoin.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sama huomio omistani.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun vanhemmat on ns. lentäneet pesästä. Iskä Pekingissä (isäpuoli), äiti uudessa suhteessa..
The great club outshines the individual, always and forever.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Paino on pudonnut 5kg maksimiottelupainosta ja on nyt pienimmillään sitten kevään 2002. Huomasin itse peilistä, että olen laihtunut, mikä tarkoittanee, että voisin vetää jossain historiallisessa tv-produktiossa ilman erikoistehosteita roolin kurjana vanhana keskitysleirijuutalaisena.

En ikinä juo mitään arkisin kotona, mutta jos sitä alkaisi painonhallintamielessä juomaan kaljaa arkena.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Kun mä olen sivuaineopiskelija ni sit mä oon niinku vaan SIVUaineopiskelija, joten ei mitään mahkuja päästä edes kuunteluoppilaaksi kursseille, ku sivuaineopiskelija! Perkele, resurssit kuntoon et opiskelijat sais edes opiskella! Pieni anarkisiti nosti päätään, mähän niinku menen kuunteluoppilaaksi, vaik pisteet hakisinkin kirjatentillä. Ku mähän en vaan suostu oleen VAAN SIVUaineopiskelija, vaan kahden tutkinnon suorittaja, vaikka se sääntöjen vastaista onkin. Paskat säännöistä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

elco kirjoitti:En ikinä juo mitään arkisin kotona, mutta jos sitä alkaisi painonhallintamielessä juomaan kaljaa arkena.
Suosittelen hoolin sijaan rasvaista jugurttia. Tuplasti bissen kalorit ja proteiiniakin siinnä on. Litra päivässä on noin kilo viikossa.
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Olen huomannut ihan omista vanhemmistani että ihmisistä tulee iän myötä ainoastaan ahneempia, häikäilemättömämpiä ja itsekeskeisempiä.
No tämä äijä on kyllä koko ikänsä ollut samanainen paskasäkki. Luulisi että itsestään haluaisi viimeisen about viiden vuoden aikana jättää hieman toisenlaisen kuvan läheisilleen, mutta ei. On mennyt vaan pahempaan dramaqueen-moodiin.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En usko, että ihmiset muuttuvat, korkeintaan rohkaistuvat olemaan enemmän sellaisia kuin ovat. Paskamaiset vanhemmat, paskat geenit, minkäpä sille voi. Sattuman kauppaa, onko itse samanlainen/uskaltaako olla eli muuttuuko sellaiseksi, useimmiten kyllä.
Paras päivä ikinä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tarvitse ihmetellä mistä olen iloisen luonteenlaatuni perinyt. Katkeruudessa ukolla on tosin muutaman vuosikymmenen etumatka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Hartia/niskajumi vituttaa. Sattuu niin saatanasti ja ihankun koko yläselkä ois tulessa. Vittu.
Huora Harakka
Kitinäaddikti

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Poden kummallista alakuloa, jota yritän väkisin kääntää vitutukseksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Huora Harakka kirjoitti:Poden kummallista alakuloa, jota yritän väkisin kääntää vitutukseksi.
Johtuuko tämä tuosta suhteen kariutumisesta? Tsemppiä, nyt vaan sitä unelmien prinssiä odottelemaan ;)
Huora Harakka
Kitinäaddikti

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

RP kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Poden kummallista alakuloa, jota yritän väkisin kääntää vitutukseksi.
Johtuuko tämä tuosta suhteen kariutumisesta? Tsemppiä, nyt vaan sitä unelmien prinssiä odottelemaan ;)
Pakko johtua... Piilotin jopa koruja!

Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Nyt näkisin että ollaan pienimuotoisen hulluuden ja manian äärellä!
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Manalan puudelina en voi kuin puuttua tähän: jos joku joskus kehtaa väittää, että manala tuomitsee irtosuhteet niin vastaus tulee olemaan jotain kepulimaista "en MINÄ ole koskaan tuominnut - olen vaan sitä mieltä, etteivät ne ole mun juttu".

Onko kukaan pysynyt laskuissa kuinka moni täällä on munaajan kirjoissa hullu (eli eri mieltä hänen kanssaan)? Kuka ei ole.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lähimmän esimiehen esimiestaidot ovat kestovitutuksen aihe. Erityisesti se, että kiitosta et saa mistään relevantista. Jostain ihan yhdentekevästä tulee suitsutusta.

Sitten kun oma-aloitteisesti etsit ratkaisun ongelmaan, joka olisi työllistänyt koko possea typerällä, sielun murhaavalla paskaprojektilla joka koostuu N toistosta (siis iso softanpäivityskierros käsityönä)... ei sanaakaan. Nyt kaikki menee yhdellä hiirenklikkauksella per työasema. Edellinen vastaava vaati nykyisen softan poiston, uuden + 16 päivityspaketin asentamisen... kaikki käsityönä. Varovaisestikin arvioiden säästin firman rahoja 300 miestyötunnin verran - toki miinus itseltä systeemin virittelyyn kulunut aika.

:ärrinmurrin:
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Se on kuitenkin sun kanssa samalla alalla?

Itsellä moniammatillisen työporukan esimiehenä on välillä ehkä saman tyyppisiä haasteita. Suurin syy on varmaan se, että en käsitä esim. teknisten juttujen (vaikka nyt nettisivujen tai tietokantojen koodaus tms.) päälle niin paljon, että osaisin arvioida mikä on mitenkin suuri- tai pienitöistä. Sitten saatan hehkuttaa jotain viidessä minsassa photarilla tehtyä käyntikorttipohjaa ja sivuuttaa jonkun oikeasti töitä nopeuttavan ja selkeyttävän jutun vahingosa kokonaan. Tämä on nyt vähän kärjistetty esimerkki, mutta pointti tuli ehkä selväksi?
küllküll

^ Tuli juu.

On tosiaan mahdollista, ettei tiiminvetäjä ymmärrä ihan kaikkia näkökohtia tästä jutusta, kauniisti sanottuna.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä mietin että tuleehan siitäkin omat ongelmansa kun ennustettu aikamäärä alitetaan reippaasti, jos on myyty aikaperusteisesti työtä. Ehkä et nyt ratkaissut esimiehen ongelmia, vaan loit niitä lisää..
küllküll

^ No ei oikeastaan, koska tämä oli firman omaan intraan liittyvä päivitysrumba.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vituttaa vähän mut enemmänki naurattaa kun ihmiset, joilla ei oo kokonaiskuvaa mistään, suunnittelee kokonaiskuvaan vaikuttavia asioita. Kyllä nyt menee perseelleen ja pahasti. Oisko kannattanu kysyä meiltä ensin...?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elop? Ollila? Joku muu turhantärkeä pompöösi molopää?
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Manalan puudelina en voi kuin puuttua tähän: jos joku joskus kehtaa väittää, että manala tuomitsee irtosuhteet niin vastaus tulee olemaan jotain kepulimaista "en MINÄ ole koskaan tuominnut - olen vaan sitä mieltä, etteivät ne ole mun juttu".

Onko kukaan pysynyt laskuissa kuinka moni täällä on munaajan kirjoissa hullu (eli eri mieltä hänen kanssaan)? Kuka ei ole.
Oletko sä elco autistinen, vai miten tän hulluusmanialäpän pointti meni sulta (taaskin) näin kaukaa ohitse?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Nyt näkisin että ollaan pienimuotoisen hulluuden ja manian äärellä!

Oletko sä elco autistinen, vai miten tän hulluusmanialäpän pointti meni sulta (taaskin) näin kaukaa ohitse?
Hyvät herrat. Olkaa niin hyviä ja hankkikaa huone. Ottakaa mittanauha mukaan. Kertokaa sitten kumpi voitti.