Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?
-
- Kitisijä
Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?
Viisi viikkoa takana, 5 kiloa kevyempi olo. Tällä mennään bikinikuntoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mulla on viime aikoina tullut sellainen olo, että oisko tää sittenkin ihan hyvä. Vaikka olen monen kilon päässä tavoitteistani. Katsellaan miten olo etenee ja toimitaan sen mukaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kappas, kodin arvontalaite näyttää jo neuvolapainoa. Jos suunta pysyy samana niin ei tarvetta dieetille.
-
- Kitisijä
Surullisia nuo blogit. Kunpa osaisi omaa tyttöä suojata sellaiselta tunnollisuudelta ja hallinnantunteen tarpeelta mitkä vääristyvät syömishäiriöksi. Lisäksi tietysti luoda terveellisen ja jossain määrin nautiskelevan suhtautumisen ruokaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Mikä tuossa on niin kamalaa? 168 cm ja 65 kiloa, painoindeksi ihan normaali? Tietysti se on vänkyrää, että eukolla ei ole muuta tekemistä kuin painontarkkailu, mutta minkäs teet, kun pää on täynnä höttöä.Manaaja kirjoitti:http://im-miss-nothing.blogspot.com/
Aika karua luettavaa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
^ Mitä nyt pikaisesti lueskelin, niin kiihtyvässä kierteessä ollaan. Se tyttö on tehokkaasti saanut itsensä vierotettua ruuasta. Pahaa jälkeä tiedossa, jos ei hommaan puututa pian.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Joo, paino ehkä on vielä normaali, mutta jos jatkossakin 800 kcal ylitys aiheuttaa itkupotkuraivarit, niin kyllä se asia äkkiä korjautuu...Lolita kirjoitti:^ Mitä nyt pikaisesti lueskelin, niin kiihtyvässä kierteessä ollaan. Se tyttö on tehokkaasti saanut itsensä vierotettua ruuasta. Pahaa jälkeä tiedossa, jos ei hommaan puututa pian.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kuten neidit sanoivat, syömishäiriön puolella mennään jo vahvasti. Aivot alkavat olla pysyvästi vinossa, vaikka paino olisikin vielä normaalin tai jopa lievästi pyöreän puolella.Riemumieli kirjoitti:Mikä tuossa on niin kamalaa?
-
- Kitisijä
Paino tippunut taas parina viime viikkona. Johan tuota lähes paikallaan oloa kesti joulusta saakka. Just tuli nälkä, pitänee mennä nuq, ettei jääkaappi kutsu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Montako tuhatta kiloa kitinä on pudottanut painoa elinkaarensa aikana?
-
- Kitisijä
Saman verran kuin Mikko Kivinen.Boner kirjoitti:Montako tuhatta kiloa kitinä on pudottanut painoa elinkaarensa aikana?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Tänään sopivasti Teemalta klo 21:00-22:05 Tiededokumentti: Anoreksian armoilla.
Kuinka varhain lasten syömishäiriöt voivat alkaa? 11-vuotias Tessa aloitti taistelunsa anoreksiaa vastaan jo seitsemänvuotiaana. Millainen nuoren anorektikon maailma on ja kuinka se vaikuttaa koko perheeseen?
Kuinka varhain lasten syömishäiriöt voivat alkaa? 11-vuotias Tessa aloitti taistelunsa anoreksiaa vastaan jo seitsemänvuotiaana. Millainen nuoren anorektikon maailma on ja kuinka se vaikuttaa koko perheeseen?
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Jonkun brittidokkarin aiheesta olen nähnyt. Aika karua oli juu.
Prepare for the worstest.
-
- Elämätön Kitisijä
Laihduttaminen tms on kyllä hidasta. Viimeisen 5 kk:n aikana paino on tippunut pari kiloa!! Suurimman osan ajasta en ole laihduttanut mitenkään ihan hirveän pakkomielteisesti, herkuttelu on ollut sallittuna, mutta sille valittuina päivinä.
Ruokailu on ollut sellaista, ettei kilot karisisi lihakisista, vaan että laihduttamisen aikanakin lihaskehittyminen olisi mahdollista. Näissä kahdessa eroa on 2 kg

Projekti jatkukoon.. nyt vaan enemmän aerobista. Alkaa käsivarret olla jo varsin isot
(noi ei ehkä oo parhaimmat kuvat sen hahmottamiseen)
Ruokailu on ollut sellaista, ettei kilot karisisi lihakisista, vaan että laihduttamisen aikanakin lihaskehittyminen olisi mahdollista. Näissä kahdessa eroa on 2 kg

Projekti jatkukoon.. nyt vaan enemmän aerobista. Alkaa käsivarret olla jo varsin isot

-
- Kitinäaddikti
^ Ei kilojen tippumisella niin väliä, hyvin näkyy treenit!
-
- Elämätön Kitisijä
^Niinpä.
Sitä fiksoituu aivan liikaa siihen vaakaan, ei näe lainkaan sitten sitä todellista muutosta. Valokuvat on hyvä apuväline tällaisissa proggiksissa.
Sitä fiksoituu aivan liikaa siihen vaakaan, ei näe lainkaan sitten sitä todellista muutosta. Valokuvat on hyvä apuväline tällaisissa proggiksissa.
-
- Kitisijä
Sanotaan nyt suoraan mielipiteeni: ei näin.DitaVonShagwell kirjoitti:http://kitina.net/pictures/8503.jpg
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Elämätön Kitisijä
^ Väärät laihdutusmetodit?
-
- Kitisijä
Kyllä toi alkaa olemaan jo bueno. Älä nyt kuitenkaan paljoa anorektisemmaksi pyri, eli enintään paikallista kiinteytystä, jos sitäkään.
Blyntly taitaa pitää muhkummasta?
Blyntly taitaa pitää muhkummasta?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Kokonaistulos laihiksessa on tänään 6,2 kiloa ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Vielä reilu kahdeksan viikkoa jäljellä.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Vielä reilu kahdeksan viikkoa jäljellä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
^

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Elämätön Kitisijä
toi mitä annepa sanoi
Hyvä Lolita 
Hulppea pudotus

Hulppea pudotus

-
- Kitisijä
Ei jummarra!?Bluntly kirjoitti:Sanotaan nyt suoraan mielipiteeni: ei näin.DitaVonShagwell kirjoitti:http://kitina.net/pictures/8503.jpg
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ja minä sanon että helvetin hyvältä näyttää. Jatka samaan malliin!Bluntly kirjoitti:Sanotaan nyt suoraan mielipiteeni: ei näin.DitaVonShagwell kirjoitti:http://kitina.net/pictures/8503.jpg
-
- Kitisijä
Mä liputen bonerin kans ny samaa jengiä:Boner kirjoitti:Ja minä sanon että helvetin hyvältä näyttää. Jatka samaan malliin!Bluntly kirjoitti:Sanotaan nyt suoraan mielipiteeni: ei näin.DitaVonShagwell kirjoitti:http://kitina.net/pictures/8503.jpg

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.