Kottarainen kirjoitti:Tarkoitus oli pikemminkin sanoa jotain sen suuntaista, että olen todella iloinen siitä että miehelläkin on ne lehmän hermot tässä asiassa ja myös halu jakaa vanhemmuus myös huonoinen puolineen. Olisin luultavasti ollut aika katkera ellei olisi tuota taakkaa kanssani jakanut, vaan olisi ennemmin hillunut kännissä tai kaivautunut lumihankeen tulpat korvissa. Ei sillä ettenkö olisi jaksanut, olisin varmaan. Koska olisi ollut pakko.
Hillunut kännissä? On sulla perkele otsaa heitellä kyllä mitä törkeimpiä syytöksiä vailla mitään tietoa faktoista.
Ihan tiedoksesi. Meillä on kaksi lasta ja minä hoidan niistä vanhemman. Vaimo hoitaa tuon 8 viikkoisen, kun sillä on tissit millä sen voi vaimentaa. Minä hoidan pojan kokonaan, ja vaimo ei sekaannu siihen millään lailla, koska minä todellakin hoidan oman osuuteni niin hyvin, ettei sen tartte. Tänäänkin olen ollut pojan kanssa koko päivän liikkeellä aamukasista iltaysiin kunnes laitoin sen nukkumaan. Huomenna lähdetään taas aamusta liikeelle, ja tullaan kotiin kun keretään. Sillä välin vaimo hoitelee vauvaa, nukkuu ja relailee kun pojat on liesussa. Ei sillä ole hädän päivääkään, vaikka miten haluaisit niin uskoa.
Ja se, että minä hillun kännissä himassa ja en tee mitään, on sen sortin paskaa, että oksat pois.
Sen jälkeen, kun poika syntyi olen kännissä himassa tasan 0 kertaa. Känni ei ole pari saunakaljaa ja kolme viskiä. Se on pikkupromillet. Kapakassa olen tainnut käydä viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana 5-10 kertaa, jahtireissuja yksi tälle talvella ja silloinkin oli poika mukana.
Toisekseen joka vitun viikonloppu nousen pojan kanssa aamulla ylös kun poika herää ja anna vaimon nukkua joka aamu niin pitkään kuin se jaksaa. Itse olen tainnut viimeksi nukkua yli kasiin vuosi sitten.
Kolmanneksi, kun et sitä vielä ole itse kokenut tai havainnut niin kerrotaan. Meillä on ihan selkeä työjako siksi, että poika on "menettänyt" äidin jollekin vieraalle tyypille. Kun isikin alkaa kiinnittimään siihen vieraaseen tyyppiin enemmän huomiota kuin esikoiseensa, on piru irti ja itku ja parku päätä huumaavaa. Uskoisin että tiedät millaisen shown lapsi osaa laittaa pyytäessään huomiota tai "kostaessaan" uudelle tyypille siirtonsa hierarkiassa alemmas.
Että pidä sinä vaan huoli teidän perheen keskenäistä rooleista ja jaksamisista sen yhden lapsenne kanssa. Minusta kun tuntuu että niissä on paljon enemmän ongelmia kuin meillä on kahden lapsen kanssa.
Melnais kirjoitti:
Kiitos tästä rakentavasta palautteesta. Onneksi vaimosi hoitaa homman ilman että joudut huomauttamaan.
Kuule ihan samat sanat. Ensikerralla jätän kyllä vaimoni kehumatta, ettei teillä tule paha mieli ja minusta samalla velvollisuuteni laiminlyövä känniläinen.
Te olette hulluja saatana molemmat.