HELMI, MUUT KULLAT ja TULEVAT KULLAT ja NEUTRAALIT KULLAT ja ANTIKULLIT!!
Hei kaikki ihanat tukijani ja ihan kaikki ja varsinkin toki ne, jotka tulevat tukijakseni! Niitä aina tarvitaan!
Homeboylle pitää sanoa, että tulen vastaamaan kahteen postaukseen, mutta joku laiskuus vaan on! JA MANAAJALLE!!! Ja NOWALLE mun pitää vastata... HALUAN vastata! TORUKAA MINUA laiskuudesta!
Kiitos muuten te, jotka luette, tukijani, tätä, Hommari oli pannut kenestä Kitinäläisestä fanitatte tms. ja olin saanut ilmeisesti teidän perustukijani äänet! Kiitos hirmuisesti! Ilman teitä en jatkaisi Kitinässä!
Silti, jos sallitte, voisitte myös kirjoittaa tähän itse palstalle tai sinne fanituskysymykseen! Enhän täysin tiedä keitä te olette jotka luette vaikka aavistan. Tottakai saan YV-postia ja olen aina kiittänyt niistä ja tosiaan tuki on tärkeää, sillä jos en tietäisi, että minulla on fanittajia, en jaksaisi jatkaa tietenkään! Tuokaa se ilmi senkin uhalla, että joudutte hiukan silmätikuksi. VALITAN, että maineeni on täällä hieman omituinen. En jätä kylmäksi ketään ja taitaa olla niin, että minusta ärsyyntyy oikeastikin aika moni. USKON että suurin osa hyväksyy minut muttei uskalla "pahojen poikien" takia sitä tunnustaa.
Joka tapauksessa kiitos ja pallottakaa nyt enemmänkin, sillä tiedän, että teitä on enemmän kuin 4!!!
SAIN tänään sähköpostin, jossa sanottiin, ettei hän äänestä koska hänen nimeään ei ole listassa (siis noraa äänestyksen), mutta sanoi että sinä Arska (sydän) saat ääneni. Siis minulla olisi nyt 5 ja jos itseäni äänestäisin olisi kuusi.
Ihmettelen miksei Gat saa enempää ääniä. Onhan hän hauska omassa feikkiroolissaan. Minä sensijaan olen aito, mutta rovosoin joskus, ihan vaan joskus.
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin- kaikesta huolimatta
TOIVOO TERVEISIN
H a us ka P o ik a H E L s i n g i s t ä
ELI

R a uh a nE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
JA MYÖS JOSKUS AITO
P I e R uE n k e l i mMe S t a d i n a r s k a
Kaiken kaikkiaan kuitenkin yksi yli muiden:
ESTETIIKKA - ja VÄRIMESTARI ja VUODEN 2009 KITISIJÄN TUTKINTO
-