Suomi on mustan miehen paratiisi, sitä se tarkoittaa. Pitää osata lukea rivien välistä.Dave kirjoitti:Optimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa on paljon vapaita naisia, pessimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa naiset ovat vaikeita.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Paras päivä ikinä.
Riemumieli kirjoitti:Suomi on mustan miehen paratiisi, sitä se tarkoittaa. Pitää osata lukea rivien välistä.Dave kirjoitti:Optimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa on paljon vapaita naisia, pessimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa naiset ovat vaikeita.

-
- Kitisijä
Naiset eivät ole vaikeita, kunhan muistaa kolme perussääntöä:Dave kirjoitti:pessimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa naiset ovat vaikeita.
1. Be handsome
2. Be attractive
3. Don't be unattractive
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
-
- Kitisijä
Musta riippunee mustasta miehestä :kainalopieru:Dave kirjoitti:Riippunee siitä, onko musta mies vai ei..
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Elämätön Kitisijä
Jos uutisen lukee loppuun, niin näyttäisi siltä että Suomessa naiset harkitsevat lasten tekoa tarkemmin kuin muualla Euroopassa.Dave kirjoitti:Lasi on puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä?
Optimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa on paljon vapaita naisia, pessimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa naiset ovat vaikeita.
No jos se vain riippuu, niin ei kait sitten lohkea.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Musta riippunee mustasta miehestä :kainalopieru:Dave kirjoitti:Riippunee siitä, onko musta mies vai ei..
Se voi myös tarkoittaa, että suomalaismiehet ovat tuhkamunia.Varis kirjoitti:Jos uutisen lukee loppuun, niin näyttäisi siltä että Suomessa naiset harkitsevat lasten tekoa tarkemmin kuin muualla Euroopassa.Dave kirjoitti:Lasi on puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä?
Optimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa on paljon vapaita naisia, pessimistin mielestä tämä tarkoittaa, että Suomessa naiset ovat vaikeita.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011030 ... 4_uu.shtml
Nää on semmosia häiskiä joita ei pidä päästää koskaan vapaalle jalalle, sano.
Nää on semmosia häiskiä joita ei pidä päästää koskaan vapaalle jalalle, sano.
Kiviniemen pointsit nousi täällä tuolin ja monitorin välissä:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/109966- ... a%E2%80%9D
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/109966- ... a%E2%80%9D
-
- Kitisijä
Mä veikkaan, että sä et tässä vitsaile, vaan olet tavallaan tosissasi. Sun suhtautuminen vihreyteen kaikissa muodoissaan on ennenkin ollut aika irrationaalinen. Miten ihmeessä tämän voi nähdä myönteisenä? Vaikka siis ei pitäisikään turkistarhausta polttavimpana kysymyksenä nykypolitiikassa.Dave kirjoitti:Kiviniemen pointsit nousi täällä tuolin ja monitorin välissä
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti:Mä veikkaan, että sä et tässä vitsaile, vaan olet tavallaan tosissasi. Sun suhtautuminen vihreyteen kaikissa muodoissaan on ennenkin ollut aika irrationaalinen. Miten ihmeessä tämän voi nähdä myönteisenä? Vaikka siis ei pitäisikään turkistarhausta polttavimpana kysymyksenä nykypolitiikassa.Dave kirjoitti:Kiviniemen pointsit nousi täällä tuolin ja monitorin välissä
Eikös Dave ole turkistarhaajan poika, tai jotain sinnepäin..
-
- Kitisijä
^ No Pohjanmaalta ainakin. Eikö ne (te) kaikki siellä ole ainakin puoliksi minkkejä tai jotain.
Joka tapauksessa, en pysty näkemään Daven reaktiota missään mielessä rationaalisena, vaan tulkitsen sen perusteettomaksi viher- ja eläinoikeusaktivistivihaksi. Jota siis en kykene ymmärtämään.
Joka tapauksessa, en pysty näkemään Daven reaktiota missään mielessä rationaalisena, vaan tulkitsen sen perusteettomaksi viher- ja eläinoikeusaktivistivihaksi. Jota siis en kykene ymmärtämään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti:Joka tapauksessa, en pysty näkemään Daven reaktiota missään mielessä rationaalisena, vaan tulkitsen sen perusteettomaksi viher- ja eläinoikeusaktivistivihaksi. Jota siis en kykene ymmärtämään.
En minäkään vaikka olen persukokkari. Minusta turkistarhaus on vastenmielistä puuhaa joka pitäisi lopettaa heti.
No. En ole turkistarhaajan poika, mutta setä (R.I.P.) oli turkistarhaaja ja ensimmäinen kesätyöpaikkani oli hänen turkistarhallaan. Äiti, isoäiti ja eno ovat olleet joskus turkistarhalla töissä.urpiainen kirjoitti:Mä veikkaan, että sä et tässä vitsaile, vaan olet tavallaan tosissasi. Sun suhtautuminen vihreyteen kaikissa muodoissaan on ennenkin ollut aika irrationaalinen. Miten ihmeessä tämän voi nähdä myönteisenä? Vaikka siis ei pitäisikään turkistarhausta polttavimpana kysymyksenä nykypolitiikassa.Dave kirjoitti:Kiviniemen pointsit nousi täällä tuolin ja monitorin välissä
Tässä vaikuttaa tosiaan mun viha kettutyttöjä kohtaan ja koen Kiviniemen piikittelyn heitä kohtaan hienoja.
Eihän tässä rationaalisuudella ole paljoa tekemistä. Henkilökohtainen on poliittista.
-
- Kitisijä
Joo. Mutta ehkä meillä kaikilla on omat Akilleen kantapäämme. Sulla ja Pertsalla (hehän ovat kuin kaksi marjaa) tunnetusti menee vastaavasti kuppi nurin heti, kun joku sanoo sanan "demari". Siinä eivät asia-argumentit paljon paina. Itsehän sen sijaan suhtaudun viileän analyyttisesti ja lupsakan joviaalisti jopa Timo Soiniin tyhjine heittoineen ja fundamentalistisine katolilaisuuksineen kaikkineen. Hermot menee vasta Halla-ahon ja Päivi Räsäsen kanssa.Boner kirjoitti:En minäkään vaikka olen persukokkari.urpiainen kirjoitti:Joka tapauksessa, en pysty näkemään Daven reaktiota missään mielessä rationaalisena, vaan tulkitsen sen perusteettomaksi viher- ja eläinoikeusaktivistivihaksi. Jota siis en kykene ymmärtämään.
-
- Kitisijä
Mulla alkaa särkeen päätä kun Sinne-tänne aukaisee sanaisen arkkunsa.urpiainen kirjoitti:Hermot menee vasta Halla-ahon ja Päivi Räsäsen kanssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No nyt meni kyllä ohi ja kovaa.urpiainen kirjoitti: Sulla ja Pertsalla (hehän ovat kuin kaksi marjaa) tunnetusti menee vastaavasti kuppi nurin heti, kun joku sanoo sanan "demari". Siinä eivät asia-argumentit paljon paina. .
exPertti kirjoitti:Lääkkeet, lääkkeet.urpiainen kirjoitti:Joo. Mutta ehkä meillä kaikilla on omat Akilleen kantapäämme. Sulla ja Pertsalla (hehän ovat kuin kaksi marjaa) tunnetusti menee vastaavasti kuppi nurin heti, kun joku sanoo sanan "demari".
Minun ei tarvitse edes kirjoittaa ketjuun mitään ja suuri fanini aina muistaa mainita nimeni.

Urpiasen suhde Perttiin huutaa kyllä keittiötsygoloogia apuun!
Tuosta täysin odottamattomasta ja tarpeettomasta hyökkäyksestä puhumattakaan..Dave kirjoitti:Urpiasen suhde Perttiin huutaa kyllä keittiötsygoloogia apuun!
-
- Kitisijä
Hamassa menneisyydessä on tapahtunut jotain traumaattista. Ehkä Pertin vaimolla on minkkiturkki.Dave kirjoitti:Urpiasen suhde Perttiin huutaa kyllä keittiötsygoloogia apuun!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^ Mut onhan tässä se, että Pertsan ei tarvitse menettää yöuniaan tämän asian kanssa ottamalla maininnan henkilökohtaisesti. Pertsasta puhuminen kun on usein vain lyhennelmä tai koodinimi jonkilaiselle yleisemmälle pertsuuden abstraktille ilmiölle tai käsitteelle. Voisi kai sanoa, että Kitinän käsitteellisessä avaruudessa Pertsasta puhuttaessa ei enää aina suinkaan puhuta erisnimenomaisesti tietystä kirjoittajasta, vaan pertsuuden universaalin idean osallisuudesta puheena olevassa ilmiössä. Siinä missä Platonin ideaopissa hyvän idea on jonkinlainen universaali huipentuma, joka ilmenee aktuaalisissa hyvissä asioissa vain rajallisesti ja puutteellisesti eikä koskaan kokonaan, niin myös pertsuus nostaa välillä mullantuoksuista päätään erinäisissä puheena olevissa asioissa. Näemme tämän pertsuuden käsiteluonteen myös siinä, että itse henkilö Pertsa on kuitenkin eri aiheissa vaihdellen enemmän tai vähemmän pertsa.
-
- Kitisijä
^ Eikö se kuulu tuonne seksuaalisten erikoisuuksien ketjuun? Vai olenko vain liian vaikuttunut samannimisestä leffasta?