Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
CeDell Davis

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Varis kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Dave kirjoitti:8.8 on toosi iso, mutta oli onneksi ilmeisesti kaukana merellä ja tsunanimikn jäi pienehköksi.
Esim. http://english.aljazeera.net/watch_now/ tulee suoraa kuvaa, kyllä siellä aika märkää on silti.

8.9 Richteriä on ilmeisesti uusin tieto voimakkuudesta.
Hurjan näköistä kun ihmiset yrittää ajaa autolla karkuun tsunamia eikä ole mitään mahdollisuuksia :(
Aivan järkyttävää kuvaa :(
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031 ... 6_uu.shtml

Daaaah. Mitä järkeä on laittaa näitä avovankilaan? Helvetti kolme murhaatappoo plakkarissa ja ikää 30vee.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

CeDell Davis kirjoitti:
Varis kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Esim. http://english.aljazeera.net/watch_now/ tulee suoraa kuvaa, kyllä siellä aika märkää on silti.

8.9 Richteriä on ilmeisesti uusin tieto voimakkuudesta.
Hurjan näköistä kun ihmiset yrittää ajaa autolla karkuun tsunamia eikä ole mitään mahdollisuuksia :(
Aivan järkyttävää kuvaa :(
:shock:

Taisinkin laittaa understatement of the decaden

http://edition.cnn.com/video/#/video/wo ... cnn?hpt=T1
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musii ... yllatysero

Tämä vain alleviivaa sitä faktaa, että maailmassa ei ole niin upeaa naista, jota joku ei ole kyllästynyt panemaan.
Tuossa uutisessa oli mielenkiintoista että "osapuolet päättivät, että on aika jatkaa eteenpäin elämässä." Onko yhessä olo paikalleen jämähtämistä kun nyt sitten "jatketaan eteenpäin"?

Japanin tsunamiin sanon vaan että huhhuh :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
annepa
Kitisijä

No mihin vittuun se tsunami nyt iski, mulla on kaveri Tokiossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

annepa kirjoitti:No mihin vittuun se tsunami nyt iski, mulla on kaveri Tokiossa.
Tokiossa oli ainakin järistänyt isosti, just yritin kurkkia oman Jaappaninkaverin facebook-statusta.
annepa
Kitisijä

exsu kirjoitti:
annepa kirjoitti:No mihin vittuun se tsunami nyt iski, mulla on kaveri Tokiossa.
Tokiossa oli ainakin järistänyt isosti, just yritin kurkkia oman Jaappaninkaverin facebook-statusta.
Juu ja: "Tokion esikaupunkiin Odaibaan on iskeytynyt nelimetrinen tsunamiaalto. " No voihan nyt prkl :(
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei se tähän lopu, iltaan asti pitää katsoa missä muualla pamahtaa tsunami aalto ja miten rankasti. Venäjällä evakoidaan jo.

Jos Japani menee pahasti tuusannuuskaksi niin koittaa helvetin ankeat ajat koko maailmassa talouden kannalta, näin on veikattu jo aikaisemmin.

Japanin ydinvoimaloista ollaan huolissaan.

Katastrofin ainekset on ilmassa, ei pientä, ei.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suomen uutiset taas jäljessä, yllättävää.

Näyttäisi että toimintahäiriöitä esiintyy voimaloissa. Jotkut tsunamiaallot niin korkeita että voivat pyyhkäistä saarten yli tuosta vaan.

Miljoona eri lähdettä, googlella.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ainakin yksi ydinvoimala tulessa :(
annepa
Kitisijä

Tunteroinen vielä niin Indonesia jne saa tuta Japanin vihan. Ainaki tuon RP:n linkkaaman kuvan perusteella.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RP kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031 ... 6_uu.shtml

Daaaah. Mitä järkeä on laittaa näitä avovankilaan? Helvetti kolme murhaatappoo plakkarissa ja ikää 30vee.
"No jossainhan heidänkin täytyy asua."
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
Dave

Bhven kirjoitti:

"Hänet on tuomittu kolmesta murhasta ja ne ovat vaarallisia tekoja."

:think:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:
Bhven kirjoitti:

"Hänet on tuomittu kolmesta murhasta ja ne ovat vaarallisia tekoja."

:think:
Syyllisiähän ei saisi ensimmäisenä etsiä, mutta kyllä olisi kerrankin ihan kiva eli jees, jos joku jolle maksetaan eli joku vastuunalainen esimies viitsisi ilmoittautua. Tosin pistän keramiikat keskelle sen puolesta, ettei näin tule käymään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Eikös tuolla porukka ilmaannu itse majapaikkaan iltasella eli ketään vastuullista ei ole olemassakaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dave

Sokerina pohjana tietysti on se, että ko. murhaaja (jonka niemeä ja kuvaa ei tietenkään julkaista, onhan vankikarkuruus yksityisasia) ei saa mitään rangaistusta teostaan. Elinkautinen on elinkautinen, eikä siitä muuksi muutu. Eikä itseasiassa vangin karkaamisesta lisää kakkua laiteta, vaikka olisi pienempikin tuomio.

Mikäs siinä on käydä vähän pidemmällä lomalla välillä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:^ Eikös tuolla porukka ilmaannu itse majapaikkaan iltasella eli ketään vastuullista ei ole olemassakaan?
No vaikka sellaisten jotka ovat tehneet päätöksiä että tämän tasoinen häiskä on avohotellissa.

Oli kukkahadut mitä mieltä tahansa, niin tämmösten paikka ei ole ihmisten ilmoilla. Tämän tasoisiin tekoihin syyllistynyt ei koe mitään ihmeparantumisia vaan on aina potentiaalinen hoitamaan asiansa puukon/aseen/bensakanisterin/jne. avustuksella.

Sydänjuuriani myöden toivon etten koskaan joudu kohtaamaan tämmösten ihmisten suorittamia tekoja missään muodossa omassa elämässäni, koska se vaatii sitten samalle tasolle menoa, oman käden oikeutta. Täällä kun näemmä ei muuta vaihtoehtoa ole. Että jaksaa vituttaa huolella.

Mä menen nyt sille vastuunhuuto linjalle ja kysyn että kuka on vastuussa jos tämä häiskä nirhaa karkumatkallaan vaikka viattoman vastaantulijan, häh.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:^ Eikös tuolla porukka ilmaannu itse majapaikkaan iltasella eli ketään vastuullista ei ole olemassakaan?
Vankien pitää hyvissä ajoin, mielellään heti, alkaa sopeuttaa itseään siviielämään, koska armahdushan voi koittaa jo tänään. Avovankila on tässä valistuneen hämärämiehen napakymppivalinta. Ei se ole vangin vika, jos yhteiskunta epäonnistuu hänen tarpeidensa integroimisessa vallitsevaan yhteiskuntaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Onko tuo perussuomalaisella tekstillä sama kuin "On hyvä vetää välillä kännit ettei sitten vapauduttua alkoholi potkaise liikaa ja taas kuolee joku"?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/sl ... paul-grayn

Viime vuonna menehtyneen Paul Grayn tilalle kipuaa yhtyeen alkuperäiseen kokoonpanoon kuulunut Donnie Steele, joka liittyy orkesterin miesvahvuuteen ainakin ensi kesän keikkaputken ajaksi. Steele jätti Slipknotin jo vuonna 1996, mutta palaa nyt yhtyeeseen kunnioittaakseen Grayn muistoa.

--

Nojoo, eivät ne toisaalta syöneet sanojaan kun sanoivat etteivät tahdo palkata bändiin jotain täysin ulkopuolista soittajaa, koska ei varmaan kotiutuisi orkesteriin ilman ongelmia.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Tee Aasi pliis jooko joku scriptin härpäke joka hoitaa noi laiskojen paskojen linkit kuntoon, kiitos!
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

CeDell Davis kirjoitti:Tee Aasi pliis jooko joku scriptin härpäke joka hoitaa noi laiskojen paskojen linkit kuntoon, kiitos!
Mäkin toivon tätä. Eikun hetkinen...

http://www.tekniikkatalous.fi/talous/article592268.ece
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

CeDell Davis

aasi kirjoitti: Mäkin toivon tätä.
Palkitsen sut!! Ihaaaaaan varmasti! Tee se!