Musiikinsaralla kuuluu ilouutisia! Laari Tähkä lopettaa! En ole koskaan tykännyt tuosta tekotaiteellisesta poppoosta enkä Tähkän vinosta hymystä.. Sitä se sukusiitos pohjanmaalla teettää..
Eipä pistetty uusiksi Ämmä äänestyksiä, vaikka Tynkä-fanit oli manipuloineet niitä jo viisi vuotta peräkkäin!
Ei minun musiikkimakuuni, mutta kansa (vanhat kiimaiset eukot) tykkäsi, joten luulen, että suomalaisissa kodeissa harrastetaan jatkossa vähemmän tylsää avioseksiä eli huono, todella huono juttu.
En tiedä millaisia mulkkuja tuolla Intrum Justitialla on töissä, mutta aina kun näkee sen firman auton liikenteessä, voi olla pomminvarma että sen kuski ajaa kuin idiootti. Niin taas tänä aamuna. PAM!
Boner kirjoitti:En tiedä millaisia mulkkuja tuolla Intrum Justitialla on töissä, mutta aina kun näkee sen firman auton liikenteessä, voi olla pomminvarma että sen kuski ajaa kuin idiootti. Niin taas tänä aamuna. PAM!
Luulisin, että perintätoimistoon töihin haettaessa juuri mulkkuus on tärkein ja mahdollisesti ainoa kriteeri.
Eilen oli koko talouden naamat hiukan norsun vitulla.
Ajatelkaa silleen että kellutte uimapatjalla vedessä ja teidän lähettyvillä kelluu semmonen useita miltsejä sisältävä rahasakki, joka on ollut siinä jo pienen ikuisuuden. Kiertelet kaartelet sitä, se on aika lähellä. Mutta sitten päätätkin lähteä rannalla päin. Siellä se säkki kökkii ja odottaa otollista ottamistaan sitten tulevaisuudessa, mutta itsepähän olet siellä rantsulla hamaan ikuisuuteen :D
Mä olisin ollut loistava miljonääri, ei epäilystäkään etteikö se säkki tule tulevaisuudessa noukittavaksi. Niin lähellä, silti niin kaukana.
Mua ei kyllä yleensä vituta raha-asiat, eikä miestäkään, mutta nyt kun tietää että oli niin lähellä, ja kaikki olisi voinut olla toisin niin syö syö syö. Ja ei, en puhu perinnöstä enkä lottovoitosta (pitää vissiin lotota tosin).
Liikaa töitä. Liian vähän panemista.
Nyt tapaamaan vit**maista asiakasta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dave kirjoitti:
No jos se säkki on siellä edelleen, niin mikä estää laittamasta uutta matoa koukkuun?
Ei ole ajankohtaista, välttämättä koskaan. Vaatii kuitenkin niin usean jutun täydellistä yhteenkolahtamista ettei sellaisia vaan tule vastaan kovin usein, useammalle ei koskaan. Tämä nyt vaan sattui olemaan niin lähellä, ja se mahdollisuus olisi ollut olemassa ja erittäin mahdollinenkin. Mutta tuon säkin kohdalla ei enää ole.
Hyvä juttu kuitenkin, koska tutuille tulee käymään epäilemättä hyvin, ja aina pitää iloita siitä :)
Boner kirjoitti:En tiedä millaisia mulkkuja tuolla Intrum Justitialla on töissä, mutta aina kun näkee sen firman auton liikenteessä, voi olla pomminvarma että sen kuski ajaa kuin idiootti. Niin taas tänä aamuna. PAM!
Luulisin, että perintätoimistoon töihin haettaessa juuri mulkkuus on tärkein ja mahdollisesti ainoa kriteeri.
Sain kerran kirjeen Instrum Justitiinalta, sen jälkeen lippuja tipahti joltain muulta, kyseessä oli periaatteellinen maksamatta jättäminen vitutuksen takia.. Myöhemmin sain peruutettua tarpeettoman palvelun matkapuhelimeni osalta, en maksa mitään ylimääräistä puhelin yhtiöille! Arvovaltakysymys
Viimeksi muokannut Niba, 15.03.2011 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.