Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
En nyt ihan jaksa ymmärtää mikä tässä nyt on koomista. Taitaa tuo Börje itse olla koominen. Jos jantteri oikeasti tykkää pelata ja haluaa vielä kerran koittaa kestääkö se kroppa, niin musta siinä ei ole komiikkaa pätkän vertaa. Aivan päinvastoin.
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/B%C3 ... 47?ref=rss
Satuin näkemään noista kahdesta sen jälkimmäisen pelin (töllöstä tietenkin) ja pakko sanoa, että kyllä Foppa on yksi niistä todella isoista. Mukava muuten kehua ruotsalaistakin välillä :)
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/B%C3 ... 47?ref=rss
Satuin näkemään noista kahdesta sen jälkimmäisen pelin (töllöstä tietenkin) ja pakko sanoa, että kyllä Foppa on yksi niistä todella isoista. Mukava muuten kehua ruotsalaistakin välillä :)
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Maanantaisen töllöpelin perusteella olen löytänyt urheilumaailmasta ihan uuden fanitettavan: Ilkka Mäkipää! Siinä jantterissa on sellaista tekemisen meininkiä josta minä pidän :)
-
- Kitisijä
Kohtuu kimmosat jalat, oikee terrieri.CeDell Davis kirjoitti:Maanantaisen töllöpelin perusteella olen löytänyt urheilumaailmasta ihan uuden fanitettavan: Ilkka Mäkipää! Siinä jantterissa on sellaista tekemisen meininkiä josta minä pidän
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tarjoilija, mulle samanlainen kuin Sihvosellakin on!!
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20110 ... 5_jk.shtml
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20110 ... 5_jk.shtml
Sihvonen alkaa pehmetä ihan kunnolla 

Ei, ei, ei, eiiiiiiiiiiiii....
Nyt se Sihvonen pääsee viljelemään teesejään 1,5min per Urhon (pää)lähetys. Vittu, näitä kylähulluja(Tamminen, Rautiainen) on telkkarissa jo ihan tarpeeksi.
Nyt se Sihvonen pääsee viljelemään teesejään 1,5min per Urhon (pää)lähetys. Vittu, näitä kylähulluja(Tamminen, Rautiainen) on telkkarissa jo ihan tarpeeksi.
-
- Kitisijä
No helvettiäkö se hihki meni nyt häviämään? Pitkäveto 4/5 oikein.
-
- Kitisijä
Saakutin jyppi.
-
- Kitisijä
Perkele!
Juuri näin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:oikee terrieri.
Tän viikon telkkupelistä jäi erittäin hyvä maku Jens Riskasta. Iso apu Tepsulle, jätti maajoukkuekokelaan Kekkosen aivan pimentoon. Nää Espoon junnutuotannon hedelmät voidaan tätä nykyä ihan helposti niputtaa Aksun koulun hedelmiksi. Aksun koulu on kova koulu, siellä ne timantit hiotaan. Aksusta ei varmaan koskaan olisi MJ -koutsiksi, mutta kyllä sen jantterin teesit tuottaa tiukkaa hedelmää MJ -koutseille hyödynnettäväksi tulevaisuutta silmällä pitäen.
Samaan syssyyn on pakko sanoa, että kaikki yhtälöt ei täyty kun on jo muutavan vuoden seurannut Oilersin Pihaa. Aivan käsittämätön pelisilmä, mutta jotenkin huolestuttavan huono fysiikka liigaan. Eikä tuo ole juuri parantunut Aksun koulussa. Mikä siinä miehessä on vikana? Jos tuolla jampalla olisi Kohosen Mikon fysiikka, niin meillä olisi takuu varma uusi Mika Kohonen.
-
- Kitisijä
Olen livenä pari kertaa nähnyt pelaavan ja töllöstä muutaman. Mulle tulee välitön mielikuva kiekkoa korkeallakin tasolla pelanneesta pehmeäkätisestä juntturasta, joka on siirtynyt säbään jossain myöhemmässä vaiheessa. Liigatasolla pelaajat toki pelaavat paljon katsomatta lapaa/palloa, mutta Piha tekee tuon harvinaisen tyylikkäästi ja huolettomasti. Tähän perustunee ainakin osin kyky nähdä kenttä erinomaisesti. Niin, nuo jalat. Siis liikkuminen tosiaan on kuin jonkin muun lajin edustajalla, esmes juuri kiekkoilijalla.CeDell Davis kirjoitti:Samaan syssyyn on pakko sanoa, että kaikki yhtälöt ei täyty kun on jo muutavan vuoden seurannut Oilersin Pihaa. Aivan käsittämätön pelisilmä, mutta jotenkin huolestuttavan huono fysiikka liigaan. Eikä tuo ole juuri parantunut Aksun koulussa. Mikä siinä miehessä on vikana? Jos tuolla jampalla olisi Kohosen Mikon fysiikka, niin meillä olisi takuu varma uusi Mika Kohonen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
"Idi" Amin Asikainen päätti sitttenkin vetäytyä kiikkustuolihommiin juostuaan puolalaisen vastustajansa nyrkkiin 11. erässä Helsingissä.
Salibandyliigan puolivälieräparit valittu
Itse näkisin, että tiukin vääntö käydään akselilla Oilers - Koovee. Vaikka O on vienyt aika hyvin jalalla kauden mittaan, niin nyt alkaa nuoren joukkueen pään kestävyyden punnitus. Katotaan kestääkö se kasetti.
Mosanmäen pojat ovat alisuorittaneet tällä kaudella niin huolella, että sen parin jatkopaikka menee lakeuksille. Muutenhan tää onkin saletisti paketissa.
Itse näkisin, että tiukin vääntö käydään akselilla Oilers - Koovee. Vaikka O on vienyt aika hyvin jalalla kauden mittaan, niin nyt alkaa nuoren joukkueen pään kestävyyden punnitus. Katotaan kestääkö se kasetti.
Mosanmäen pojat ovat alisuorittaneet tällä kaudella niin huolella, että sen parin jatkopaikka menee lakeuksille. Muutenhan tää onkin saletisti paketissa.
-
- Kitisijä
Nuoren Bergmanin vakuuttava kiito on pysähtynyt. Veikkaisin, että tuleva mj-koutsi, mutta pieni kupru kuitenkin tähän.CeDell Davis kirjoitti:Mosanmäen pojat ovat alisuorittaneet tällä kaudella niin huolella, että sen parin jatkopaikka menee lakeuksille. Muutenhan tää onkin saletisti paketissa.
Johan nyt on saatana jossei seuraikoni Kuhdalle saada sitä diiliä ens kaudelle, saatana! Nybondas taas vaikeilee vaikka kille pelaa juuri 25 häkkiä-kausi_tahtia.
Veikkauksen SM-liiga_kertoimet ovat eläneet jonkun verran tänään.
Laittelinkin kympillä nelisen lappua erilaisia vetoja.
"Varmoina" tepsukka ja käppyrät. Saas nähä irtooko mitään.
Laittelinkin kympillä nelisen lappua erilaisia vetoja.
"Varmoina" tepsukka ja käppyrät. Saas nähä irtooko mitään.
En ehkä näkisi näin. Vähän turhan.... joviaali ja mukava mies. Tuntuisi että ei saa staroja pelaamaan yhteen ja tasollaan silloin kun pitäisi. Tässä suhteessa Amu on kyllä ykkönen. Kettusen olen nähnyt ihan läheltä ikämiestouhuissa yms, mutta silti hän on kyllä aivan täysin katsomaton kortti minulle. Melkein veikkaisin, että MJ:n systeemeissä taktiikka ja pelikirja menee Kettusen kirjan mukaan, Amu hoitaa joukkueen... Kettunen on silti arvoitus.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Veikkaisin, että tuleva mj-koutsi
Palatakseni tähän päivään, niin erinomaisen kliffaa, että nyt meillä on neljän porukka, joka on aivan auki. C ehkä hento suosikki, mutta kukaan ei pääse ilmaiseksi. Itseäni lämmitti ison O:n toiminta, teineillä kasetti kesti pikkuisossoissa peleissä. Ja rosterista nousi yllättäen ehkä hintsun odottamattomia pelaajia ratkomaan tiukkoja pelejä. Mainittakoon Ilari Talvitie erikseen. Tosin olen nähnyt Ilpon pelejä jo ajat sitten Rangersin ajoilta, joten ehkä mun silmä on vähän herkkä pojan tekemisien suhteen. Olen aina pitänyt. Ilpo on iso, kaihtamaton ja ahkera. Uskoisin näkeväni hänet sinivalkoisissa joku päivä.
Finaaliin mennään näin: Classic - Oilers
(O)miin on pakko luottaa :)
-
- Kitinä VIP-jäsen
Summaselle vaihteeksi potkut. Tää tuntuu menevän aina samaa kavaa.
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/om ... isuottelua
Koko joukkue seisoo potkujen takana.
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/to ... jen-takana
Kaverin taktisiin tietotaitoihin en puutu, mutta mentaalipuolella taitaa olla liian neuvostomeinikiä jopa venäjän liigaan. Vieläköhän ton joku palkkaa.
EDIT: Hyvä Blues
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/om ... isuottelua
Koko joukkue seisoo potkujen takana.
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/to ... jen-takana
Kaverin taktisiin tietotaitoihin en puutu, mutta mentaalipuolella taitaa olla liian neuvostomeinikiä jopa venäjän liigaan. Vieläköhän ton joku palkkaa.
EDIT: Hyvä Blues

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No jos Erkan pelikirja on parempi kuin Nokan, niin noin vaikeaa se just on.exPertti kirjoitti:On se yhden narrilauman lyöminen vaikeaa...
Narrit puolustaa aivan perkeleen hyvin. Tosin ei ne vielä tuolla pelillä mestaruutta voita. Tällä hetkellä on aika kinkkinen tilanne vielä, nyt pitäs muidenkin yksilöiden kuin Peltosen nousta ja näyttää mallia miten niitä maaleja tehdään ja voittavaa peliä pelataan.
Kyllä nää kaksi vikaa matsia ovat olleet tärkeimpiä kuin tuo seuraava.exPertti kirjoitti:Seuraava peli on aika tärkeä, sanoisin.
3-0 tai 3-1 olis ollut aika kuolinisku koko touhulle. Jos seuraavassa tulee turpiin, niin sitten vaan pitää TAAS 2 matsia hoitaa putkeen

Joo, mutta ei nyt ole mitään semmoista mistä ei olisi aikaisemminkaan yli päästy.exPertti kirjoitti:Vähättelemättä tätä loistavaa nousua niin jos seuraavassa tulee takkiin niin kotietu on taas narreilla ja voi vähän syödä hyvää henkeä.Dumis kirjoitti:Kyllä nää kaksi vikaa matsia ovat olleet tärkeimpiä kuin tuo seuraava.exPertti kirjoitti:Seuraava peli on aika tärkeä, sanoisin.
3-0 tai 3-1 olis ollut aika kuolinisku koko touhulle. Jos seuraavassa tulee turpiin, niin sitten vaan pitää TAAS 2 matsia hoitaa putkeen
Hyökkäykseen!

-
- Kitisijä
Parhaillaan on käynnissä katsojaluvuiltaan yksi vuoden merkittävimmistä urheilutapahtumista, kun Intia vie Pakistania kriketin maailmancupin välierässä.
Toivottavasti ei tule sota.
Toivottavasti ei tule sota.