YouTube makupaloja
-
- Kitisijä
Re: YouTube makupaloja
Toivon että teidänkin aivot sulavat.
^ Ei oikein pystynyt. Sen verran mitäänsanomatonta, ja ärsyttävä ääni varsinkin kertsissä.
^Tuossa näkee taas interwebin voiman. Nyt mä linkkaan tuota taas eteenpäin, ja sieltä taas ja ja ja. Näin tämä homma toimii.
Paskasta tulee kultaa :)
Paskasta tulee kultaa :)
-
- Kitisijä
Itsehän en suostu rahaa kys. artistien taskuun laittamaan, vaan jos on pakko nähdä että mitä paskaa musaa joku tekee, niin katson palvelusta josta artisti ei saa rahaa.RP kirjoitti:^Tuossa näkee taas interwebin voiman. Nyt mä linkkaan tuota taas eteenpäin, ja sieltä taas ja ja ja. Näin tämä homma toimii.
Paskasta tulee kultaa
En tahdo kartuttaa tuon tiliä yhdelläkään koopeekalla, ettei aivovaurio leveä yhtään laajemalle, tai innosta muita tekemään samaa.

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Yes it is. Makupala because of hieno biisi vai makupala because of 13-vuotiaat?Dave kirjoitti:No explanation necessary.
Makupala because of internezz on outo paikka.Manaaja kirjoitti:Yes it is. Makupala because of hieno biisi vai makupala because of 13-vuotiaat?Dave kirjoitti:No explanation necessary.
Tiedä vaikka säkin kääräisisit miljuunan laittamalla takapekkarisen ja autotunen kehiin!
^ Olen kaikkien äänialojen asiantuntija, joten en luonnollisestikaan tarvitse autotunea.
Ei sitten muuta kuin koneet käyntiin!Manaaja kirjoitti:^ Olen kaikkien äänialojen asiantuntija, joten en luonnollisestikaan tarvitse autotunea.
Manaaja kirjoitti:On mulla tälläkin hetkellä netissä ladattavissa yks lauludemo.

-
- Kitisijä
Uusin Rap News on valmis! Laatu edelleen taattua, nyt vaan viety homma vielä pidemälle, hankittu extroja ja tehty kestoltaan myös pidempi.
MOAR!!!
MOAR!!!
-
- Kitisijä
exPertti kirjoitti:^ http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musii ... atso-video

It is funny ´cos it is true

-
- Kitisijä
Vaikka ton vehkeen sakkausnopeus näyttää olevan jotain 10 kilometriä tunnissa, eka kiepautus nousun jälkeen näyttää hurjalta. Enorme cojones.
If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
-
- Kitisijä
^ Luulisi olevan hiukan oksua kypärän sisällä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.