Päivän paras kuva
Re: Päivän paras kuva
^Nuo hotlinkkaukset (esim. tässä tai edellisessäkään postauksessasi) eivät monestikaan toimi. Kannattaa laittaa kuvaan sen takia suora linkki myös.
-
- Kitisijä
Jos käyttää salattua Kitinää, niin ne usein toimivat!
Johtuu siitä että ainakaan Chrome ei lähetä silloin referer-tietoja salaamattomien yhteyksien takana oleville palvelimille ja hotlinkkaus jää huomaamatta.
Johtuu siitä että ainakaan Chrome ei lähetä silloin referer-tietoja salaamattomien yhteyksien takana oleville palvelimille ja hotlinkkaus jää huomaamatta.
Jos mä käyn välillä naurunappulassa, niin sittoin NN:n hotlinkit toimii. Muuten ei.
-
- Kitisijä
Mutta tuokaan ei auta, jos linkattu image url ei johda oikeasti kuvaan vaan html sivulle ...aasi kirjoitti:Jos käyttää salattua Kitinää, niin ne usein toimivat!
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
No silloin se kuva ei oo näkynyt lähettäjälläkään.Teraslilja_m kirjoitti:Mutta tuokaan ei auta, jos linkattu image url ei johda oikeasti kuvaan vaan html sivulle ...
-
- Kitisijä
Tämä on parempi:

If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
En mä saa koskaan, mitenkään auki noita hämiksen kuvalinkkejä. Joko se ei osaa tai sitten minä en.
-
- Kitisijä
Mielenkiintoista. Itse tosin yritän linkata ne alkuperäismestoille, enkä kuvalautoihin tms, voi olla siitä kiinni.Manaaja kirjoitti:En mä saa koskaan, mitenkään auki noita hämiksen kuvalinkkejä. Joko se ei osaa tai sitten minä en.
Pitää alkaa tupla-varmistamaan sitten. Hämmentävää koittaa arvailla ett näkyyks vai ei ku itelle kuiteskin näkyy, kyll mä nyt esikatselulla aina tarkistan että toimii se linkki.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Se esikatselu ei tosiaan mun mielestäni aina takaa. Jos olen käynyt NN:ssa samassa istunnossa, niin NN:n hotkinkit näkyy. Muuten ei.Haemaeraemies kirjoitti:Mielenkiintoista. Itse tosin yritän linkata ne alkuperäismestoille, enkä kuvalautoihin tms, voi olla siitä kiinni.Manaaja kirjoitti:En mä saa koskaan, mitenkään auki noita hämiksen kuvalinkkejä. Joko se ei osaa tai sitten minä en.
Pitää alkaa tupla-varmistamaan sitten. Hämmentävää koittaa arvailla ett näkyyks vai ei ku itelle kuiteskin näkyy, kyll mä nyt esikatselulla aina tarkistan että toimii se linkki.
-
- Kitisijä
Olettaisin, että jos kuva löytyy selaimen välimuistista, niin sitten näkyy.Haemaeraemies kirjoitti:Mielenkiintoista. Itse tosin yritän linkata ne alkuperäismestoille, enkä kuvalautoihin tms, voi olla siitä kiinni.Manaaja kirjoitti:En mä saa koskaan, mitenkään auki noita hämiksen kuvalinkkejä. Joko se ei osaa tai sitten minä en.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä

If you found out that Thomas Edison fucked kids, would you stop turning the lights on?
-
- Kitisijä

-
- Kitisijä
Tää ois sopinu naistenpäivään.

-
- Kitisijä
Tulokset tekijäänsä kiittää?
Linkin takaa löytyy vielä fläshillä pyörivä geodimalli.
Earth's gravity revealed in unprecedented detail
Linkin takaa löytyy vielä fläshillä pyörivä geodimalli.
Earth's gravity revealed in unprecedented detail
After just two years in orbit, ESA's GOCE satellite has gathered enough data to map Earth's gravity with unrivalled precision. Scientists now have access to the most accurate model of the 'geoid' ever produced to further our understanding of how Earth works.
ESA's GOCE mission has delivered the most accurate model of the 'geoid' ever produced, which will be used to further our understanding of how Earth works.
-
- Kitisijä
Toltako se Davenkin leuka näyttääküllküll kirjoitti:Meitäkö leikelty? Sacre bleu, non!

-
- Kitisijä
Siinäpä on miettimistä, kun Igor ja Grichka Bogdanoff näyttivät ennen leikkauksiaan tällaisilta:küllküll kirjoitti:Meitäkö leikelty? Sacre bleu, non!

-
- Kitisijä

http://theinternationalforecaster.com/images/19788.gif
suht kuvottava listaus tavallaan, kun miettii että kuinka paljon inhimillistä kärsimystä voisi poistaa noilla esim. irakin sotabudjeteilla.. Olisi pelastettu amazon, syötetty ja koulutettu jokainen lapsi 5 vuodeksi eteenpäin.. Ja olisi jäänyt vielä vitulliset taskurahatkin, unohtamatta että se vähentäisi myös tulevaa terrorismiä.
Mutta mitäs sitä turhia, annetaan mielumin sotateollisuudelle nekin massit.
:I