Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:On tämäkin nyt taas. Otin eilen ruuan kanssa kaksi olutta ja nyt on nuppi kipeä.

Perkele!
Joit huonosti = liian vähän :twisted:
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

exsu kirjoitti:^ Mut järjestele jotain muuta kautta kun siihen köyteen liittyen, Ok?

edit. typo korjattu

Joo. Ei köyttä. Asioilla on taipumus järjestyä, kunhan vaan ei viinan kanssa läträä. Kuten wanha kansa sanoo, asiat eivät koskaan ole niin huonosti, ettei niitä viinalla saisi huonommiksi.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

küllküll kirjoitti:En tiedä. Mielenkiintoiseksi tää tosiaan menee.

Ja vaikka uuden saisikin palkata, niin sen sisäänajoon menee helposti yksi kolme kuukautta (vaadittava osaamispaletti on sen verran laaja) - joka tarkoittaa että jonkun täytyy sisäänajokauden ajan pitää uutta tyyppiä kädestä kiinni ja neuvoa, samalla kun tekee omat hommansa + ylityöt.

Vanginvartijaa avaa kuolemaantuomitun vankikopin oven ja sanoo: "Sir, meillä on teille hyviä uutisia. Saatte valita, ammummeko teidät vai hirtämmekö?"
Jos ei muuta, niin kultainen tilaisuus pyytää palkankorotusta. Eihän se vuorokauteen lisätunteja tuo, mutta auttaa ehkä vähän paremmin jaksamaan jonkin aikaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja sitten pamahti pyykkikone.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Älkää suotta tuohon köysi-viittaukseen tarttuko. Kyseinen ajanjakso meni kymmenen vuotta sitten avioeron ja työongelmien yhteydessä. Nykyään kaikki on paljon paremmin - vaikka palsta-kontribuutioni (voittopuolisesti valitusta ja vikinää plus satunnainen elokuva-arvostelu) ei sellaista anna uskoakaan..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

küllküll kirjoitti:Nykyään kaikki on paljon paremmin - vaikka palsta-kontribuutioni (voittopuolisesti valitusta ja vikinää plus satunnainen elokuva-arvostelu) ei sellaista anna uskoakaan..
Kun en juuri elokuva-arvosteluja lue, niin olishan se joskus mukavata lukea, kun sinulla ja teillä tapahtuu jotain muuta kuin pettymystä. En nimittäin ollenkaan usko, että elämäsi on ihan niin ankeaa. Mut tsemiä kuitenkin!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
küllküll

Tänks. Sitä tarvitaan.
Mahatautirumban päälle siis molemmilla korvatulehdus, lisäksi toisella silmätulehdus. Ja se näkyy ja ennenkaikkea KUULUU.
So Hard

Kitinä on selvästi siirtymässä kolmanteen vaiheeseen nuoren aikuisen elämässä. Ensin juhlittiin ja hilluttiin, sitten rakennettiin uraa ja kotipesää, nyt ovat pesät menossa rikki siellä sun täällä - valitettavasti. Edessä on siis toisen kierroksen parisuhdekiemurat uusperheineen, keski-iänkriisien puiminen ja yleinen sekasorto.

Circle of life. Juhliminen, nussiminen, vaipat ja sama uudestaan. Jos hyvin käy, viimeinen kierros päättyy joko nussimiseen tai juhlimiseen eikä omiin vaippoihin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaikka tämä onkin vitutus-ketjussa niin saanen hiukan tässä iltani ratoksi lollotella (nauraa, ei tissitellä).
So Hard

RP kirjoitti:Vaikka tämä onkin vitutus-ketjussa niin saanen hiukan tässä iltani ratoksi lollotella (nauraa, ei tissitellä).
Ai kato, tulin väärään paikkaan. No, sitä välillä sattuu.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
RP kirjoitti:Vaikka tämä onkin vitutus-ketjussa niin saanen hiukan tässä iltani ratoksi lollotella (nauraa, ei tissitellä).
Ai kato, tulin väärään paikkaan. No, sitä välillä sattuu.
No, sitä sattuu paremmissakin piireissä. Joo-o, oma hauska kiva hauska.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elisaunalahden laskutus pelaa. En ole elisan asiakas ollut kahteen vuoteen, mutta postissa tuli elisan 7 euron lasku vuoden takaa puhelimesta joka on ollut kaksi vuotta saunalahdella. Kun aloin tonkimaan laskukansiota, niin sieltä löytyi samalta ajanjaksolta vielä sekä maksetut elisan että saunalahden nimellä tullet laskut. Eli mulla on yhteensä kolme eri laskua erilaisilla summilla (7e uusin, vanhemmat 25 ja 36 euroa) kahdelta eri firmalta yhdestä puhelinliittymästä/numerosta viime maaliskuulta. Yhteensä siis lähes 70 euron edestä.

No soittelin sitten elisan aspaan josta noita ylimääräiseksi katsomiani laskuja oli tullut. Laskunumerolla ei elisalta löytynyt mitään tietoja, eikä heillä ollut edes haisua minkälaisesta palvelusta nuo laskut voisivat olla. Kyselivät että voisiko mulla olla jotain maksukanavapaketteja heidän kauttaan jne. vaikka laskuissa selkeästi oli eriteltynä mun kännykkänumeroni maksukohteeksi puheluineen, viesteineen, kaikkineen.

No. Eihän siinä sitten jos laskusta jossa lukee "elisa" ei saa elisa-nimisen puljun kautta mitään tietoja irti. Yhdistivät sitten saunalahdelle. No saunalahdella sitten näkivätkin jopa nämä laskut, mutta eivät saa joitakin niistä auki tarkempia tietoja, koska ovat elisan laskuja.

Jotenkin käsittämättömästi tästä sitten päästiin tilanteeseen että laskut näkyvätkin, mutta eivät olekaan päällekäisiä, vaikka niissä niin lukeekin. Ajanjakso vaan on päällekäinen mutta itse laskutus sen ajan sisältä ei. Vaikka siis olen saanut kolme laskua viime vuoden maaliskuulta, jotka tuntuvat yhteissummaltaan aika kohtuuttomilta ja epätavallisilta puhelinjurouteni huomioonottaen.

No, sain sentään tämän tuoreimman 7 euron laskun anteeksi, jota en ollut vielä ehtinyt maksaa. Perseessä on kuitenkin sellanen tutina tässä, että kusettivat perkeleet. Vaikka siis, todellisia päällekkäisyyksiä ei tietenkään aspan mukaan olekaan ja laskut ovat veloitettu ihan oikein. Hienoa toimintaa.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miksi tuohon suklaaseen tulee himo? Saatanan saatana. Miksei porkkanoihin voi tulla himoa? Vittu menen syömään porkkanoita.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

^^Liittymät ovat oikeasti ikuisia, vaikka toisin voisi sellaisen avattuaan tai suljettuaan luulla. Ainakin Soneralla. Mä olen katkaissut oman tv-laajakaistaliittymäni jo kahdesti, mutta kyllä sieltä vaan tekstarimainontaa ja laskua pukkaa. Eli en usko, että ko. liittymästä voi koskaan päästä kokonaan eroon. Sama pätee kyseisellä firmalla osoitemuutoksiin: kun ilmoitat heille kerran osoitteesi, uskovat he sinun asuvan siinä lopun ikääsi ja pidempäänkin, vaikka pyrkisit vakuuttelemaan muuttaneesi toisaalle. Näin kävi muinoin kännykkäliittymän kanssa: kun ei mennyt kahdella osoitteenmuutoksella perille, että olen oikeasti muuttanut ja laskut voisi laittaa tulemaan uuteen osoitteeseen, pistivät paskiaiset liittymän kiinni kun en ollut maksanut harakoille menneitä laskuja. Suljin tuolloin liittymäni lopullisesti laittaen firman ikuisesti mustalle listalle. Uskoisin, että he silti käyvät kanssani edelleen tuosta liittymästä kirjeenvaihtoa osoitteeseen, jossa asuin viime vuosituhannella.

Nykyisin siis Soneran asiakkaana siksi, että käytännössä monopolisoivat opiskelijakämppäni nettiliittymää. Tämäkin osoite heillä on tosin kirjoissaan väärin, koska jostain syystä liittymä on alunperin asennettu toisen talon ohi kulkevan kadun osoitteeseen eikä sitä näemmä voi muuttaa. Siksi esim. Posti ei osannut toimittaa tänne Soneralta tullutta pakettia, koska kumpikaan laitos ei kykene muuttamaan kerran saamaansa osoitetta. Opastin kyllä molempia puhelimitse, mutta suu/korva-hiirikäsi-koordinaatio ei toimi, jos pää puuttuu välistä.
küllküll

Eikä tänään mikään tässä firmassa toimi. Vasta www-proxy ja yksi palvelin polvillaan. Ja ISP "tutkii asiaa". Nii varmaan. Kaljalle ootte lähteneet saatanat.

Siispä ei tartte nukkua sitten tänäkään yönä.
Bluntly
Kitisijä

Kurkussa on kaktus ja kuume nousee. Huomenna (eikun tänään) pitäisi olla asiakkaalla palaverissa ja kiinnostaa.
Bluntly
Kitisijä

Jumankukkelis, missä on mun toinen mörkötöppönen?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

:maanantai:

Kuinka monta kertaa sama putiikki pystyy ryssimään yhden keittiön toimitukset? Ilmeisesti täysin loputtomasti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Lilo kirjoitti::maanantai:

Kuinka monta kertaa sama putiikki pystyy ryssimään yhden keittiön toimitukset? Ilmeisesti täysin loputtomasti.
I can feel U. Tarina lähimenneisyydestä. Ostin 2,5 v sitten Ideaparkin Maskusta ruokailuryhmän. Olkoon Masku jatkossa paska-Masku eli PM. Tuoli hajosi yllättäen viime marraskuussa ja pontevasti vaadin uuden tilalle, vaikka takuuta ei ollut. Meni läpi. Lupasivat toimittaa heti kun kerkiävät. Soitin asiasta kolme kertaa parin kuukauden aikana, kun mitään ei kuulunut, vaikka aina luvattiin. Poikkesin tämän jälkeen vielä kahdesti, ennenkuin viiveellä sain tuolin kotiinkuljetettuna, kuten oli luvattu. Vaadin myös 20€:n lahjakortin mielipahasta ja kuluista, joka meni myös läpi. Tuota lahjakorttia ei ole kuulunut edelleenkään, vaikka talvi on jo taittunut. Et kyl voi yksi PM ryssiä lahjakkaan kiitettävästi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työjono saisi olla noin 1vrk. Nyt mulla on noin 2vkoa, vaikka teen osan omalla ajalla palkatta himassa. :maanantai:
No. Kai mä vaan sitten oon paska työntekijä! :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vaadin myös 20€:n lahjakortin mielipahasta ja kuluista, joka meni myös läpi. Tuota lahjakorttia ei ole kuulunut edelleenkään, vaikka talvi on jo taittunut.
Kerrotko että mikä järki tässä oli? Jos on noin paska firma, miksi haluaisit kantaa sinne lisää rahaa? 20€:lla sieltä tuskin saa mitään ulos...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vaadin myös 20€:n lahjakortin mielipahasta ja kuluista, joka meni myös läpi. Tuota lahjakorttia ei ole kuulunut edelleenkään, vaikka talvi on jo taittunut.
Kerrotko että mikä järki tässä oli? Jos on noin paska firma, miksi haluaisit kantaa sinne lisää rahaa? 20€:lla sieltä tuskin saa mitään ulos...
Pieni kiusa = kiusa

Sama logiikkaa kun postittaa irl-roskapostittajien palautuskuorissa mainoksia takaisin. Joku maksaa niiden lähettämisestä, ja kys. firma maksaa palkkaa jollekin tyypille niiden kuorien aukomisesta. Joten mikäs sen mukavampaa spämmäreiden kiusaamista kun tuottaa rahallista tappiota oikeastaan tekemättä mitään. Rahallinen tappio on kyllä nimellinen, mutta kuten sanoin pieni kiusa = kiusa.

Ja jollekin onnettomalle riittää duunia niit aukoessa ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vesper
Kitisijä

Haemaeraemies kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Pieni kiusa = kiusa

Sama logiikkaa kun postittaa irl-roskapostittajien palautuskuorissa mainoksia takaisin. Joku maksaa niiden lähettämisestä, ja kys. firma maksaa palkkaa jollekin tyypille niiden kuorien aukomisesta. Joten mikäs sen mukavampaa spämmäreiden kiusaamista kun tuottaa rahallista tappiota oikeastaan tekemättä mitään. Rahallinen tappio on kyllä nimellinen, mutta kuten sanoin pieni kiusa = kiusa.

Ja jollekin onnettomalle riittää duunia niit aukoessa ;)
No mutta eihän tässä tapauksessa edes tule mitään tappiota...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Kerrotko että mikä järki tässä oli?
Se oli lähinnä vaatimus firmalle nöyrtymisestä, virheen myöntämisestä ja sen edes symbolisesta korvaamisesta. Enempää en olisi saanut, kun ensiksi ehdottivat eioo-korvausta. Henkilökohtainen ympyräni sulkeutuu, ymmärrätkö?
Vesper
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Henkilökohtainen ympyräni sulkeutuu, ymmärrätkö?
En.