Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Tämä tietokone on kuulema asennettu valmiiksi mutta niin vain pitää asennusta ite tehä. Enkä tietenkään osaa, joten en edes yritä enempää vaan soitan suoraan tukeen ja teen niinkuin siellä sanotaan.
EDIT tai siis ei tietenkään TÄMÄ tietokone vaan tuo toinen. Tämä on jo IHAN valmis.
EDIT tai siis ei tietenkään TÄMÄ tietokone vaan tuo toinen. Tämä on jo IHAN valmis.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Siirrettiin muun paskasakin sekaan neukkariin työskentelemään. No veto on hirmuinen ja pakokaasu haisee.
Taitaa olla edessä uuden työpaikan haku.
Taitaa olla edessä uuden työpaikan haku.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jos seuraavaksi ohjataan suihkuun, niin kannattaa juosta lujaa päinvastaiseen suuntaan.Bluntly kirjoitti:Siirrettiin muun paskasakin sekaan neukkariin työskentelemään. No veto on hirmuinen ja pakokaasu haisee.
-
- Kitisijä
Toivottavasti jokin instanssi kiinnostuu konsulttien epäinhimillisistä oloista.
Ette oo riittävän söpöjä.Bluntly kirjoitti:Toivottavasti jokin instanssi kiinnostuu konsulttien epäinhimillisistä oloista.
Eläinsuojelulaki takaa, että sähköpiiskaa saa käyttää vain tietyin väliajoin ja lyhyitä pätkiä kerrallaan.Bluntly kirjoitti:Toivottavasti jokin instanssi kiinnostuu konsulttien epäinhimillisistä oloista.
Oma työhuone pitäisi kyllä olla ihmisoikeusluettelossa asiantuntijatehtävissä. Mä ilmoitin kolmen avokonttoripäivän jälkeen esimiehelle että en tule luultavasti lomien jälkeen takas. Työhuoneellinen toimenkuva on tarjolla. Vähän harmi että siinä joutuu ottamaan alaisia niskoilleen mutta mielummin se kuin avohoitola.
-
- Kitisijä
En tajua taas ollenkaan. Tulisi varmaan välitön ahd, jos pitäisi olla jossain omassa kopissa duunissa. Edellisen kerran minulla oli oma työhuone vuonna 1999.So Hard kirjoitti: Oma työhuone pitäisi kyllä olla ihmisoikeusluettelossa asiantuntijatehtävissä. Mä ilmoitin kolmen avokonttoripäivän jälkeen esimiehelle että en tule luultavasti lomien jälkeen takas. Työhuoneellinen toimenkuva on tarjolla. Vähän harmi että siinä joutuu ottamaan alaisia niskoilleen mutta mielummin se kuin avohoitola.
Mutta siis toi eroamisella uhkailu vaatimustensa saamiseksi läpi on aina loistava veto.
Ei se mun vika ole jos et ole asiantuntija.elco kirjoitti:En tajua taas ollenkaan. Tulisi varmaan välitön ahd, jos pitäisi olla jossain omassa kopissa duunissa. Edellisen kerran minulla oli oma työhuone vuonna 1999.So Hard kirjoitti: Oma työhuone pitäisi kyllä olla ihmisoikeusluettelossa asiantuntijatehtävissä. Mä ilmoitin kolmen avokonttoripäivän jälkeen esimiehelle että en tule luultavasti lomien jälkeen takas. Työhuoneellinen toimenkuva on tarjolla. Vähän harmi että siinä joutuu ottamaan alaisia niskoilleen mutta mielummin se kuin avohoitola.
-
- Kitisijä
Mä oon nyt avotilassa, mutta eipä tämä nyt oikeastaan mitenkään töki, ja hiukan komppaan Elcoa että ihan yksin omassa kopissa tulisi varsin kahjoksi.
Mutta eipä tässä tilassa ole puhelimen kanssa töitä tekeviä yhtään, ja muutenkin tilaa varsin hyvin.
Mutta eipä tässä tilassa ole puhelimen kanssa töitä tekeviä yhtään, ja muutenkin tilaa varsin hyvin.
-
- Kitisijä
Tsöp tsöp!Dave kirjoitti:Ette oo riittävän söpöjä.Bluntly kirjoitti:Toivottavasti jokin instanssi kiinnostuu konsulttien epäinhimillisistä oloista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Kaikkien alojen asiantuntijuus on kyllä niin kova jobi, että jätän sen suosiolla muille. Sellaiset jäbät saa kyllä puolestani pistääkin omaan huoneeseensa ja vieläpä mieluusti niin, että ainoastaan oven ulkopuolella on kahva - jos sielläkään.So Hard kirjoitti:
Ei se mun vika ole jos et ole asiantuntija.
-
- Kitisijä
Ootko kokeillu tätä himassa?elco kirjoitti:Mutta siis toi eroamisella uhkailu vaatimustensa saamiseksi läpi on aina loistava veto.
Edit: tultiin samaan aikaan, GE!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai mäkin tuota sietäisin jos kyse olisi oman tiimin tilasta, mutta siellä on puoli komppaniaa samassa avossa mölyapinoimassa.aasi kirjoitti:Mä oon nyt avotilassa, mutta eipä tämä nyt oikeastaan mitenkään töki, ja hiukan komppaan Elcoa että ihan yksin omassa kopissa tulisi varsin kahjoksi.
Kaikkein jurpointa tuossa tilaratkaisussa on se, että mun duunissa ei ole mitään elementtiä jota kukaan tiimin ulkopuolinen saisi kuulla ennen kuin ne ovat julkisia - eivätkä ne ole juuri koskaan.
-
- Kitisijä
Kun on tämmöinen paskakroppa, joka ei juuri vetoa siedä niin minkäs teet. Mielummin terveenä paikassa X kuin jatkuvasti saikulla.elco kirjoitti:Mutta siis toi eroamisella uhkailu vaatimustensa saamiseksi läpi on aina loistava veto.
Ja ei siihen eroamista vaadita. Vain vinkkaisu pomolle, että siirtää työpisteen johonkin toiseen firmaan.
-
- Kitisijä
Mä kans viihdyn parhaiten omassa työhuoneessa, tulee ahdistus jos pitäisi jotain tuottaa ja ihmisiä pyörii ympärillä jatkuvasti. Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
-
- Kitisijä
Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
No kamoon, exsu on nainen. Tietenkin sillä on kuvat koirasta, kummitytöstä, hellusta jne ja sitten kaikkia ihQuja hassuja juttuja.elco kirjoitti:Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
-
- Kitisijä
On. Läppäri nyt on vähän rekvisiittaa. Mulla on x määrä kansioita täynnä MUN papereita, pari kirjahyllyllistä kirjoja, lehtiä, kaiken maailman lippulappuja ja muuta sälää. Lisäksi kaikkia hienouksia kuten tunnekortteja, vahaliituja ja askartelumassaa. Ja hienoja kyniä ja muuta toimistosälää. Lisäksi mun työhuoneesta löytyy mm. teltta ja 300 kpl tikkareita.elco kirjoitti:Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
Ja hellun, kummitytön ja koiran kuva, eikö niin?exsu kirjoitti:On. Läppäri nyt on vähän rekvisiittaa. Mulla on x määrä kansioita täynnä MUN papereita, pari kirjahyllyllistä kirjoja, lehtiä, kaiken maailman lippulappuja ja muuta sälää. Lisäksi kaikkia hienouksia kuten tunnekortteja, vahaliituja ja askartelumassaa. Ja hienoja kyniä ja muuta toimistosälää. Lisäksi mun työhuoneesta löytyy mm. teltta ja 300 kpl tikkareita.elco kirjoitti:Tavaroihin? Siis onko teillä oikeasti joitain muitakin tavaroita duunissa kuin läppäri tai pari?exsu kirjoitti:Sitäpaitsi inhoan sitä, jos joku koskee mun tavaroihin, avokonttorissa se olisi ainakin todennäköisempää.
-
- Kitisijä
Koiran kuva on läppärin taustakuvana. Ovessa on entisen pomon ja yhden työkaverin kuva. Lisäksi sivupöydällä on pomon jäljillä kehyksissä kuva ihmisestä jota en tunne, liekö entisen pomon kummilapsi?Dave kirjoitti: Ja hellun, kummitytön ja koiran kuva, eikö niin?
-
- Kitisijä
Musta on tullu joku vatun pankki, ärsyttävää. Mutsi (no tää ei oikeesti hirveesti ärsytä) tilauttaa mulla netin kautta rehuja, eikä tietysti maksa ennen kuin tavara on toimitettu. No, mä maksan ne jo tilatessa. Broidi on pystyssä Rukan reissulta, makselee seuraavasta liksasta. Kertaluontoinen tapaus, joten ok. Mutta mun systeri, hermo menee. Ensin se lainaa rahaa, jonka maksaa liksapäivänä takas. Yllättäen pari vkoa liksapäivästä on rahat taas loppu, ja lainaa lisää. Ensin pari satasta, sitten taas pari ja ehkä vielä vähän. Tilipäivänä maksaa taas. Kuvio toistuu. Ja sitten kuitenkin kehtaa mulle selittää että on suunnitellut lähtevänsä viikon päästä etelään, kun on viikko lomaa. Tekis mieli huutaa että millä rahalla, multako meinasit ne vipata?! V*ttu, haluan mun rahat NYT, tuhlaan ne kaikki ens viikonloppuna Nykissä!!!
Ei toistu kun lakkaat lainaamasta ja sanot että mene pankkiin tai hanki luottokortti.Vesper kirjoitti:Kuvio toistuu.
-
- Kitisijä
No ei tässä vissiin muukaan auta. En tajua minne senkin perheen fyrkat valuu, vissiin sen helvetin Corollan tuunaamiseen.So Hard kirjoitti:Ei toistu kun lakkaat lainaamasta ja sanot että mene pankkiin tai hanki luottokortti.
Kertoilin tuossa aikaisemmin, että tiimistä yksi tipahti sairauslomalle, kestosta ei tieto, lekurit jatkavat sitä toistaiseksi 2 vkoa kerrallaan - mikä on meillä töissäolijoille aivan perseestä.
Tämä kesä näyttääkin sitten siltä, että koska en ehtinyt korvamerkitä neljää lomaviikkoani ajoissa niin loput kaksi viikkoa siirtyvät epämääräiseen ajankohtaan. Näillä näkymin en siis lomaile päivääkään perheen kanssa, muijan lomat ihan eri aikaan. Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin. Eli jos maanantaina aamulla pääsee lähtemään, ehtii perillä sukeltaa kaksi päivää suunnitellun viiden sijasta ennen kuin pitää lähtee ajamaan takaisin. Kyseinen paikka on hyvin eksklusiivinen ja sinne on todella hankala päästä.
Ihan VITUN jees. Pitäisköhän riipaista kännit vitutukseen?
Tämä kesä näyttääkin sitten siltä, että koska en ehtinyt korvamerkitä neljää lomaviikkoani ajoissa niin loput kaksi viikkoa siirtyvät epämääräiseen ajankohtaan. Näillä näkymin en siis lomaile päivääkään perheen kanssa, muijan lomat ihan eri aikaan. Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin. Eli jos maanantaina aamulla pääsee lähtemään, ehtii perillä sukeltaa kaksi päivää suunnitellun viiden sijasta ennen kuin pitää lähtee ajamaan takaisin. Kyseinen paikka on hyvin eksklusiivinen ja sinne on todella hankala päästä.
Ihan VITUN jees. Pitäisköhän riipaista kännit vitutukseen?
-
- Kitinä VIP-jäsen
Luulis harrastusmatkan olevan prioriteeteissä korkeammalla kuin ryyppyreissun. Vallankin jos matkaa on suunniteltu jo aikaisemmin. Eikö se olisi ennemminkin vaimon tehtävä järjestää lastenhoitaja, jos haluaa polttareihin lähteä?küllküll kirjoitti:Ja pisteeksi iin päälle eukkokulta järjesti itsensä polttareihin toisen lomaviikkoni lauantaina. Muuten jees, mutta se viikko piti ajaa pohjois-Norjaan sukeltamaan ja takaisin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.