Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
urpiainen
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:mähän olen selittänyt sulle moneen kertaan tuon sun huorissakäynteihisi vetoamisen logiikan
Pistä toki pointteria?
Sen kun selaat mun viestihistoriaa taaksepäin - tai, jos olet oikein nokkela, teet jonkun oivaltavan haun. Mä en kyllä nyt itse taida nimittäin jaksaa, vaikka omien viestieni penkominen Kitinän annin parhaimmistoa toki onkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:mähän olen selittänyt sulle moneen kertaan tuon sun huorissakäynteihisi vetoamisen logiikan
Pistä toki pointteria?
Sen kun selaat mun viestihistoriaa taaksepäin - tai, jos olet oikein nokkela, teet jonkun oivaltavan haun. Mä en kyllä nyt itse taida nimittäin jaksaa, vaikka omien viestieni penkominen Kitinän annin parhaimmistoa toki onkin.
Hih hih. Hassu mies.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: Sen kun selaat mun viestihistoriaa taaksepäin - tai, jos olet oikein nokkela, teet jonkun oivaltavan haun. Mä en kyllä nyt itse taida nimittäin jaksaa, vaikka omien viestieni penkominen Kitinän annin parhaimmistoa toki onkin.
Eli toisin sanoen puhuit taas vaihteeksi paskaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Sen kun selaat mun viestihistoriaa taaksepäin - tai, jos olet oikein nokkela, teet jonkun oivaltavan haun. Mä en kyllä nyt itse taida nimittäin jaksaa, vaikka omien viestieni penkominen Kitinän annin parhaimmistoa toki onkin.
Eli toisin sanoen puhuit taas vaihteeksi paskaa.
Pyh. Kai se sitten on jaksettava. Otetaan nyt vaikka nopeasti löytyvät tällaiset:

http://kitina.net/viewtopic.php?p=57191 ... st*#571913
http://kitina.net/viewtopic.php?p=50707 ... st*#507070
http://kitina.net/viewtopic.php?p=56293 ... ko*#562934
http://kitina.net/viewtopic.php?p=45125 ... ko*#451252

Lyhyesti, argumentaatioteorian peruskurssilla opetetaan tällainen ohje:
Yliopiston argumentaatioteorian johdantokurssi 1.0 kirjoitti:Elcon huorissakäynteihin vetoaminen.
Elcon huorissakäynteihin vedotaan silloin, kun Elco on jälleen kerran esittänyt ilmiselvän valheellisia, pahantahtoisia ja paikkansapitämättömiä väitteitä keskustelukumppanin poliittisista kannoista, tämän kannattamista asioista tai tämän sanomista asioista. Tämän ns. huorakortin pelaamisella muistutetaan Elcoa siitä tuplastandardista, että vaikka Elco itse toistuvasti väittää totuudenvastaisesti keskustelukumppaniensa syyllistyneen/kannattavan vaikka mitä kauheuksia, niin saadessaan edes kerran maistaa omaa lääkettään - Freddy vihjasi Elcon mahdollisesti ostelevan maksullista seksiä Kauko-Idän matkoillaan - Elco koki tämän niin hirvittävänä vääryytenä ja epäreiluutena, että teki erinomaisen dramatisoidun KSE:n. Huorakortin pelaaminen ei ole suositeltavaa: sillä paitsi tekee istestään pellen ja osoittaa kupin läikkyneen yli Elcon tostuvien (ja sellaisina yleisesti perusteettomiksi tiedettyjen) ja valheellisten mustamaalausten edessä, niin saa myös riesakseen RP:n paheksuvia moitteita. Eikä kortti anna pelaajastaan muutenkaan kovin älykästä kuvaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco
Kitisijä

urpiainen kirjoitti:
Yliopiston argumentaatioteorian johdantokurssi 1.0 kirjoitti:Elcon huorissakäynteihin vetoaminen.
Elcon huorissakäynteihin vedotaan silloin, kun Elco on jälleen kerran esittänyt ilmiselvän valheellisia, pahantahtoisia ja paikkansapitämättömiä väitteitä keskustelukumppanin poliittisista kannoista, tämän kannattamista asioista tai tämän sanomista asioista. Tämän ns. huorakortin pelaamisella muistutetaan Elcoa siitä tuplastandardista, että vaikka Elco itse toistuvasti väittää totuudenvastaisesti keskustelukumppaniensa syyllistyneen/kannattavan vaikka mitä kauheuksia, niin saadessaan edes kerran maistaa omaa lääkettään - Freddy vihjasi Elcon mahdollisesti ostelevan maksullista seksiä Kauko-Idän matkoillaan - Elco koki tämän niin hirvittävänä vääryytenä ja epäreiluutena, että teki erinomaisen dramatisoidun KSE:n. Huorakortin pelaaminen ei ole suositeltavaa: sillä paitsi tekee istestään pellen ja osoittaa kupin läikkyneen yli Elcon tostuvien (ja sellaisina yleisesti perusteettomiksi tiedettyjen) ja valheellisten mustamaalausten edessä, niin saa myös riesakseen RP:n paheksuvia moitteita. Eikä kortti anna pelaajastaan muutenkaan kovin älykästä kuvaa.
Olet vain kalpea varjo originaalista fredikruegerista, joka tietenkin alun perin sanoi minun ostelevan maksullista seksiä alaikäisiltä.

Enivei, mikä minua tässä kortissa kautta aikain on eniten risonut on subjektiivisuusharha. Perusjaska (kuten tässä tapauksessa sinä) on usein valmis murhaamaan loputtomasti kiduttamalla jonkun joka jollain vähemmällä tavalla rikkoo häntä itseään vastaan - eli vastatoimenpide ei ole missään suhteessa edeltävään tekoon. Turha toivoakaan, että kukaan keskusteluun itse tulisesti osallistuva kykenisi ymmärtämään pointtiani (kuten et sinäkään).

Olet toki oikeassa, ettei tämä anna sinusta mitenkään älykästä kuvaa, mutta tässä lienee lisäksi kyseessä sellainen harhainen presuppositio, että jotenkin muuten antaisit.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bruce Willisika kirjoitti:Awwwwwww :h:
Täällähän kakrut juoksee kaikki metsissä softisten kanssa eikä ketään kiinnosta? Vittu, minua kiinnostaa! Slättärit niille pitää saada käteen, niin alkaa osumat tuntua.
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

sivustahuutaja kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Awwwwwww :h:
Täällähän kakrut juoksee kaikki metsissä softisten kanssa eikä ketään kiinnosta? Vittu, minua kiinnostaa! Slättärit niille pitää saada käteen, niin alkaa osumat tuntua.
Onhan se vähän halpaa, mutta airsoft versus autojen polttaminen :?
Nyt penikseni on fantastinen!
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Clay kirjoitti:Onhan se vähän halpaa, mutta airsoft versus autojen polttaminen :?
Muovikuulat eivät maadu koskaan, mutta poltettu volvo korvataan hybridillä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
Urpiainen kirjoitti:Elcon huorissakäynteihin vetoaminen.
Olet vain kalpea varjo originaalista fredikruegerista, joka tietenkin alun perin sanoi minun ostelevan maksullista seksiä alaikäisiltä.

Enivei, mikä minua tässä kortissa kautta aikain on eniten risonut on subjektiivisuusharha. Perusjaska (kuten tässä tapauksessa sinä) on usein valmis murhaamaan loputtomasti kiduttamalla jonkun joka jollain vähemmällä tavalla rikkoo häntä itseään vastaan - eli vastatoimenpide ei ole missään suhteessa edeltävään tekoon. Turha toivoakaan, että kukaan keskusteluun itse tulisesti osallistuva kykenisi ymmärtämään pointtiani (kuten et sinäkään).

Olet toki oikeassa, ettei tämä anna sinusta mitenkään älykästä kuvaa, mutta tässä lienee lisäksi kyseessä sellainen harhainen presuppositio, että jotenkin muuten antaisit.
DCMI (Dave Crisis Management Initiative) tekee välitysehdotuksen: jos elco ei enää väitä Urpiaisen kannattavan väkivaltaista vallankumousta ja väärinajattelijoiden ampumista aamunkoitteessa tai muutakaan epädemokraattista proletariaatin diktatuuria, Urpiainen ei väitä Elcon käyvän matkoillaan huorissa.

m'kay ?
elco
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
m'kay ?
Ei käy.
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:DCMI (Dave Crisis Management Initiative) tekee välitysehdotuksen: jos elco ei enää väitä Urpiaisen kannattavan väkivaltaista vallankumousta ja väärinajattelijoiden ampumista aamunkoitteessa tai muutakaan epädemokraattista proletariaatin diktatuuria, Urpiainen ei väitä Elcon käyvän matkoillaan huorissa.

m'kay ?
Ei käy.
No tämä Daven esitys mulla on tässä ikäänkuin ollut enemmän tai vähemmän eksplisiittisenä tavoitteena, mutta ilmeisesti se ei tosiaan käy Elcolle, joka haluaa - kuten tämänkin aamun viesteistään näemme - jatkuvasti ja toistuvasti sepittää täysin perättömiä, valheellisia, ilkeämielisiä ja mustamaalaavia juttuja Urpiaisesta. Hyvin on halla-ahon opit juurtuneet oppipoikaan.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

^^Miksi haluat väittää Urpiaisen kannattavan jotain, mitä hän ei kannata?
elco
Kitisijä

Jos mentäisiin nettipalstaperusmeiningin mukaan niin minunhan pitäisi eskaloida. Eli urpiainen vastaa kokemaansa vääryteen minun kokemallani suuremmalla vääryydellä. Eskalointi tuosta mennee vaan helposti jonnekin 1108-tasolle, mikä tarkkaanottaen lienee laitonta. Eli minun pitäisi nyt viedä tämä keskustelu urpiaisen arvomaailman pilkkaamisesta urpiaisen sepitettyjen tekojen tasolle (esim vihjailu erilaisista seksuaalisista perversioista tai laittomuuksista). Eli minun ei pitäísi sanoa, että urpiainen tukee mielessään kansalaistottelemattomuutta, vaan että urpiainen harjoittaa sitä.

Jatkan linjallani, missä pilkkaan urpiaisen mätää arvomaailmaa.
elco
Kitisijä

Siirrytään vaihteeksi merkittävämpiin asioihin.

"According to the researchers, women found a man who chose to purchase a flashy luxury product (such as a Porsche) more desirable than the same man who purchased a non-luxury item (such as a Honda Civic)."
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

elco kirjoitti:Jos mentäisiin nettipalstaperusmeiningin mukaan niin minunhan pitäisi eskaloida. Eli urpiainen vastaa kokemaansa vääryteen minun kokemallani suuremmalla vääryydellä. Eskalointi tuosta mennee vaan helposti jonnekin 1108-tasolle, mikä tarkkaanottaen lienee laitonta. Eli minun pitäisi nyt viedä tämä keskustelu urpiaisen arvomaailman pilkkaamisesta urpiaisen sepitettyjen tekojen tasolle (esim vihjailu erilaisista seksuaalisista perversioista tai laittomuuksista). Eli minun ei pitäísi sanoa, että urpiainen tukee mielessään kansalaistottelemattomuutta, vaan että urpiainen harjoittaa sitä.

Jatkan linjallani, missä pilkkaan urpiaisen mätää arvomaailmaa.
Luovun välittäjän roolistani ja totean, että sä olet kyllä heikoilla närkästyessäsi Urpiaisen valheellisista syytöksistä, kun mitä ilmeisimmin ensin itse esität häntä koskevia valheellisia syytöksiä.

Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
elco
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti: Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
Oikeampi analogia olisi väärinajattelijoiden ampumista itse.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

elco kirjoitti:Siirrytään vaihteeksi merkittävämpiin asioihin.

"According to the researchers, women found a man who chose to purchase a flashy luxury product (such as a Porsche) more desirable than the same man who purchased a non-luxury item (such as a Honda Civic)."
Eli kallis auto toimii juuri niinkuin pitääkin. Tähän naisten kuuluu sanoa, että heille kallis auto on evvk, koska muun väittäminen vihjaisi promiskuiteettiin, mikä taas laskee naisen markkina-arvoa.
urpiainen
Kitisijä

elco kirjoitti:Jatkan linjallani, missä pilkkaan urpiaisen mätää arvomaailmaa.
Tässähän on nimenomaan se ongelma, että et pilkkaa minun arvomaailmaani: tämänkin aamun ärsyyntymisketju-jutuissasi "pilkkaat" arvomaailma-kantaa, josta juuri aiemmin olen samassa ketjussa eksplisiittisesti ja yksiselitteisesti sanoutunut irti. Kukin tietysti tavallaan ja linjallaan, mutta vaikeaa on nähdä järjen hiventäkään linjassa, jossa Urpiainen sanoo ei-A, ja Elco "pilkkaa" Urpiaista siitä, että Urpiainen muka sanoisi kyllä-A.
elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ilmeisesti vetoat siihen, että joku oikeasti saattaa ajatella sun käyvän huorissa, mutta kukaan ei oikeasti ajattele Urpiaisen kannattavan väärinajattelijoiden ampumista?
Oikeampi analogia olisi väärinajattelijoiden ampumista itse.
Riippumatta analogian pä'tevyyden asteesta, koko ongelmasta päästäisiin tietysti Daven esittämän ratkaisun mukaisesti kokonaan eroon yksinkertaisesti sillä, että lakkaisit väittämästä minun kannattavan asioita, joita yksiselitteisesti en kannata. Mä en ole koskaan esittänyt huorakorttia muuna kuin vastauksena sun toistuviin valheisiin mun kannoistani.
Viimeksi muokannut urpiainen, 17.06.2011 9:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:Slättärit niille pitää saada käteen, niin alkaa osumat tuntua.
Faktat! Splätterit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
Kutsuitko sä juuri mua riesaksi. Vedän herneet.
urpiainen
Kitisijä

RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Kutsuitko sä juuri mua riesaksi. Vedän herneet.
Ei kun noita sun herneitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Kaikki "laillistuu", kun maksaa verot? ;-)
AL: Ensimmäinen seksiyritys kaupparekisteriin
Elisa news kirjoitti:Suomessa on hyväksytty ensimmäinen seksiyritys kaupparekisteriin, kirjoittaa Aamulehti. Lehdessä on juttu 25-vuotiaasta Tampereella asuvasta naisesta, joka myy seksiä ja maksaa tuloistaan verot.
Life is complex, it has real and imaginary parts.