Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
^ seksiyrittäjät ovat perinteisesti jättäytyneet suosiolla arvioverotuksen piiriin. Ehkä tämä tamperelainen hakee asiaikkaikseen harmaaseen talouteen nuivasti suhtautuvia demareita.
^No nii-i 
Tossa kohtaa on aivan suora tie. Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...

Tossa kohtaa on aivan suora tie. Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
-
- Kitisijä
No ei sanottu millainen seuralainen oli autossa samaan aikaan ja mitä se teki...AngryBird kirjoitti:^No nii-i
-
- Kitisijä
Mitäs luulet tapahtuvan jos tämmöinen ikänsä etuvetoisilla ooppeleilla ajanut painaa italian vikaihmeen kaasupoljinta samaan malliin kuin omassa kolsassa?AngryBird kirjoitti:Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Täti sanoo, että hullu saa olla mutta ei tyhmäBluntly kirjoitti: Mitäs luulet tapahtuvan jos...

-
- Kitisijä
Onneksi oli vain auto. Harmittaisi jos olisi vetänyt hevosen tai laaman lunastuskuntoon.
-
- Kitinä VIP-jäsen
mä oon kerran nähnyt miten auto pyöräytetään katon kautta ympäri suoralla tiellä 80kmh nopeudessa. Oli kyllä hiekkatie, mutta ei autossakaan ollut ferrarin tehoja. Ei siihen tarvittu kuin testiluontoinen kaasun pohjaan painaminen yhdistettynä kyvyttömyyteen hallita siitä seurannutta luisua.AngryBird kirjoitti:Tossa kohtaa on aivan suora tie. Ei se auto kuitenkaan ihan helposti ja yllättäen satasen vauhdissa lähde lapasesta suoralla moottoritiellä...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
^Joo. Varmasti sen saa ympäri mutta ei se ihan yllättäen tapahdu. Ei mainitsemasi tapauskaan kovin yllättävältä kuulosta.
Mä tarkoitinkin, että jos ajaa tasaista satasen vauhtia suoralla tiellä kikkailematta niin ei edes Ferrari lennähdä katolleen. 35 v kuski + räyhee lainaferrari ei anna tulokseksi noin satasen vauhtia
Mä tarkoitinkin, että jos ajaa tasaista satasen vauhtia suoralla tiellä kikkailematta niin ei edes Ferrari lennähdä katolleen. 35 v kuski + räyhee lainaferrari ei anna tulokseksi noin satasen vauhtia

-
- Kitisijä
^ kuski ei sanonut ajaneensa satasta, vaan satasen luokkaa. Eli nopeus laskettiin satasissa : - )
-
- Kitisijä
GT3:sta ei jäänyt ihan hirveästi jäljelle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Hengettömänä ei Porschellakaan skorata.elco kirjoitti:GT3:sta ei jäänyt ihan hirveästi jäljelle.
-
- Kitisijä
Kyydissä oli kai joku toinenkin, joten jos ehti ainoana kääntyä muslimiksi, niin neitsyeet odottavat.aasi kirjoitti:Hengettömänä ei Porschellakaan skorata.
-
- Kitisijä
^ Mutta jos kääntyi kristityksi, niin JEESUS odottaa. Voi sitä homostelun määrää ja ihanuutta.
-
- Kitisijä
Jeesus tulee.Bhven kirjoitti:^ Mutta jos kääntyi kristityksi, niin JEESUS odottaa. Voi sitä homostelun määrää ja ihanuutta.
-
- Kitisijä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Ihme pedofiili kun nai 16-vuotiaan!?Pulkannaru kirjoitti:Gat vois alkaa näyttelijäksi? Tai siis näyttelijätähdeksi..

-
- Kitisijä
Regeneraatio
U.S. soldier 're-grows leg' after pioneering injection of pig bladder hormone

U.S. soldier 're-grows leg' after pioneering injection of pig bladder hormone
Mail Online kirjoitti:A U.S.soldier who had most of his leg muscle blown off in Afghanistan has become the first to see it grow back in a pioneering experimental operation.
Marine Isaias Hernandez lost 70 per cent of his right thigh muscles when an enemy mortar exploded as he tried to carry out repairs to a truck in Afghanistan.
With such severe muscle damage Hernandez would ordinarily have had his leg amputated.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Miten voikin 16-vuotias näyttää kaikissa kuvissaan ihan nelikymppiseltä?!sivustahuutaja kirjoitti:Ihme pedofiili kun nai 16-vuotiaan!?
Musa onneks 16-vuotiaan tasolla...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=raImRyP4 ... r_embedded[/youtube]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mielenkiintoisempi kysymys kuin minne rahat menivät olisi mistä rahat tulivat?
Masturbation is for the poor.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Siis toi mieshän on nuoremman näköinen tossa parissa. Wtf. Syökö toi 16-vuotias rotanmyrkkyä ja silikonia aamiaiseksi.Vesper kirjoitti:Miten voikin 16-vuotias näyttää kaikissa kuvissaan ihan nelikymppiseltä?!sivustahuutaja kirjoitti:Ihme pedofiili kun nai 16-vuotiaan!?
-
- Kitisijä
Ehkä vanhemmat douppaa noita lapsimissejä?NuoriDaavid kirjoitti: Siis toi mieshän on nuoremman näköinen tossa parissa. Wtf. Syökö toi 16-vuotias rotanmyrkkyä ja silikonia aamiaiseksi.
-
- Kitisijä
Ja yllättyneitä olivat...?exPertti kirjoitti:Muuten ihan sama jos toisistaan tykkäävät ja lakikin sen suo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Niinkö mä sanoin?exPertti kirjoitti:Onko noitten avioliitto sinulta pois?Vesper kirjoitti:Ja yllättyneitä olivat...?exPertti kirjoitti:Muuten ihan sama jos toisistaan tykkäävät ja lakikin sen suo.