Etkä koodaa.NuoriDaavid kirjoitti:Itse koodaan oman käyttöjärjestelmäni, koska kaupasta ei saa kunnollisia.
Oman käyttöjärjestelmän ohjelmoiminen tuottaa harvemmille merkittävää lisäarvoa, toisinkuin ruokaan panostaminen.
Etkä koodaa.NuoriDaavid kirjoitti:Itse koodaan oman käyttöjärjestelmäni, koska kaupasta ei saa kunnollisia.
Eiks siellä pidä olla äiti?Vesper kirjoitti:Vaan ei kelpaa, täytyy varmaan mennä Atrialle töihin.
'Ruokaan panostamista' mystifioidaan aivan turhaan ja tuota yritin alleviivata kananmuna-esimerkilläni. Ei ruokaan tarvitse 'panostaa', riittää kun päättää ettei syö paskaa.huima kirjoitti:Oman käyttöjärjestelmän ohjelmoiminen tuottaa harvemmille merkittävää lisäarvoa, toisinkuin ruokaan panostaminen.
V*ttu.huima kirjoitti:Eiks siellä pidä olla äiti?Vesper kirjoitti:Vaan ei kelpaa, täytyy varmaan mennä Atrialle töihin.
No ei tarvitsekaan, mutta voi - ja siitä voi saada itselleen hyviä juttuja irti.sivustahuutaja kirjoitti:'Ruokaan panostamista' mystifioidaan aivan turhaan ja tuota yritin alleviivata kananmuna-esimerkilläni. Ei ruokaan tarvitse 'panostaa', riittää kun päättää ettei syö paskaa.
Tietenkin hifisteleminen on kivaa, mutta ne tavikset pärjäisivät ihan vaan jauhelihaa paistamalla.huima kirjoitti:No ei tarvitsekaan, mutta voi - ja siitä voi saada itselleen hyviä juttuja irti.sivustahuutaja kirjoitti:'Ruokaan panostamista' mystifioidaan aivan turhaan ja tuota yritin alleviivata kananmuna-esimerkilläni. Ei ruokaan tarvitse 'panostaa', riittää kun päättää ettei syö paskaa.
Se on Saarioisella se. Atrialla saa olla tavallisetkin kuolevaisethuima kirjoitti:Eiks siellä pidä olla äiti?Vesper kirjoitti:Vaan ei kelpaa, täytyy varmaan mennä Atrialle töihin.
Ei vittu... Ensin ollaan urheilusankareita, sitten vedetään viinaa ja karkotetaan perhe. Lopuksi kiikkuun. Tämäkö on sitä suomalaista sisua? Heti annetaan periksi kun hommat kusee? Saisi joku mitalisti mennä töihin ja maksaa veroja.
Tietysti onhan se niin, että eihän se ruokaan panostaminen sen tyhmempi harrastus ole kuin moni muukaan. Esim. minä mopoilen kauniilla säällä töihin ihan vaan omaksi huvikseni. En kuitenkaan yritä rationalisoida sitä.sivustahuutaja kirjoitti:Tietenkin hifisteleminen on kivaa, mutta ne tavikset pärjäisivät ihan vaan jauhelihaa paistamalla.huima kirjoitti:No ei tarvitsekaan, mutta voi - ja siitä voi saada itselleen hyviä juttuja irti.sivustahuutaja kirjoitti:'Ruokaan panostamista' mystifioidaan aivan turhaan ja tuota yritin alleviivata kananmuna-esimerkilläni. Ei ruokaan tarvitse 'panostaa', riittää kun päättää ettei syö paskaa.
Niin, siitä on se kuuluisa talvisodan henki aika kaukana, kun selkärangan saa suoraksi vain narulla.sivustahuutaja kirjoitti:Ei vittu... Ensin ollaan urheilusankareita, sitten vedetään viinaa ja karkotetaan perhe. Lopuksi kiikkuun. Tämäkö on sitä suomalaista sisua? Heti annetaan periksi kun hommat kusee? Saisi joku mitalisti mennä töihin ja maksaa veroja.
Aika ankeetahan toi mikan pyristely oli.
Taas tuli yhdestä juoposta dopingia käyttäneestä vaimon pahoinpitelijästä kertaheitolla kirkasotsainen Sankari.NuoriDaavid kirjoitti:Ottaa jo etukäteen päähän lähipäivien Mika Myllylä -liitteet lehdissä.
http://whitewhine.com/NuoriDaavid kirjoitti:Nyt on vain niin hyvin, että ehditään kitistä joka asiasta.
Lolita kirjoitti:http://whitewhine.com/NuoriDaavid kirjoitti:Nyt on vain niin hyvin, että ehditään kitistä joka asiasta.
Mun siskon poikasen kanssa on sama juttu. Tytteli on sitten enemmän makean perään, muttei saa aina kun kinuaa (mikä on mielestäni hyvä asia - ei karkkia tarvi joka päivä vetää ja lapsenkin on se hyvä oppia).Elppis kirjoitti: Ei ole koskaan tuputettu mutta ei ole kielletykään makeiden syöntiä.
Amen.Varis kirjoitti:Taas tuli yhdestä juoposta dopingia käyttäneestä vaimon pahoinpitelijästä kertaheitolla kirkasotsainen Sankari.
Ei, ei edes paremmissa ravintoloissa yleensä saa. Siksi mieheni isäpuoli ei syö ravintoloissa, vaan mieluummin tekee itse. On siis opiskellut Ranskassa kokiksi, ja työskennellyt mm. Briteissä (tehnyt myös prinssi Charlesille ruokaa). Kuulemma myös Suomessa yleensä ravintoloissakin käytetään mm. valmiskastikkeita ja muita valmiita ainesosia erittäin paljon.sivustahuutaja kirjoitti:Voihan sitä syödä ravintolassa? Käsittääkseni tuo on ainoa yleisesti tunnettu tapa saada ei-einesruokaa valmistettuna. Ruokaa laittava vaimo tietenkin ratkaisisi kaikki ongelmat, mutta taitavat olla harvinaisempia kuin ravintolat.huima kirjoitti:No mutta on yhteiskunnallisesti kestämätöntä, jos tässä pitäisi alkaa itse ruokaa laittamaan.
Vastaus on: 001XXsaira kirjoitti:Kuulemma myös Suomessa yleensä ravintoloissakin käytetään mm. valmiskastikkeita ja muita valmiita ainesosia erittäin paljon.
Käytännössä kaikkialla paitsi suomen parhaissa fine dining ravintoloissa käytetään valmiskastikkeita sun muita. Stadi on käytännössä ainoa paikka, jossa ei joudu syömään siellä näsinneulassa joka ikinen päivä jos 'kunnon' ruokaa haluaa ravintolassa.saira kirjoitti:^Niin? Helsingissä ei käytetä valmiita aineita ja kastikkeita, vaan vain muualla Suomessa?
Eh? Kyllä niitä ravintoloita piisaa, joissa kaikki tehdään atomeista asti itse. Noita rafloja on stadissa ja sitten muutama hassu tyyliin tampereella ja turussa.saira kirjoitti:^Mutta ravintolassa syöntihän on kuitenkin einesruokien syöntiä valmistettuina yhdistelminä, eli en vain ymmärrä pointtia ensimmäisessä kommentissasi.