"Kun sehän lämmittää sen veden aika kuumaks, kestääköhän se?"

AAAHHAHAHAAA!!! Miul muru siivos aamulla tiskit ja osas kyllä käyttää kyselemäti astianpesukonetta, söpöö.AngryBird kirjoitti:En oo nyt ihan varma pitäiskö mun tarjoilla naamapalmua vai pään silitystä kaverille, joka juuri äsken soitti ja kysyi voikohan tavallisen lasisen uunivuoan laittaa tiskikoneeseen![]()
küllküll kirjoitti: JFK:tä mukaellen: "Ask not what your palsta can do for you - ask what you can do for your palsta!"
Ei mun elämässä tapahdu mitään!!1Suvinen kirjoitti:Jumalauta mikään riitä. Ollaan saatu takas jo setä, numba, georgina ja exsu, ei valiteta siellä! Sossupokea kehiin vaan omasta ryönälaatikosta niin alkaa tylsyydet karista.Dumiz kirjoitti:Eix sinkkumasa vois tehä kompäkkiä palstalle? Tääl on ihan vidun tylsää vaikka oon vasta kolme päivää tääl kirjoitellu
No ei mut jopa miun 76 v mummi on sitä mieltä.Nergal kirjoitti:Onko multa menny nyt jotakin ohitse vai onko jossakin tullu vahvennus sille että Myllylä teki itsemurhan?
http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/ ... f-promoimgSuvinen kirjoitti:Ei mun mielestä, mutta eiks se aina oo vähän niin että jos sitä ei kiistetä niin sitten se on vähän niinkun niin. Aika pian se kuolinsyy kerrotaan jos se on joku muu kuin itsari, kuten sairauskohtaus tms.Nergal kirjoitti:Onko multa menny nyt jotakin ohitse vai onko jossakin tullu vahvennus sille että Myllylä teki itsemurhan?
Vapaapäivä, kahvia ja pullaa.
Sanoisiko poliisi jotenkin toisin, jos olisi kuollut esim. tukehtumalla omaan oksennukseensa?NuoriDaavid kirjoitti:Vaikea nähdä, miten poliisi voisi sanoa näin, jos kyseessä ei olisi ilmeinen itsemurha.
No mutta ko. tapauksissahan ei poliisi voisi sanoa selkeästi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Käsittääkseni on melko mahdotonta päältäpäin sanoa, onko joku kuollut infarktiin tai vaikkapa myrkytetty. Joten tällä logiikalla pitäisi olla ilmiselvää että on riistänyt itse henkensä. Eikö?Nergal kirjoitti:^Slaagi, maksa posahtanut, verenmyrkytys, aivoinfarkti... Omasta mielestäni saattanut kuolla vaan rankkaan elämäänsä, kai se viina osaa viedä.
Ihmetyttää vaan että puhutte itsemurhasta vaikka mitään faktaa sellaisesta ei ole. Mulla ihan sama mihin kuoli, en tuntenut. Mutta huvitti vaan käytöksenne.
Ööö, tota, jos se on ammuttu, hirtetty, huumattu tai elektrokyrväytetty hengiltä niin miten konstaapeli sisu voi sanoa tosta noin vaan, ettei tähän liity rikosta? Siis ettei murhaa ole lavastettu itsariksi.Vesper kirjoitti: No mutta ko. tapauksissahan ei poliisi voisi sanoa selkeästi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut. Käsittääkseni on melko mahdotonta päältäpäin sanoa, onko joku kuollut infarktiin tai vaikkapa myrkytetty. Joten tällä logiikalla pitäisi olla ilmiselvää että on riistänyt itse henkensä. Eikö?
Kirje tms. viesti?Vesper kirjoitti:Mikä sitten on selvä merkki, sitä en tiedä.
No tätä mäkin mietin, mutta joku foliohattu kuitenkin väittää sitäkin väärennetyksi/pakotetuksi!AngryBird kirjoitti:Kirje tms. viesti?Vesper kirjoitti:Mikä sitten on selvä merkki, sitä en tiedä.
Vähän sama kun viikko tai kaks takaperin mulle avautui epätietoisen hädissään yks kaveri että mitä se nyt tekee kun se on ostanut ensimmäistä kertaa elämässään ihan oikean lohifileen muttei voikaan laittaa sitä uuniinsa koska sillä on ainoastaan sellainen keraaminen vuoka.AngryBird kirjoitti:En oo nyt ihan varma pitäiskö mun tarjoilla naamapalmua vai pään silitystä kaverille, joka juuri äsken soitti ja kysyi voikohan tavallisen lasisen uunivuoan laittaa tiskikoneeseen![]()
Luulen että siinä käytetään tätä pyöräilykypärä-mentaliteettia, ja annetaan ehdollinen sakko.exPertti kirjoitti:Mitähän itsemurhasta säädetty rangaistus mahtaisi olla? Kuolemantuomio?Manaaja kirjoitti:Sitten kun kehtasin naurahtaa niin mun olisi kuulemma vielä pitänyt todistaa päälle se, ettei itsemurha muka ole laissa kielletty rikos.
Bruce Willisika kirjoitti:salaliitosta
Siitä voisi antaa yhdyskuntapalveluna hautausmaan vartiointia.Manaaja kirjoitti:Luulen että siinä käytetään tätä pyöräilykypärä-mentaliteettia, ja annetaan ehdollinen sakko.exPertti kirjoitti:Mitähän itsemurhasta säädetty rangaistus mahtaisi olla? Kuolemantuomio?Manaaja kirjoitti:Sitten kun kehtasin naurahtaa niin mun olisi kuulemma vielä pitänyt todistaa päälle se, ettei itsemurha muka ole laissa kielletty rikos.
Bruce on selkeästi oikeilla jäljillä:NuoriDaavid kirjoitti:Bruce Willisika kirjoitti:salaliitosta