Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Oscariin menen yöksi lauantaina.
Muista skorettaa! Varkaudessa on kuulemma helppoja naisia.
:shock: Onko?
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Oscariin menen yöksi lauantaina.
Muista skorettaa! Varkaudessa on kuulemma helppoja naisia.
Tiedän. 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Oscariin menen yöksi lauantaina.
Muista skorettaa! Varkaudessa on kuulemma helppoja naisia.
Tiedän. 8)
Nyt vituttaa. Pokaa mullekin yksi, jookos?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Käy suihkussa, kampaa tukkasi, pese hampaasi, vedä yköset päälle ja ei kun humppaamaan. Yrittäisit saannin eteen edes jotain, etkä jatkuvasti pillittäisi karhun voimin. Saattaisit oikeasti yllättyä kuinka helppoa se loppujen lopuksi onkaan :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:Käy suihkussa, kampaa tukkasi, pese hampaasi, vedä yköset päälle ja ei kun humppaamaan. Yrittäisit saannin eteen edes jotain, etkä jatkuvasti pillittäisi karhun voimin. Saattaisit oikeasti yllättyä kuinka helppoa se loppujen lopuksi onkaan :?
Kun kerran sinä ja Tirina (toivottavasti se on Superior, hän salaa haluaa minua), nyt niin terapoitte minua, ettekö antaisi minulle myös fyysistä surrogaattihoitoa? Mieluummin yhtäaikaa.

Voi vaatia paljon työtä. Nimittäin ilokseni onhan minunkin vaivalleni netissä diagnoosi. "Love-Shyness". Diagnoosi olisi vain imarteleva, koska silloinhan olisin vain sairas enkä epäihminen oikeasti.
Tuossa hypotteettisessa diagnoosissa siis se, että ei kertakaikkiaan pysty puhuttelemaan naaraita "sillä" tarkoituksella. Itselläni sellainen onnistuu vain tekstinä netissä tai meileissä.. livenä.. EI.

http://en.wikipedia.org/wiki/Love-shyness

Joku tuossakin mättää, esmes minua ei ole koulussa kiusattu kovin paljoa vaikka eristäytyvä olin, vanhemmat ei lyöneet ja minähän tykkään rokkenroulista toisin kuin nuo homot.

Tämä seuraava sitaatti kuitenkin on asiaa, eli kaikki onkin teidän muiden syytä!1 :D

Ja totta noinkin, että nykyään vältän kaikkia tosielämän ihmiskontakteja, koska ne vain satuttavat. Kitinä on eri juttu, virtuaalivessanseinä.

With so many negative stimuli from crucial relationships in one's childhood, the love-shy boy becomes a social isolate. He learns to associate these crucial interactions (i.e. with parents, peer group) with hurt feelings and is likely to avoid social interaction. Social isolation and social anxiety becomes a 'vicious circle' for the love-shy individual as the years go by, and inhibits his chances in interaction with the opposite sex, as well as in other crucial areas of life such as his career.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9501
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: Voi vaatia paljon työtä. Nimittäin ilokseni onhan minunkin vaivalleni netissä diagnoosi. "Love-Shyness". Diagnoosi olisi vain imarteleva, koska silloinhan olisin vain sairas enkä epäihminen oikeasti.
Tuossa hypotteettisessa diagnoosissa siis se, että ei kertakaikkiaan pysty puhuttelemaan naaraita "sillä" tarkoituksella. Itselläni sellainen onnistuu vain tekstinä netissä tai meileissä.. livenä.. EI.
Vaatii. Niinkuin murrosikäketjussa vihjaisin, niin minunkin on vaikea ottaa kontaktia tuntemattomaan ihmiseen, vallankaan eroottisesti viehättävään naiseen, ja sanoisin, että kaikki suhteeni on naisen tekemän aloitteen seurausta. Suurin ongelma juttelemaan menemisessä on, ettei ole mitään järkevää sanottavaa, enkä oikein ymmärrä miten kenelläkään voisi baariympäristössä olla mitään järkevää sanottavaa täysin tuntemattomalle ihmiselle ja näinhän se näyttää olevan. Vierestä seuranneena olen huomannut, että pääasiassa keskustelun avaukset on ihan tyhjänpäiväistä löpinää ja asiaa tärkeämpää tuntuu olevan kuka asian esittää, joten eiköhän senkin oppisi, jos joskus vielä tulee elämässä siihen tarve.

Selkeät tilanteet, missä toimitetaan jotain asiaa sujuu kyllä ongelmitta, koska silloin on asia selvitettävä ja kummallekin löytyy siitä vuorosanat. Suomesta valitettavasti puuttuu small talk -kulttuuri, koska se helpottaisi kontaktin luomista, kun olisi valmiiksi kysymys ja vastausvaihtoehdot, niin ei tarvitse mitä sanoo. Harjoittelemalla eri sosiaalisiin tilanteisiin sopivat fraasit olen oppinut keskustelemaan joutavanpäiväisiä tuntemattomien ihmisten kanssa. Hyvää harjoitusmotivaatiota sai kun asuin aikoinaan, kun en vielä omistanut kännykkää, yksin vieraalla paikkakunnalla, Muutaman viikon jälkeen tuli tarve saada puhua. Ihan mitä tahansa. Baarissa en silti osaisi edelleenkään avata keskustelu, kun ei ole ollut tarvetta harjoitella.

Puhelimella vieraaseen numeroon soittamista inhoan ja pyrin välttämään. Pitkään kävin esim. nykyisen vakituisen parturini pari ensimmäistä vuotta varaamassa ajan paikan päälle, ihan vain välttääkseni soittamisen. Puhelinmyyntiä en voisi kuvitellakaan tekeväni työkseni.

Olipa kumma avautuminen omasta elämästäni. :oops:
Ei ole ollut tapana puhua tästä aiheesta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Gat kirjoitti:Kun kerran sinä plaa plaa plaa....
:? Kukapa ei olisi ikinä pakkeja saanut. Aivan varmasti jokainen. Ja kyllähän se perseeltä tuntuu, kun niin käy. Mutta mitä sitten? Tottahan se vähäksi aikaa lannistaa, mutta uutta matoa koukkuun vaan, joskus on pakko onnistaa. Ei siitä voi/pidä katkeroitua ainakaan loppuiäkseen. Sulla vaan taitaa olla tavallista paksumpi napanuora vanhempiisi... :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Yhdyn kyllä itsekin tähän "ihmissuhteet on turhia" -mietteeseen.

En vieläkään ymmärrä miksi antisosiaalisuus ja yksinäisyyden kaipuu ovat ulkopuolisille jotenkin hirveitä mörköjä ja ihmetyksen aiheita. Henk. kohtasesti viihdyn yksin ja vaikka olen sosiaalisissa tilanteissa normaalisti puhelias ja vaikutan kiinnostuneelta muista ihmisistä, niin todellisuudessa mulla ei kehity mitään tunnesiteitä keneenkään. Kaipa tuota jonkunsorttinen psykopaatti olen, mutta mitäs sitten? Olen onnellinen, suhteellisen selväjärkinen ja täysin yhteiskuntakelpoinen eläjä.

Seurustellut olen pari kertaa, mutta todennut että ei ole minun juttu. Lähinnä ahdistaa ja vituttaa kun pitää yrittää pitää suhdetta pystyssä ja viettää aikaa saman ihmisen kanssa pitempiä aikoja. Seksikään nyt ei niin erikoinen asia ole, että sitäkään kaipaisi naisilta. Ja lapset, hyi helvetti. Rehellisesti sanottuna inhoan niitä.

Toki kaikki huomaavat että kusetan vain itseäni ja todellisuudessa olen pelkkä ihmisraunio ja tuleva sarjamurhaaja (sarkasmia, mutta tuommosia "tautikuvauksia" kyllä kuulee sillon tällön :P)
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9501
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

MiiX kirjoitti: Seksikään nyt ei niin erikoinen asia ole, että sitäkään kaipaisi naisilta.
Nii, mihis sitä naisia tarvii, jos ei edes lisääntyminen kiinnosta. Sujuuhan se seksi ihan miestenki kesken.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Vagabondo kirjoitti:
MiiX kirjoitti: Seksikään nyt ei niin erikoinen asia ole, että sitäkään kaipaisi naisilta.
Nii, mihis sitä naisia tarvii, jos ei edes lisääntyminen kiinnosta. Sujuuhan se seksi ihan miestenki kesken.
Tai yksin lähinnä :wink: Mutta joo itseasiassa olen ainakin hieman bi-henkinen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9501
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

MiiX kirjoitti: bi
Ja jätit vastaamatta anaaliseksi ketjuun :shock:

Selittää kyllä sun ekaa viestiä
MiiX kirjoitti: Googlasin "kiihottaako anaaliseksi"
Mut ei sun tarvi oikeesti kertoa. Edellinenkin vastaus sisälsi enemmän informaatiota kuin halusin tietää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Dear Eki: jos on tavannut ihmisen, joka ehkä kiinnostaisi ja silleen, niin miten tuoda asia esille (ja mieluiten saamatta pakkeja - taas) :think:
Viimeksi muokannut Mirkku, 26.07.2011 13:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
CeDell Davis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mirkku kirjoitti:Dear Eki: jos on tavannut ihmisen, joka ehkä kiinnostaisi "silleen", niin miten tuoda asia esille (ja mieluiten saamatta pakkeja - taas) :think:
Musta tuntuu, että Gattaca on hyvä neuvomaan ;)
RP

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Mirkku kirjoitti:Dear Eki: jos on tavannut ihmisen, joka ehkä kiinnostaisi ja silleen, niin miten tuoda asia esille (ja mieluiten saamatta pakkeja - taas) :think:
No mitä jos vaikka vaan niin klassisen tylsästi pyytäisit kahville, flirttailisit ja katsoisit mihin se johtaa. Noin ensi alkuun.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä sanoin viimeks tossa tilanteessa että "Mua vähän turhauttaa, kun äsken mä olin vielä sellasessa "en halua ketään naista elämääni" -asennossa, mutta sun takias mä naksahdin "tuon tytön mä haluan itselleni" -asentoon."
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Manaaja kirjoitti:Mä sanoin viimeks tossa tilanteessa että "Mua vähän turhauttaa, kun äsken mä olin vielä sellasessa "en halua ketään naista elämääni" -asennossa, mutta sun takias mä naksahdin "tuon tytön mä haluan itselleni" -asentoon."
Mä taisin kääntää alkuvuodesta yhden tsiksin "mä haluun miehen"-asentoon.

Ite oon kyllä nyt ihan vahvasti "haluun tsiksiä"-asennossa, eli teltta pystyssä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Ite oon kyllä nyt ihan vahvasti "haluun tsiksiä"-asennossa, eli teltta pystyssä.
Naiset eivät keskimäärin pidä, että ensivaikutelma miehestä on ihan noin etupainotteinen. Eli...syö vaicca ulostuslääkkeitä ennen kuin poistut kotoasi, jottei kyrpä törötä tai kolhiinnu taikka anna liian innokasta imiziä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Ite oon kyllä nyt ihan vahvasti "haluun tsiksiä"-asennossa, eli teltta pystyssä.
Naiset eivät keskimäärin pidä, että ensivaikutelma miehestä on ihan noin etupainotteinen. Eli...syö vaicca ulostuslääkkeitä ennen kuin poistut kotoasi, jottei kyrpä törötä tai kolhiinnu taikka anna liian innokasta imiziä.
Täytyy runkata aina ennen kuin lähtee ulos, koskaan ei voi olla varma!
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Täytyy runkata aina ennen kuin lähtee ulos, koskaan ei voi olla varma!
Joo, ja pelimies virittää kortsun ciccelssoniin aina varmuuden vuoksi, koska mikään ei saa mennä pieleen. Respect the cunt! Tame it!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon kyl aivan korviani myöten ihastunut, ekaa kertaa viiteen vuoteen. Enkä oo ihan varma oonko koskaan ollut näin pahasti. Ja mä kun luulin että iän ja aiempien kokemuksien mukanatuoma varautuneisuus ja pessimistisyys ois karsinut mahdollisuuden tällaisten teinix-vibojen syntymiseen kokonaan pois.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Oon kyl aivan korviani myöten ihastunut, ekaa kertaa viiteen vuoteen.
Joku varkautelainen? Kerro kaikki!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Siidee! Tsemppistä ja paljon onnea Manaajalle.
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei oo. Ihan on Suomesta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Manaaja kirjoitti:Oon kyl aivan korviani myöten ihastunut, ekaa kertaa viiteen vuoteen. Enkä oo ihan varma oonko koskaan ollut näin pahasti. Ja mä kun luulin että iän ja aiempien kokemuksien mukanatuoma varautuneisuus ja pessimistisyys ois karsinut mahdollisuuden tällaisten teinix-vibojen syntymiseen kokonaan pois.
:h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mirkku kirjoitti:Dear Eki: jos on tavannut ihmisen, joka ehkä kiinnostaisi ja silleen, niin miten tuoda asia esille (ja mieluiten saamatta pakkeja - taas) :think:
Joko on kahvilla käyty? Rapsaa kehiin!
Ruokalan kalapuikko Pena