Sillai vahingossa. Joskus kun oli joukkopako toiselta foorumilta niin ainakin jotkut yritttivät vallata jotain toista foorumia (Näkkäri?) ja kiinnostuin vähän siitä minkälaista porukkaa oikein olette ja sen jälkeen olen satunnaisesti seuraillut menoa muutaman kerran vuodessa ja aina miettinyt että pitäisikö rekkautua, mutta ei sitten koskaan ole tullut tehtyä sitä. Nyt sitten muutama vakifoorumi on muuttunut erilaiseksi ja minulla on foorumityhjiö elämässäni ja ajattelin katsoa olisiko tämä foorumi sellainen missä kenties viihtyisi pitemmän aikaa.
Törmäsin kummalliseen sanaan ja googlasin sen ja päädyin foorumeille lukemaan jonkun vuodatusta. Se sana oli "bulkkityö"
Bulkkaushan on kehonrakennuksessa "tankkaamista" ja ylensyöntiä mutta miten ihmeessä se muka liittyy työhön?
Prometheus kirjoitti:Törmäsin kummalliseen sanaan ja googlasin sen ja päädyin foorumeille lukemaan jonkun vuodatusta. Se sana oli "bulkkityö"
Bulkkaushan on kehonrakennuksessa "tankkaamista" ja ylensyöntiä mutta miten ihmeessä se muka liittyy työhön?
Kuulostaa siltä että elämä pyörii vahvasti kehonrakentamisen ympärillä, jos sanan tavallisemmat merkitykset eivät ole tulleet vastaan
Prometheus kirjoitti:Törmäsin kummalliseen sanaan ja googlasin sen ja päädyin foorumeille lukemaan jonkun vuodatusta. Se sana oli "bulkkityö"
Siten ihmeessä. Noin kehonrakennuksessakin bulkkaaminen tarkoittaa ennemminkin (lihas)massan ja -volyymin kasvattamista siinä missä "tankkaamisella" taas yleensä tarkoitetaan energiavarastojen palauttamista. Eli kärjistäen bulkkauksessa haetaan protskulla massaa pidemmällä aikavälillä, ja tankkauksessa hiilareita treenaamiseen lyhyellä aikavälillä.
Ihmeen koukuttava foorumi kyllä. Muutaman tunnin oon ollu vasta ja nyt alkaa jo hahmottua minkälaista porukkaa täällä liikkuu... Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja. Eli sovin porukkaan mukavasti.
Voin myös tunnustaa, että tykkään provota välillä. Ei kannata ottaa liian henkilökohtasesti jos innostun.
MiiX kirjoitti:nyt alkaa jo hahmottua minkälaista porukkaa täällä liikkuu... Pelkkiä homoja, idiootteja ja trolleja.
En mä ainakaan oo mikään trolli!
Mä oon ainakin ihan liian kiltti. Tänki ketjun kanssa sensuroinu monta hyvää vittuilua, ku en haluu olla ilkee.
Nyt vaan sellanen ryhmähali, eikä mitään poikarakkautta, vaan tytötki saa osallistua niin kaikki on taas tosi
Jännä, muuten, miten paljo kuumempia kaikki milfit on ollu sen jälkeen ku perheeseen tuli jälkikasvua
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen ) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3
Kazarm kirjoitti:vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen ) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3
Kazarm kirjoitti:vuonna 2009 mut en muista mistä, nykyste kun ei pääse ennee ees feissii raapusteleen niin muistin et heeiii, tänne kirjoitteleen ) olin unohtanu näinkin loistokkaan kitinän <3