Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Kun vihdoin sain järjestettyä itselleni la 17.12. vapaaksi, niin Motörheadin Pakkahuoneen keikka onkin jo loppuunmyyty!
Jos jollakulla on lompsassa tai kaverin lompsassa ylimääräinen lippu, ostan mielelläni järkevällä hinnalla. Huutonetissä 55 e lipusta satasta huutavat saavat painua...
Jos jollakulla on lompsassa tai kaverin lompsassa ylimääräinen lippu, ostan mielelläni järkevällä hinnalla. Huutonetissä 55 e lipusta satasta huutavat saavat painua...
-
- Kitisijä
Jaha.
Nyt tuli tehtyä päivän sydämetön teko.
Isäni on siis hermona tuon autonsa takia. Kompensoi tänään vetämällä mäyräkoiran Karhua. Ongelma se, että ukko saa sellaisesta kusiummen. Kolme kertaa aiemmin olen kuskannut sitä tuon takia ensiapuun katetroitavaksi, kerran taksilla Lahteen asti koska Orimattilan ensiapu ei toimi öisin ja itsekin toki olin promilleissa. Olen sanonut, että seuraavan kerran tilaat ja maksat itse taksin, minä en enää lähde.
Tänään minä ja äiti varoiteltiin, mutta isä kehui, että kusi juoksee kuin nuorella kasakkaluutnantilla. Nyt kuitenkin tietysti meni umpeen. Minä taas olen koemaistanut lahjoitettua tuontioluttani. Joten vittumaisuuttani annoin isän itse tilata taksin sairaalaan, enkä lähtenut mukaan. Jos kuolee sinne,niin sitten kadun.
Edit: Nyt taksi toi jo takaisin. Selvisi hengissä. Saataispa vielä autonsa kuntoon, niin pääsisivät kesänvietosta Varkauden kotiin.
Nyt tuli tehtyä päivän sydämetön teko.
Isäni on siis hermona tuon autonsa takia. Kompensoi tänään vetämällä mäyräkoiran Karhua. Ongelma se, että ukko saa sellaisesta kusiummen. Kolme kertaa aiemmin olen kuskannut sitä tuon takia ensiapuun katetroitavaksi, kerran taksilla Lahteen asti koska Orimattilan ensiapu ei toimi öisin ja itsekin toki olin promilleissa. Olen sanonut, että seuraavan kerran tilaat ja maksat itse taksin, minä en enää lähde.
Tänään minä ja äiti varoiteltiin, mutta isä kehui, että kusi juoksee kuin nuorella kasakkaluutnantilla. Nyt kuitenkin tietysti meni umpeen. Minä taas olen koemaistanut lahjoitettua tuontioluttani. Joten vittumaisuuttani annoin isän itse tilata taksin sairaalaan, enkä lähtenut mukaan. Jos kuolee sinne,niin sitten kadun.
Edit: Nyt taksi toi jo takaisin. Selvisi hengissä. Saataispa vielä autonsa kuntoon, niin pääsisivät kesänvietosta Varkauden kotiin.
Ei, kyllä urpot rajoittuu lähinnä suhun, nibaan ja ninniin. Enkä ehkä ihan uskaltaisi sanoa että se olisi trauma etten pidä sinusta tai vanhemmistani. Traumaattista todennäköisesti olisi jos huomaisin yht'äkkiä pitäväni typeryksistä.Georgina kirjoitti:Täällähän ei kukaan tajua mitään ja kaikki on manaajan mielestä urpoja. Että näköjään tuotakin traumaa voi purkaa ainakin näin internetissä, toivotaan että oikeassa elämässä on sitten helpompaa pärjätä huonojen vanhempien aiheuttamien spasmien kanssa.
Pohjois-Karjalasta ei tule ainuttakaan toteuttajaa. Kaikki ovat totaalisia paskajauhajia. Vihaan niitä jokaista.

No vittu joo. Pohjalaista vituttaa noissa kolmessa tuntemassani P-Karjalalaisessa se, että mikään luvattu ei pidä ikinä paikkaansa. Siis näköjään Pohjois-Karjalaiseen luonteeseen kuuluu olla avulias ja reilu, mutta varsinainen toteuttaminen kusee, aina.
Nyt pistin kovan sanan yhdelle noista mulkeroista ja kas, pian vuoden lainassa ollut 650 euroa kuulemma palautuu tililleni tänään. Näkis vaan.
Nyt pistin kovan sanan yhdelle noista mulkeroista ja kas, pian vuoden lainassa ollut 650 euroa kuulemma palautuu tililleni tänään. Näkis vaan.
exPertti kirjoitti:Meitä on joka junaan, sen sanon.
En usko! Kolmen tuntemani tyypin perusteella luokittelen koko p-karjalan paskasaksi

-
- Kitisijä
Ärsyttää, miten voi olla ihmisillä pokkaa vaatia itselleen eritysoikeuksia.
-
- Kitisijä
Nyt se sähköposti lakkas sitten kokonaan toimimasta. Aaaaargh!!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
No johan se on saatana kun ei tahdo toimia lamput eikä vahvari. Tai tuntuu että vahvarista tulee ääntä milloin huvittaa pariin kaiuttimeen ja yhteen ei olleskaan. Pari lamppuakin vaihdoin ja sitten alkuun yksi säästölamppu ei tahtonut toimia olleskaan. Kävin vielä kaupasta hakemassa pari 10A sulaketta ja vaihdoin ne valaistuksien kohdalle/olkkariin.
Nyt sitten roplaamaan noita vahvarin piuhoja ja selvitteleen onko pinohiiri nyt sitten oikeasti paskana.
Nyt sitten roplaamaan noita vahvarin piuhoja ja selvitteleen onko pinohiiri nyt sitten oikeasti paskana.
Ruokalan kalapuikko Pena
Pohjois-Karjalaiseen voi luottaa. Ei maksanut.masa kirjoitti:No vittu joo. Pohjalaista vituttaa noissa kolmessa tuntemassani P-Karjalalaisessa se, että mikään luvattu ei pidä ikinä paikkaansa. Siis näköjään Pohjois-Karjalaiseen luonteeseen kuuluu olla avulias ja reilu, mutta varsinainen toteuttaminen kusee, aina.
Taitaa olla kirvesvisiitin aika.

-
- Kitisijä
Mä sitten vihaan noita Food Club-ohjelman jätkiä. Saattaahan ne osata tehdä ruokaa, mutta ne on kermaperseisiä pipertäjiä. Onneksi kanavan voi vaihtaa, mutta tuleeko toi samperin ohjelma joka päivä?!?!? 

"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
-
- Kitisijä
vr:n uusi verkkopalvelu. Ei vittu mitä paskaa. Ei onnistu lipun ostaminen, eikä saa selville mitä se helvetin lippu edes maksaa. AAAAaaRGH!
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Oksentelu ei loppunutkaan eiliseen krapulaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Et vaan osaa!par-sky kirjoitti:vr:n uusi verkkopalvelu. Ei vittu mitä paskaa. Ei onnistu lipun ostaminen, eikä saa selville mitä se helvetin lippu edes maksaa. AAAAaaRGH!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091 ... 8_uu.shtml
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitisijä
Aina ei pysty. Jos tarvii esim makuuvaunupaikan, lippu pitää olla etukäteen ostettuna. Mulla onnistui kolmannella yrittämällä, mut en tosiaan tiiä on lippu pätevä. Menen kuitenkin junaan ja hyttiini torstaina, saa nähä miten käy.Dumiz kirjoitti:Et vaan osaa!par-sky kirjoitti:vr:n uusi verkkopalvelu. Ei vittu mitä paskaa. Ei onnistu lipun ostaminen, eikä saa selville mitä se helvetin lippu edes maksaa. AAAAaaRGH!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
En osaakaanDumiz kirjoitti:Et vaan osaa!par-sky kirjoitti:vr:n uusi verkkopalvelu. Ei vittu mitä paskaa. Ei onnistu lipun ostaminen, eikä saa selville mitä se helvetin lippu edes maksaa. AAAAaaRGH!

Ihan paska uusi systeemi. Saa aikataulun näkyviin, mutta siitä ei voi valita junaa että saisi hinnan. Sitten jos yrittää suoraan "osta lippu" tyyppisesti, niin sen mielestä semmoista junaa ei mene, jonka on juuri katsonut aikataulusta.
Kai tämän uuden systeemin takia edes korotetaan hintoja, että saadaa uusi systeemi maksettua?
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Liikaa töitä, nillin nillin. Kauhee ressi ja ahistus. Onneksi on kohta vatun syyskuu ohi.
-
- Kitisijä
Kuulokkeilleni ei ole vapaata pistorasiaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
viereisen firman idiootti ei osaa pysäköidä autopaikallaan omalle puolelle. Vidu jos tilaa on muutenkin niukasti, 3 kauhean kokoista autoa pitäis runtata parin betonipylvään väliin niin koittas nyt keskittyä ettei se auto oo ihan poikittain siinä omassa ruudussa.
Kiipesin sitten vänkärin puolen ovesta ulos kun en kehdannu vetää toisella puolella olevan ruudun puolelle.
Kiipesin sitten vänkärin puolen ovesta ulos kun en kehdannu vetää toisella puolella olevan ruudun puolelle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Olis joskus kiva saada vähän tarkempia virheilmoituksia:
"työasemalla XXX ei aukea kaikki nettisivut jotka aukeaa muilla saman lähiverkon työasemilla". Puuttui vain esimerkki intra- tai internetsivustosta jonka sisällöstä osa tai kaikki jää näkymättä, tieto siitä millä selaimella ongelma ilmenee sekä verrokki-koneen iipee.
No kyllä tämän perusteella jo ongelman osaa korjata
"työasemalla XXX ei aukea kaikki nettisivut jotka aukeaa muilla saman lähiverkon työasemilla". Puuttui vain esimerkki intra- tai internetsivustosta jonka sisällöstä osa tai kaikki jää näkymättä, tieto siitä millä selaimella ongelma ilmenee sekä verrokki-koneen iipee.
No kyllä tämän perusteella jo ongelman osaa korjata

-
- Elämätön Kitisijä
^ No sit kun toi lentää seinään kun hermostut siihen, niin osta Humax 

"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
-
- Kitinän uhri
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mikset nuku?Sola kirjoitti:Unenpuute.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 23.09.2011 10:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitinän uhri
^Pään sisällä myllertää liikaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen