Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
En enää ostele mitään, paitsi ruokakaupasta.
Ja tänään kävin pitkästä aikaa alkossa.
Minulla oli paljon rahaa vähän aikaa sitten
ja työnteko alkoi tuntua turhalta ja tylsältä.
Sijoitin rahani pois ja taas työ maittaa, on joku motivaatio.
Velkarahaa nyt 4 500,-
jota jostain syystä en millään saa maksetuksi pois.
Ihan hirveesti kuluja koko ajan, vaikka mitään en enää osta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Menin Hullareille aikeinani hankkia vain ja tasan tarkkaan kuvastosta etukäteen valkkaamani tuotteet. Puusilmänä en huomannut, että himoitsemani koru oli tarjolla vain keskustan tavaratalossa, joten pettymyksen heikentämänä eksyin laukkuosastolle. Ja siellä se sitten tapahtui. Lankeemus. Yksi Furla huusi mun nimeä niin kovaa, että pakko se oli pelastaa.
Ja sitten tietysti ne muut kuvastosta valkatut. Ja vähän muutakin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^Furla on kyllä hyvää laatua, löytyy yksi itseltänikin. On niillä hintaa ainakin Suomessa 300-700€ taitaa olla se yleisin haarukka. Mulla on semmonen "box" mallinen valkoinen.
^ Ei sitä voinut ostaa, kun se on aasiantuntijoiden mukaan väärin nimetty.
335CiA. Ostopäätöksen triggasi aamupäivän katsastus, joka meni läpi, mutta ensi vuonna penalttia olisi luvassa sitten enemmän. Ylläpitokustannukset possulle olisivat olleet ehkä viitisen tonnia tulevan kalenterivuoden aikana.
Pitihän ne renkaat jotenkin vaihtaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication