elco kirjoitti:Itse kuitenkin antaisin etusijan hädänalaiselle naiselle miehen sijaan, jos muilla seikoilla ei eroa saada aikaan. Ymmärrän kyllä senkin, että vaikeasti integroituvien miesten tuottamisella on yhteiskuntaa mädättävä ja sitämyöten vasemmistolaisesti ajattelevien mielestä toivottava vaikutus.
No taas tulee tuota perusteetonta potaskaa. Missäköhän nyt joku "vasemmistolaisesti ajatteleva" on esittänyt tuollaista (muualla kuin mustassa mielikuvituksessasi)? Kuten koetin selittää, turvapaikkaprosessi ei toimi niin, eikä sen pidäkään toimia, että on olemassa joku "vapaa turvapaikka" johon valitaan joku maahanmuuttaja. Turvapaikkoja ei ole olemassa vapaana yhtään, vaan sellainen voidaan poikkeustapauksesa myöntää henkilölle, joka täyttää erittäin tiukat turvapaikan myöntämisen kriteerit. Lässytyksesi on typerää ja irrelevanttia.
elco kirjoitti:Niin, en mä pahemmin raiskaakaan. Etkä sä. Mutta Suomeen roudataan kamelikuskia, jotka todistettavasti raiskaavat.
Ne tyypit, jotka sallivat kamelikuskien roudaamisen (kuten sinä) saisivat mielestäni esittää uskottavan ratkaisun miten ongelma saadaan kuriin.
Minulla on siihen toki oiva resepti, jota ei taida olla kovin vaikea arvata: tästä sekunnista hamaan tulevaisuuteen maahan ei lasketa ainuttakaan humamamua, joka ei täytä pakolaisstatusta ja ne jotka jo Suomessa ollessaan syyllistyvät mihinkään vähänkään vakavampaan rikokseen tai toistuviin kevyempiin pistetään paluupostissa takaisin olosuhteista riippumatta.
No kuten tunnettu humamamujen hyysääjää Sivustahuutaja tuossa jo huomautti, tilastotietojen uutisointi on vielä niin heikkoa, että emme vielä tiedä, onko raiskausten yhteydessä tilastollisesti merkitsevä tekijä mamutausta vai pikemminkin esimerkiksi ikä ja sukupuoli. Jos käy niin, että merkitseviä tekijöitä ovatkin ikä, siviilisääty ja sukupuoli, oletko nyt aivan varmasti valmis vaatimaan, että Suomen laki alkaa kohtelemaan esimerkiksi sinua (nuorehko, naimaton mies) paljon ankarammin kuin niitä suomalaisia, jotka eivät samaan ikä-, siviilisääty- ja sukupuolikategoriaan osu?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."