Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Aina tarvitaan päällysmies ja sori, piti sanoa puksuttaa.
Yhdeällä kädellä kirjoittaessa tulee typoja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Teen sen kyllä iorbockilaisittain eli ongelmana huono kymmensormijärjestelmä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No ei se kymmensormijärjestelmä nyt niin huono ole, jos bockilaisittain samalla kirjoittaessa tulee yksi typo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
No mä en ainakaan tule. Toisaalta, mäpäs en mitenkään pilkannutkaan Patzia toisin kuin te siat.

Olen vähän sitä mieltä, että odottamalla saavansa ansioidensa mukaan todennäköisin lopputulema on, että joutuu ainakin odottelemaan. Ideaalisti noin käy ja varmaan jollekin käy ja varmaan itse vähän turhankin paljon ajan omaa "etuani" duunissa. Olen vähän enemmän sitä mieltä, että lasikatto on pitkälti naisten omaa aikaansaannosta, koska he ennemmin odottelevat ansioiden mukaan palkitsemista kuin ajavat asiaansa.

Tämä kaikki siis kaikella rakkaudella ja kannustaen, että uraplääniä tekemään ja Toteuttamaan, junou.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No jaa, suora näköyhteys näyttöön, kun ei juurikaan tarvitse kumartua, joten jäljenkin tulisi olla mallikelpoista ainakin juuri ennen onnellista päätöstä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:No jaa, suora näköyhteys näyttöön, kun ei juurikaan tarvitse kumartua.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
No mä en ainakaan tule. Toisaalta, mäpäs en mitenkään pilkannutkaan Patzia toisin kuin te siat.

Olen vähän sitä mieltä, että odottamalla saavansa ansioidensa mukaan todennäköisin lopputulema on, että joutuu ainakin odottelemaan. Ideaalisti noin käy ja varmaan jollekin käy ja varmaan itse vähän turhankin paljon ajan omaa "etuani" duunissa. Olen vähän enemmän sitä mieltä, että lasikatto on pitkälti naisten omaa aikaansaannosta, koska he ennemmin odottelevat ansioiden mukaan palkitsemista kuin ajavat asiaansa.

Tämä kaikki siis kaikella rakkaudella ja kannustaen, että uraplääniä tekemään ja Toteuttamaan, junou.
Elco näyttää paremman puolensa. Hyvä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:N
Mä jopa pidin tämän päivän aivopieruistani netti-etiketin kannalta kyseenalaisempana aiempaa naureskeluani Vesperin työelämäsaavutusten ympärillä - kaikenlaiset vähättelijät ja nollaajat toisten loistavien saavutusten parissa ovat todella lannistavia urpoja. Uskalsin jutun kuitenkin laittaa juuri Vesperin kohdalla, koska Vesperin kyvykkyys, aikaansaavuus ja ansiokkuus ovat kai niin ilmeisiä, että juttu ei toivottavasti vakavastiotettavaksi vähättelyksi kenenkään silmissä asettunut. Epävarmuus kuitenkin iski, joten lisätään vielä tähän varmuuden vuoksi onnittelut Vesperille hienosta saavutuksesta ja vakuutus siitä, että ymmärsin toki jutun juonen heti ensimmäisistä viestistä.
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.
No syystäkin! Siinä missä mä korkeintaan vähän piruilin, ja senkin vain silleen nokkelasti Elcon juttua jatkaen (jolloin ainakin puolet piruilusta kohdistui vielä Mieheyttä korostavaan Elcoon), sä olit sellainen koulukiusaava jankkaaja - sun olisi pitänyt jättää se siihen mitali-linkkiin, loppu oli liikaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:N
Mä jopa pidin tämän päivän aivopieruistani netti-etiketin kannalta kyseenalaisempana aiempaa naureskeluani Vesperin työelämäsaavutusten ympärillä - kaikenlaiset vähättelijät ja nollaajat toisten loistavien saavutusten parissa ovat todella lannistavia urpoja. Uskalsin jutun kuitenkin laittaa juuri Vesperin kohdalla, koska Vesperin kyvykkyys, aikaansaavuus ja ansiokkuus ovat kai niin ilmeisiä, että juttu ei toivottavasti vakavastiotettavaksi vähättelyksi kenenkään silmissä asettunut. Epävarmuus kuitenkin iski, joten lisätään vielä tähän varmuuden vuoksi onnittelut Vesperille hienosta saavutuksesta ja vakuutus siitä, että ymmärsin toki jutun juonen heti ensimmäisistä viestistä.
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.
No syystäkin! Siinä missä mä korkeintaan vähän piruilin, ja senkin vain silleen nokkelasti Elcon juttua jatkaen (jolloin ainakin puolet piruilusta kohdistui vielä Mieheyttä korostavaan Elcoon), sä olit sellainen koulukiusaava jankkaaja - sun olisi pitänyt jättää se siihen mitali-linkkiin, loppu oli liikaa.
:oops:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
No mä en ainakaan tule. Toisaalta, mäpäs en mitenkään pilkannutkaan Patzia toisin kuin te siat.

Olen vähän sitä mieltä, että odottamalla saavansa ansioidensa mukaan todennäköisin lopputulema on, että joutuu ainakin odottelemaan. Ideaalisti noin käy ja varmaan jollekin käy ja varmaan itse vähän turhankin paljon ajan omaa "etuani" duunissa. Olen vähän enemmän sitä mieltä, että lasikatto on pitkälti naisten omaa aikaansaannosta, koska he ennemmin odottelevat ansioiden mukaan palkitsemista kuin ajavat asiaansa.

Tämä kaikki siis kaikella rakkaudella ja kannustaen, että uraplääniä tekemään ja Toteuttamaan, junou.
Sitten on ne jotka ruikuttaa ettei niitä kuunnella koska ne on naisia. Ei, niitä ei kuunnella koska niillä ei tunnu olevan mitään sanottavaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:N
Mä jopa pidin tämän päivän aivopieruistani netti-etiketin kannalta kyseenalaisempana aiempaa naureskeluani Vesperin työelämäsaavutusten ympärillä - kaikenlaiset vähättelijät ja nollaajat toisten loistavien saavutusten parissa ovat todella lannistavia urpoja. Uskalsin jutun kuitenkin laittaa juuri Vesperin kohdalla, koska Vesperin kyvykkyys, aikaansaavuus ja ansiokkuus ovat kai niin ilmeisiä, että juttu ei toivottavasti vakavastiotettavaksi vähättelyksi kenenkään silmissä asettunut. Epävarmuus kuitenkin iski, joten lisätään vielä tähän varmuuden vuoksi onnittelut Vesperille hienosta saavutuksesta ja vakuutus siitä, että ymmärsin toki jutun juonen heti ensimmäisistä viestistä.
Hyvä että otit asian puheeksi, koska tämä vaivasi muakin.

*kimppahali*

Psst.. tuleekohan Vesper mukaan..
Tottakai!

Ja jos oikeen tarkkaan luitte, saatoitte ehkä huomata hivenen itseironiaakin siellä NaisJohtajuuden seassa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Hanki lapsi niin pääset tynnyriisi.
Anteeksi että sotkeudun soppaanne, mutta jos olen jotain tässä maailmassa oppinut, niin juuri tämän tyyppiset kommentit pitäisi jättää heittämättä. Siis kun tässä nyt kerran näistä hyvän maun rajoilla olevista läpistä puhutaan.

Ja tähän vielä tarkennus: en kohdistanut kommenttiani kehenkään, tämä oli yleistys.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Hanki lapsi niin pääset tynnyriisi.
Anteeksi että sotkeudun soppaanne, mutta jos olen jotain tässä maailmassa oppinut, niin juuri tämän tyyppiset kommentit pitäisi jättää heittämättä. Siis kun tässä nyt kerran näistä hyvän maun rajoilla olevista läpistä puhutaan.

Ja tähän vielä tarkennus: en kohdistanut kommenttiani kehenkään, tämä oli yleistys.
Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.

Jaahas. Selvännäkijän taidot hukassa.


Tosin silloin ei kyllä kannata tulla asioista keljuilemaankaan
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Häh? Nyt ei kyllä poreile opastuksesi.
No kun kaikki ei voi saada lapsia. Ja osalle se on todella kova paikka.
Jaahas. Selvännäkijän taidot hukassa.

Tosin silloin ei kyllä kannata tulla asioista keljuilemaankaan
Ymmärsit nyt vähän väärin. Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.

Ja väännän vielä kerran vaikka rosterista: kommentillani ei ollut mitään tekemistä exatin tai masan kanssa.
Viimeksi muokannut Vesper, 19.10.2011 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Ymmärsit nyt vähän väärin. Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.
.
Jonkun kannattaa nyt päivittää kitinän säännöt, sillä tähän saakka asiaa on sivuttu palstalla miljoonia kertoja suunnillen jokaisen kirjoittajan toimesta.
Vesper kirjoitti:.

Ja väännän vielä kerran vaikka rosterista: konnetillani ei ollut mitään tekemistä exatin tai masan kanssa.
Juu juu.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Olympus maksoi 'neuvonannosta' 500 miljoonan palkkion, eli 36% yrityskaupan arvosta.

Olympuksen kommentti: Emme kerro neuvonantajien nimiä, emmekä tiedä heidän olinpaikkaansa.

Vittu!? Meikäläinen on ihan väärissä bisneksissä. Minäkin lupaan hävitä kuin pieru saharaan, jos joku maksaa minulle puoli miljardia.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja huima »

sivustahuutaja kirjoitti:Olympus maksoi 'neuvonannosta' 500 miljoonan palkkion, eli 36% yrityskaupan arvosta.

Olympuksen kommentti: Emme kerro neuvonantajien nimiä, emmekä tiedä heidän olinpaikkaansa.

Vittu!? Meikäläinen on ihan väärissä bisneksissä. Minäkin lupaan hävitä kuin pieru saharaan, jos joku maksaa minulle puoli miljardia.
Yakuza.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ 28% Helsingin koulujen vanhemmista on jo mamuja!? Juokse, Metsä, juokse!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:^ 28% Helsingin koulujen vanhemmista on jo mamuja!? Juokse, Metsä, juokse!
28% on PC:tä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:Tarkoitin, että kun ei voi tietää, niin ei kannata heittää sitä läppääkään. Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan. Tässä vähän sama homma.
Mm. tästä syystä mä en koskaan kysele mitään henkilökohtaisia asioita juuri keneltäkään, jos ei siis kyseessä ole oikein läheinen ystävä. Mutta on tässä minusta ongelmansa: tällaisen asian neutraali kysyminen on minusta tavallaan nähtävissä ihan peruskohteliaaksi kiinnostukseksi toisen elämästä. Ja ainahan siihen voi vastata, että jaa-a, että eipä kyllä tiedetä, tai jopa että ei mielellään keskustele näin henkilökohtaisesta asiasta sukujuhlissa tai ylipäänsä muun kuin puolisonsa kanssa. Hyvin moukkamaista utelu on oikeastaan vain silloin, kun siihen liittyy vahva normatiivinen viesti, esim. että kyllähän kaikkien tulee tai ei tule niitä lapsia hankkia, tai hankkia tietyssä iässä tai mitä lie. Ja usein tietysti utelun kohde lukee tällaisen normatiiviseen painostuksen uteluun silloinkin, kun sitä ei siellä tosiasiassa ole. Mutta yleisesti ottaen, minusta aika usein myös itseensä ottajalla tai loukkaantujalla on vastuu siitä, että menee herneen nenään ottamaan. Jos sille tielle lähtee, saa koko ajan pahastua kaikenmaailman pikkuasioista. Melkein minkä vain voi tulkita kielteisesti, jos sellainen tulkintalinja vetoaa.

Ja Vesper, olin tosiaan aistivinani eilen sinun viestissäsi jotain itseironista iloittelua; muuten en toki olisi halunnut leukailuun (r)yhtyä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Tiedätkö, jossain sukujuhlissa tivataan että koskas teillä kuullaan pikkujalkojen tepsutusta. Ja pariskunta on käynyt esim. vuosia hedelmättömyyshoidoissa. Viaton utelu saattaa osua arkaan paikkaan.
Aloittelijan virhe, kannattaisi käydä hedelmällisyyshoidoissa. Ja toisaalta ei elämäänsä voi elää miettimällä, loukkaantuuko joku tästä, tuosta vai jostain muusta. Pareilta on tapana kysyä, josko lapsia olisi tulossa, koska lajin eloonjääminen on kiinni lisääntymisestä. Toisin kuin sontaluukun naisille ja kastroiduille miehille tehdyistä sisustusohjelmien perusteella joku voisi kuvitella, se ei ole kiinni keittiön uudesta sisustuksesta.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »