Teraslilja_m kirjoitti:Ehdottomasti siisti demonstraatio![]()

Teraslilja_m kirjoitti:Ehdottomasti siisti demonstraatio![]()
Ei ahdista.Teraslilja_m kirjoitti:Muuta Amishien yhteisöön, jos ahdistaa ;-)
Wanha, tai ei toi video oo vanha, mutta kaikki toi mitä se demoaa on jo wanhaa. Josko nyt saisivat tuon tuotua oikeasti käytettäväksi, niin sitten kelpaa juhlia.NuoriDaavid kirjoitti:Teraslilja_m kirjoitti:Ehdottomasti siisti demonstraatio![]()
Tääon kyllä ihan kiva konkretisoija, vaikka pelkät luvut ovat aina vähän hankalia. Tän perusteella äänestäisin populistipuoluetta, joka lupaa:Bluntly kirjoitti:http://www.verokuitti.fi/
Tuo nyt lienee aika itsestään selvä toive. Kysymyshän on, miten temppu tehdään.urpiainen kirjoitti:- vähentää valtion velkaantumista
Sä oot uusliberaali kaapikokkari. Tarttisit vihreät nuorsuomalaiset puolueeksi.urpiainen kirjoitti:Tän perusteella äänestäisin populistipuoluetta, joka lupaa:
- karsia rankasti sotilasmenoja VAS, VIHR
- karsia maataloustukea KOK, VIHR
- pistää hevon kuusessa itsepintaisesti asustelevat maksamaan itse tieverkkonsa ja muut infrastruktuurikulut KOK
- tuoda täysi-ikäisten koulutukseen tiukasti vuosikurssin etenemiseen sidotun opintotuen KOK
- liittää Ahvenanmaan normaaliksi osaksi Suomea -
- virtaviivaistaa innovaatiotukijärjestelmää -
- lisätä rahaa Itämeren suojeluun VIHR
- vähentää valtion velkaantumista KOK
- esittää työttömyysturvalle perusteltuja virtaviivaistamistoimia KOK
Mikä puolue olisi tällainen?
No ei näy olevan. Esim. persut esittivät juuri ilman todellista vastuuta tehdyn varjobudjettinsa, jossa saivat esittää just mitä haluavat, mutta eivät edes tällöin esitä velanoton pienentämistä, saati sitten takaisinmaksua.NuoriDaavid kirjoitti:Tuo nyt lienee aika itsestään selvä toive.urpiainen kirjoitti:- vähentää valtion velkaantumista
Eikös vallitseva strategia ole, että sormet korviin ja hoetaan, että velkaantuminen kyllä saadaan hallintaan - on aiemminkin saatu?NuoriDaavid kirjoitti:
Tuo nyt lienee aika itsestään selvä toive. Kysymyshän on, miten temppu tehdään.
No tarkemmin ajatellen, joo. Näinhän se. Pääoppisitiopuolue sai tosiaan täysin yksin valmistella varjobudjetin ja esitti täsmälleen samaan velanottoa.urpiainen kirjoitti:No ei näy olevan. Esim. persut esittivät juuri ilman todellista vastuuta tehdyn varjobudjettinsa, jossa saivat esittää just mitä haluavat, mutta eivät edes tällöin esitä velanoton pienentämistä, saati sitten takaisinmaksua.NuoriDaavid kirjoitti:Tuo nyt lienee aika itsestään selvä toive.urpiainen kirjoitti:- vähentää valtion velkaantumista
Onneksi tosiaan hehkuttamillasi Pesuilla on esittää vaihtoehto:elco kirjoitti:Eikös vallitseva strategia ole, että sormet korviin ja hoetaan, että velkaantuminen kyllä saadaan hallintaan - on aiemminkin saatu?NuoriDaavid kirjoitti:
Tuo nyt lienee aika itsestään selvä toive. Kysymyshän on, miten temppu tehdään.
No jotain tällaista mä pelkäsinkin. Tosin itse ajattelisin, että noissa periferian infrakuluissa VIHR on aika paljon luontevampi valinta kuin vanhaslainen KOK, ja työttömyysturvakuluissakin VIHR on ollut minusta merkittävästi kiinnostavampi (ajaa vanhoja vasemmiston tavoitteita ilman kytköstä menneen maailman rakenteisiin sitoutuneisiin perinteisiin ay-liikkeisiin) kuin luokkayhteiskuntaa ajava KOK. Tai no, kai tuo VIHR noissa(kin) tapauksissa pitäisi totuuden nimessä korvata kirjainyhdistelmällä SOININV. Lisäksi, kun tuo Suomen hullu innovaatiotukijärjestelmäkin on vastikään todettu kansainvälisessä, riippumattomassa arvioinnissa pelkäksi huonosti piilotelluksi aluepolitiikaksi, minun perustavoitteideni kannalta keskeisintä kai on kuitenkin, että ainakaan PERS ja KESK eivät ole hallituspuolueita. Ja nyt ne ovat oppositiossa: mikä estää toteuttamasta Urpiaisen utopiaa Suomessa?So Hard kirjoitti:Sä oot uusliberaali kaapikokkari. Tarttisit vihreät nuorsuomalaiset puolueeksi.urpiainen kirjoitti:Tän perusteella äänestäisin populistipuoluetta, joka lupaa:
- karsia rankasti sotilasmenoja VAS, VIHR
- karsia maataloustukea KOK, VIHR
- pistää hevon kuusessa itsepintaisesti asustelevat maksamaan itse tieverkkonsa ja muut infrastruktuurikulut KOK
- tuoda täysi-ikäisten koulutukseen tiukasti vuosikurssin etenemiseen sidotun opintotuen KOK
- liittää Ahvenanmaan normaaliksi osaksi Suomea -
- virtaviivaistaa innovaatiotukijärjestelmää -
- lisätä rahaa Itämeren suojeluun VIHR
- vähentää valtion velkaantumista KOK
Ole hyvä: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hamme ... 21541.htmlNuoriDaavid kirjoitti:edit: jaahas, linkki ei enää toimi.
Tukien virtaviivaistamisessa vihreät on kyllä olleet eturintamassa.So Hard kirjoitti:Sä oot uusliberaali kaapikokkari. Tarttisit vihreät nuorsuomalaiset puolueeksi.urpiainen kirjoitti:Tän perusteella äänestäisin populistipuoluetta, joka lupaa:
urpiainen kirjoitti:Ole hyvä: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hamme ... 21541.htmlNuoriDaavid kirjoitti:edit: jaahas, linkki ei enää toimi.
Infrakuluissa ei vihreiden johdolla ole mitään muutosta. Asfaltointi periferiassa vain siirtyisi autoteiltä pyöräteille. Vihreät eivät aja työttömyysturvan virtaviivaistamista vaan laajentamista, vaikka Soininvaaralla on siinä ollut ihan hyväkin ajatuksia. Prekaaripossella taas ei.urpiainen kirjoitti:No jotain tällaista mä pelkäsinkin. Tosin itse ajattelisin, että noissa periferian infrakuluissa VIHR on aika paljon luontevampi valinta kuin vanhaslainen KOK, ja työttömyysturvakuluissakin VIHR on ollut minusta merkittävästi kiinnostavampi (ajaa vanhoja vasemmiston tavoitteita ilman kytköstä menneen maailman rakenteisiin sitoutuneisiin perinteisiin ay-liikkeisiin) kuin luokkayhteiskuntaa ajava KOK.
Ay-liike haluaa pitää telakkateollisuuden yms. tuet. Eihän Suomessa muuten laivoja rakennettaisikaan.Tai no, kai tuo VIHR noissa(kin) tapauksissa pitäisi totuuden nimessä korvata kirjainyhdistelmällä SOININV.
Koo.
Lisäksi, kun tuo Suomen hullu innovaatiotukijärjestelmäkin on vastikään todettu kansainvälisessä, riippumattomassa arvioinnissa pelkäksi huonosti piilotelluksi aluepolitiikaksi, minun perustavoitteideni kannalta keskeisintä kai on kuitenkin, että ainakaan PERS ja KESK eivät ole hallituspuolueita. Ja nyt ne ovat oppositiossa: mikä estää toteuttamasta Urpiaisen utopiaa Suomessa?
Ei pidä sekoittaa vihreiden valtavirtaa ja Soininvaaraa keskenään.Vagabondo kirjoitti:Tukien virtaviivaistamisessa vihreät on kyllä olleet eturintamassa.
Soininvaarahan oli HS:n vaalikoneen mukaan uuden eduskunnan oikeistolaisin kansanedustaja. Hän ei tosiaankaan edusta vihreiden valtavirtaa.So Hard kirjoitti:Ei pidä sekoittaa vihreiden valtavirtaa ja Soininvaaraa keskenään.Vagabondo kirjoitti:Tukien virtaviivaistamisessa vihreät on kyllä olleet eturintamassa.
Joo. Tätähän mä olen koko ajan ylimielisesti ja pilkkaavasti hokenut, että persujen ensisijainen ongelma on se, että niiden porukka on niin ilmeisen kykenemätöntä yhtään mihinkään ja että he eivät kerta kaikkiaan pysty Soinin sutkautuksien lisäksi tarjoamaan yhtään vakuuttavaa esimerkkiä vakavasti otettavasta vaihtoehdosta. Tää klovniporukka vain vahvistaa mun ennakkoluuloni kerta toisensa jälkeen: tuo varjobudjetin asetelma on vielä naurettavampi kuin niiden vaaliohjelma, joka oli sekin jo jonkinlainen virstanpylväs huumoripuolueiden kunniakkaassa historiassa. Ihme pellejä.NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestäni se on jotain käsittämätöntä parodiaa, että ensin budjetin johdannossa voimakkain sanoin arvostellaan hallitusta velanotosta, ja sitten vaihtoehtona ehdotetaan otettavaksi täsmälleen sama määrä velkaa.
Muistakaamme kuitenkin: http://www.soininvaara.fi/2011/04/21/mi ... stolainen/NuoriDaavid kirjoitti:Soininvaarahan oli HS:n vaalikoneen mukaan uuden eduskunnan oikeistolaisin kansanedustaja. Hän ei tosiaankaan edusta vihreiden valtavirtaa.
Viimevaalien linjaukseen en jaksanut tutustua, kun en tuota länsimaat tuhoavaa puoluetta äänestä, mutta sitä edellisten eduskuntavaalien perustulomalli oli ihan toimiva esitys mielestäni. Ehdotus saattoi olla Soininvaaran muotoilema, mutta kyllä sillä ainakin silloin oli puolueen tuki. Viimevaaleissa sitä oli ehkä sotkettu progressiivisella veroprosentilla. Urpiainen voinee vahvistaa.So Hard kirjoitti:Ei pidä sekoittaa vihreiden valtavirtaa ja Soininvaaraa keskenään.Vagabondo kirjoitti:Tukien virtaviivaistamisessa vihreät on kyllä olleet eturintamassa.
Älä nyt pilaa hyvää juttua faktoilla!urpiainen kirjoitti:Muistakaamme kuitenkin: http://www.soininvaara.fi/2011/04/21/mi ... stolainen/NuoriDaavid kirjoitti:Soininvaarahan oli HS:n vaalikoneen mukaan uuden eduskunnan oikeistolaisin kansanedustaja. Hän ei tosiaankaan edusta vihreiden valtavirtaa.
"vasemmistolaisuutta on esittää helppoja ratkaisuja vaikeisiin kysymyksiin ja oikeistolaisuutta on etsiä totuutta. "urpiainen kirjoitti: Muistakaamme kuitenkin: http://www.soininvaara.fi/2011/04/21/mi ... stolainen/
Kiitos! Kaunisrintaisten naisten tulisi pukeutua aina noin. Myös pakkasilla, nännit nöpöttäisivät paremmin.Vesper kirjoitti:Gattacalle