Kreikan lainan vakuudet
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Kreikan lainan vakuudet
http://www.hs.fi/talous/Katainen+pettyi ... 5548464293
Jyrkikin alkaa jo hermostua kreikkalaisten venkoiluun.
Jyrkikin alkaa jo hermostua kreikkalaisten venkoiluun.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
^ miten ne kreikkalaiset luulee, että me tienataan tällä, jos ne ei maksa!? Niiden pitää maksaa, jotta me tienataan! Näin sovittiin.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kreikan oppositio vastustaa kansanäänestystä. Eihän siitä mitään tule, jos kansa saa äänestää suoraan tukipaketin nurin. Sen sijaan kansan pitäisi äänestää oppositio päättämään paketista
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/117372 ... a%E2%80%9D

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/117372 ... a%E2%80%9D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Kreikan politiikassa armeijan tuki on varmaankin aika tärkeä asia riippumatta siitä onko vallankaappauspelkoa eli ei.NuoriDaavid kirjoitti:Pelätäänkö sotilasvallaankaappausta?
http://www.hs.fi/ulkomaat/Kreikka+uusi+ ... 5548507980
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Kreikkalaiset kyseenalaistavat euroa.
Siinä öljy- ja kaasuyhtiön viskaalille tulee äkkiä tenkkapoo kun venäjän oligarkki vääntää hanat kiinni Vasilisin yrittäessä maksaa arvottomilla drakmoilla.
Tuli kyllä yllättävältä taholta tämä Lopullinen Ratkaisu: kreikka omasta toiveestaan vittuun eurosta und schnell. EU:hun onkin kaivattu eksoottista lomakohdetta, jossa mikään ei maksa mitään.
Siinä öljy- ja kaasuyhtiön viskaalille tulee äkkiä tenkkapoo kun venäjän oligarkki vääntää hanat kiinni Vasilisin yrittäessä maksaa arvottomilla drakmoilla.
Tuli kyllä yllättävältä taholta tämä Lopullinen Ratkaisu: kreikka omasta toiveestaan vittuun eurosta und schnell. EU:hun onkin kaivattu eksoottista lomakohdetta, jossa mikään ei maksa mitään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitinä VIP-jäsen
No mutta sittenhän voisi painaa niitä drakmoja ja polttaa niitä!elco kirjoitti:Kreikkalaiset kyseenalaistavat euroa.
-
- Kitisijä
Eräs kaveri totesi lupsakasti että "länsimainen sivistys lähti Kreikasta eikä koskaan palannut sinne".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
http://kitina.net/viewtopic.php?p=49105 ... sta#491054annepa kirjoitti:Eräs kaveri totesi lupsakasti että "länsimainen sivistys lähti Kreikasta eikä koskaan palannut sinne".
Masturbation is for the poor.
-
- Kitisijä
Kertaus on opintojen äiti. En tosin viitannut sinuun tällä lupsakkaasti toteavalla kaverilla.elco kirjoitti:http://kitina.net/viewtopic.php?p=49105 ... sta#491054annepa kirjoitti:Eräs kaveri totesi lupsakasti että "länsimainen sivistys lähti Kreikasta eikä koskaan palannut sinne".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Noh. Ei näitä oikein voi verrata, IMHO.exPertti kirjoitti:Minulla on sellainen näppituntuma, että ND olisi kreikkalaisten suhteen valmis kovempiin toimiin kuin kotimaisten somppujen kanssa. Lienenkö väärässä?
-
- Kitisijä
Niin. Helleenit vain maksavat perkeleesti. Somput maksavat huomattavasti vähemmän, mutta raiskaavat ja varastavat.NuoriDaavid kirjoitti:Noh. Ei näitä oikein voi verrata, IMHO.exPertti kirjoitti:Minulla on sellainen näppituntuma, että ND olisi kreikkalaisten suhteen valmis kovempiin toimiin kuin kotimaisten somppujen kanssa. Lienenkö väärässä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No ei mun mielestä tosiaan siis voi verrata. Kreikkalaiset pyytävät rahaa lainaksi (ja eivät maksa takaisin), asuvat omassa maassaan. Somput pakenevat sotaa.exPertti kirjoitti:Mutta olisi siis?NuoriDaavid kirjoitti:Noh. Ei näitä oikein voi verrata, IMHO.exPertti kirjoitti:Minulla on sellainen näppituntuma, että ND olisi kreikkalaisten suhteen valmis kovempiin toimiin kuin kotimaisten somppujen kanssa. Lienenkö väärässä?
-
- Kitisijä
Rofl.elco kirjoitti: Tuli kyllä yllättävältä taholta tämä Lopullinen Ratkaisu: kreikka omasta toiveestaan vittuun eurosta und schnell. EU:hun onkin kaivattu eksoottista lomakohdetta, jossa mikään ei maksa mitään.
Päivän paras.
-
- Kitinä VIP-jäsen
No kun mä en oikein ole tajunnut, mikä on kysymys.exPertti kirjoitti:Vastaisitko teoreettisesti aseteltuun kysymykseen vaikka niitä ei nyt voikaan verrata.NuoriDaavid kirjoitti:No ei mun mielestä tosiaan siis voi verrata. Kreikkalaiset pyytävät rahaa lainaksi (ja eivät maksa takaisin), asuvat omassa maassaan. Somput pakenevat sotaa.
Varmasti olisi hornetteja laittamassa ilmaan jos ei rahoja ala kuulua.
Vedätkö kovempaa linjaa banaanien vai kumisaappaiden suuntaan?
Anna joku tarkemmin määritelty kysymys.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ei niitä rahoja saa kreikkalaisilta takaisin kuin sotimalla ja se tulee kalliiksi. Issue on, annetaanko rahaa lisää.exPertti kirjoitti:Olisitko valmis kovempiin toimiin rahojen saamiseksi Kreikasta kuin somalien poistamisesta yhteiskunnastamme?NuoriDaavid kirjoitti:Anna joku tarkemmin määritelty kysymys.
Toisin sanoen tuntuu, että kreikalle kerran kaksi lainatut rahat kiinnostavat sinua enemmän kuin tasainen yhteiskunnan taakka ikiaikaisesti.
En kannata sotaa Kreikan kanssa, enkä kannata kaikkien somppujen poistamista maasta.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Kreikka huolettaa mua enemmän. En usko, että maassa olevat somput jotenkin lähivuosina muodostuisivat sellaiseksi ongelmaksi, että se vaikuttaisi mun toimeentulooni. Kreikkasotku saattaa vaikuttaa lähivuosien talouskehitykseen siten, että se vaikuttaa muhunkin.exPertti kirjoitti:Kumpi asia huolettaa sinua enemmän?NuoriDaavid kirjoitti:Ei niitä rahoja saa kreikkalaisilta takaisin kuin sotimalla ja se tulee kalliiksi. Issue on, annetaanko rahaa lisää.
En kannata sotaa Kreikan kanssa, enkä kannata kaikkien somppujen poistamista maasta.
-
- Kitisijä
Jos kreikka ei maksa niin koko maailmantalous köllähtää persiilleen, Jos kreikka ei maksa niin käy sille kuten uneskon loppuu rahantulo.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.hs.fi/talous/Nelj%C3%A4+kysy ... 5548574632
Täytyy toivoa, että Tyrväisen skenaarioon ei mennä.
Täytyy toivoa, että Tyrväisen skenaarioon ei mennä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201111 ... 8_ul.shtml
Toi on helvetin hyvä, että rahaa ei anneta, ennen kuin äänestys on pidetty.
-
- Kitisijä
Oikeastaan ainoa mahdollisuus. Parempi olisi kun lähtisivät itse eurosta.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201111 ... 8_ul.shtml
Universaali disclaimer.
Mutta missä on Timo Soini? Ei ainuttakaan komenttia kreikan häröilystä hetkeen!
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä kyllä veikkaan, että kun kreikkalaiset joutuvat sen kovan paikan eteen, että äänestääkö "ei" ja seuraavaa palkkaa ei makseta, niin kummasti tuleekin äänestettyä "kyllä".So Hard kirjoitti:Oikeastaan ainoa mahdollisuus. Parempi olisi kun lähtisivät itse eurosta.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201111 ... 8_ul.shtml
-
- Kitisijä
Älä koskaan aliarvioi kansan typeryyttä. Vastustaahan se Suomessa Natoakin.NuoriDaavid kirjoitti:Mä kyllä veikkaan, että kun kreikkalaiset joutuvat sen kovan paikan eteen, että äänestääkö "ei" ja seuraavaa palkkaa ei makseta, niin kummasti tuleekin äänestettyä "kyllä".So Hard kirjoitti:Oikeastaan ainoa mahdollisuus. Parempi olisi kun lähtisivät itse eurosta.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201111 ... 8_ul.shtml
Universaali disclaimer.
-
- Kitinän uhri
Oliko isokin yllätys. Aivan varmasti ne rikkaat, joilla on vähänkään järkeä, ovat tehneet tuon jo ajat sitten.