Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
urpiainen
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti:Vai onko Heikki Sarmaja valtiotieteilijä, vielä pahempi
Eiks Sarmaja ole jonkinlainen evoluutiopsykologian evankeliumin matkasaarnaaja, jonka ansiot ovat tieteilyn sijaan populaaripuolella?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti:
Eiks Sarmaja ole jonkinlainen evoluutiopsykologian evankeliumin matkasaarnaaja, jonka ansiot ovat tieteilyn sijaan populaaripuolella?
Ainakin se mölisee välihuutoja seminaareissa hullunkiilto silmissä. Mutta evopsyko toki ok.
Viimeksi muokannut Gat, 30.12.2011 15:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Eiks Soini ole syntyperäinen raumalainen? Vai onko tämä ongelma vain jääkiekossa?
Tarkoitatko, että raumalainen ei oikeasti voi pitää porilaisesta bändistä?
No en mä vakavissani, tietenkään. Vaikka toisaalta, kyllä Yöstä pitämättömyyteen voisi hyväksyä melkein minkä tahansa syyn.
"Oikeasti" ei nyt viitannut sinuun, vaan raumalaiseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

"Yhteiskuntaluokka pitää ymmärtää väljästi. Itse puhun mieluummin televisionkatselun sosiaalisesta eriytymisestä", kertoo sosiologian dosentti Semi Purhonen Helsingin yliopistosta."

Eh joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Ainakin se mölisee välihuutoja seminaareissa hullunkiilto silmissä. Mutta evopsyko toki ok.
Siitä Sarmajasta vielä, että minua vitutti että evospsykastaan huolimatta piti väitteitä rotujen keskimääräisistä älykkyyseroista yksiselitteisesti rasismina. Mutta kyllä me juttuun tultiin, kun horistiin jostain ryhmävalinnasta tms. Kehui minun "esitelmääni".

Häiritsevää, että just kun olin saanut pari tuntia sitten tapaamani pystytisumisun huijattua baariin, tuo luikkii symposiumista perässä, tulee pöytään ja mielisteli daamiani sanoin: "Minä huomasin sinut, katselin sinua koko ajan ja arvasin että noin upean täytyy kuitenkin olla jonkun täällä nainen". Jatkossa: "Haluaisin viedä Sinut purjehtimaan". Vielä: "Miksei täällä baarissa ole naivia pareja, sehän olisi luonnollista". Kysyi vielä kauanko olimme tunteneet, johon erehdyin vastaamaan: "Neljä tuntia". Poikuutena hämilläni selitin daamille että "en minä yritä iskeä sinua", josta Sarmaja ihme kyllä paikkasi "Tuo on ainoa väärä asia mitä olet sanonut". Minä että ok, yritän iskeä. Sitten Sarmaja onneksi häipyi ja minä yöksi misun kämpille. En uskaltanut yrittääkään. Toisilla treffeillämme misu kertoi Sarmajan ilmestyneen työpaikalleen muka tyrkyttämään jotain kirjoja, ja misu vakuutti ettei ne häntä kiinnostaneet. Mm jo näistä olisin voinut päätellä, että olisin voinut Saada.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Vesper kirjoitti: Mua vähän naurattaa :mrgreen:
IS:n toimittaja olis voinut kirjoittaa viimeisen lauseen vähän toisella tavalla. Moka olis ollut täydellinen :D
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jaahas. Autotallia ei näemmä kannatakaan rakentaa, vaan "harrastetila"

VMP

http://www.iltasanomat.fi/autot/tah-aut ... 31752.html
masa

VMP jatkuu.

Mikä puolue vaati hinnan korotuksia? Lupaan äänestää sitä vastaan.

http://www.iltasanomat.fi/autot/dieselp ... 59246.html
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:VMP jatkuu.

Demarien ja vassarien kieltäytyminen leikkauksista -> veronkorotuksia. Kiitä urpolaista.
Universaali disclaimer.
masa

So Hard kirjoitti:
Demarien ja vassarien kieltäytyminen leikkauksista -> veronkorotuksia. Kiitä urpolaista.
No vittu niinhän se olikin. Siinä kaksi paskapuoluetta jotka kilpaa julistavat olevansa köyhien, työläisten ja lapsiperheiden ystäviä. Taas kustiin kansakunnan selkärangan laariin niin iso satsi, että kuohuu nupissa asti.

Vituttaa ja raskaasti. Saatanan vasikat. AAAARGH!
masa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011123 ... 3_uu.shtml

Eihän tämän pitänyt olla mahdollista?? Tuomioja, Vanhanen, selityksiä?
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Noinhan ne laillisilla aseilla tehdyt ampumarikokset saadaan vähenemään!
Varkaat vie esim. puolet laillisista aseista ja uusien lupaehdot tiukennetaan kun niitä ei osata säilyttää turvallisesti.
Poliitikoilla on hyvä olla, koska rikollisten teoista ei heidän tarvii niin välittää, poliisi ja puolustusvoimat hoitaa sen puolen :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Leevi
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Leevi »

masa kirjoitti:VMP jatkuu.

Ei sinällään yllätä. Oli jo monta vuotta sitten mielessä ett jotain tällaista tulee kun aika on kypsä ja nyt se on. Kansalaiset ovat ostelleet kiisseleitä viimeistään siitä lähtien kun autovero tuli päästökohtaiseksi, osin jo ennen sitä. Nyt kun kiisseliautokantaa on mukavasti saatu kasvamaan niin roima veron korotus siihen. Ja samalla rahtarien taksat nousee, väistämättä. Kun se vuosittainen käyttömaksukin on pysyvä ja toistaiseksi suosii kiisseliä (vähemmän co2 niin vähemmän veroa) niin kai ne senkin vielä muuttaa niin että otetään hiukkaset huomioon ja lisää penaltia autoilijoille. Mahtaisko tässä kiisselivaihdokkien arvo laskea? Aika näyttää.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Diesel ajossa. Hiukkaspäästöt rekisteriotteen teknisenosan mukaan 0. :D
Eli ottakoon vaan.

Samalla sit kanssa CO-, HC- ja NOx-arvot. Kuten sitten myös muita polttoaineita käyttävistä moottoreista.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Diesel ajossa. Hiukkaspäästöt rekisteriotteen teknisenosan mukaan 0. :D
Eli ottakoon vaan.

Samalla sit kanssa CO-, HC- ja NOx-arvot. Kuten sitten myös muita polttoaineita käyttävistä moottoreista.
Niin - ja melut kanssa verolle. Sitten on päästöt huomioitu melko tarkkaan.
-
Rauno Räsänen:
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Mielummin diesel- ja bensaveron korotus, kuin ansiotuloveron korotus.

Valtion menopuolen leikkaus siten, että veronkorotustarvetta ei olisi, saattaisi olla se paras vaihtoehto. Toisaalta jotkut ovat sitä mieltä, että taantumaan mentäessä ei pitäisi rajusti leikata.

Nythän hallitus on sopinut, että sopeuttamistoimet tehdään 50:50. Puolet menoja leikkaamalla ja puolet veroja korottamalla.

Tulossa on ainakin ALV:n korotus. Pelkään, että tulossa on myös palkkaverojen korotus. Tulossa on kyllä leikkauksiakin. 50:50.

http://www.hs.fi/politiikka/Katainen+en ... 5552356995
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 02.01.2012 9:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

NuoriDaavid kirjoitti:veron korotus, veron korotus. veronkorotustarve, veroja korottamalla. ALV:n korotus. palkkaverojen korotus.
Taitaa olla aika ottaa pomo puhutteluun ja pyytää 15% palkankorotusta.
masa

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

http://www.hs.fi/kotimaa/Ior+Bockin+tap ... 5552575407

Mielenkiintoista. Kyynikko sanoisi, että mies haluaa suomalaiseen vankilaan, mutta en usko siihen. Veikkaan, että mies hakee sovitusta teolleen.
masa

Silmä silmästä ja hammas hampaasta, jos olisi oma lapseni.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ratti ... 04136.html
masa

En ymmärrä ongelmaa. Tuskin miehensäkään.

http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia ... 7_kf.shtml
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Nyt olisi maalaisidylliä myynnissä:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010 ... 6_uu.shtml
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti:En ymmärrä ongelmaa. Tuskin miehensäkään.

http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia ... 7_kf.shtml
Kyllä rintojen kanssa elämisen hankaluus on melko suoraa verrannollinen tissien kokoon. Esim. vaatteiden osto hankaloituu merkittävästi, jos on kunnon meijeri edessä, mutta muuten hoikka.

En tiedä, olisiko tuossa käynyt niin, että tuttavat ovat vähän piikitelleet uusista muodoista, ja katumapäälle tullut rouva on päättänyt siirtää vastuun muualle? Itse en välttämättä virolaisessa sairaalassa allekirjoittaisi tyhjää paperia.