On kyllä jännittävää, että viisikybäsen pitää määritelmän mukaan asua jossain hevonvitunkuusessa perheen kanssa, hehkuttaa menneitä hyviä aikoja ja olla aivan saatanan onnellinen silloin kun ei tarvitse viettää aikaa perheen kanssa.
Kyllä mä mieluummin hengaan omassa viiteryhmässäni kuin teidän vanhojen ja väsyneiden ukkeleiden omegaklubissa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
elco kirjoitti:Kyllä mä mieluummin hengaan omassa viiteryhmässäni kuin teidän vanhojen ja väsyneiden ukkeleiden omegaklubissa.
Mä olen joskus nähnyt semmosia viiskybäsiä naisia jotka pukeutuu kuin kakskybäset, koska ne haluaa niin kovasti olla nuorempia kuin ovatkaan. Ootko sä samanlainen, vai lukeudutko siihen ryhmään joka käyttää yhä bootseja ja kivipestyjä 501:siä?
urpiainen kirjoitti:No kyllä se ihan vast'ikään tuossa ehkä 90-luvun puolivälissä taisi olla.
No huh! Sä olet Elcon The Clubissa ja mä olen vain joku väliinputoaja.
Helpotti.
Mut toisaalta mulla ei ole omakotitaloa maalaiskunnissa, ja mä olen vuoden sisään ollut juomassa ainakin kerran punaviiniä tai olutta sekä Kosmoksessa, Messeniuksessa, Elitessä, Salvessa ja Sea Horsessa. Saatan olla 70-luvulle jämähtänyt kulttuuritoimittaja, mutta en Elcon maalaileman klubin jäsen! Elcon klubiin päästäkseen täytyy ajaa citymaasturilla, käydä mummotunneliissa (sielläkään muuten mä en ole koskaan ollut), sekä tietysti poiketa eroottisessa showssa jos sattuu eksymään yli 100 km:n päähän kotoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti:No kyllä se ihan vast'ikään tuossa ehkä 90-luvun puolivälissä taisi olla.
No huh! Sä olet Elcon The Clubissa ja mä olen vain joku väliinputoaja.
Helpotti.
Mut toisaalta mulla ei ole omakotitaloa maalaiskunnissa, ja mä olen vuoden sisään ollut juomassa ainakin kerran punaviiniä tai olutta sekä Kosmoksessa, Messeniuksessa, Elitessä, Salvessa ja Sea Horsessa. Saatan olla 70-luvulle jämähtänyt kulttuuritoimittaja, mutta en Elcon maalaileman klubin jäsen! Elcon klubiin päästäkseen täytyy ajaa citymaasturilla, käydä mummotunneliissa (sielläkään muuten mä en ole koskaan ollut), sekä tietysti poiketa eroottisessa showssa jos sattuu eksymään yli 100 km:n päähän kotoa.
Sulla ei ole mun klubiini asiaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Uutena vuonna, Bullman pizza+nelonen+staro+irshC, Molotov bitter..
Hilpeä hauki XXXX-porter, Rauch bier, Ardbeg alligator + 3 muuta malttia..
William K Laphroaig triple wood, Famous Grouse 30y..