Voi kuvitella, miten kuolinpesän jakajia watuttaa, kun ajateltiin laittaa suvun arvototontti lihoiksi...
Eiköhän sieltä kohta löydy poltettu puu ja myrkytetty maa. Ruissalossa on tontilla sen verran hintaa, että kuoriainen saa kyytiä.
Voi kyllä tosiaan olla, että jos toi olisi mun tonttini, niin kuuluisa tuntematon mies kävisi polttamassa puun ja laittamassa tuholaisainetta tontille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Joo huomasin. Tossa kipeenä ollessa katoin yhtenä päivänä Strike Back sarjan kakkoskauden yhden päivän sisällä maksukanavilta ja ajattelin tänään laittaa lataukseen ykköskauden. Ja kappas kun jouduin turvautumaan muihin palveluihin.
Helsingin käräjäoikeus tuntuu noita kiireellisiä turvaamistoimia laittavan aika löysin rantein. Muutama vuosihan sitten se määräsi Hymyä sakon uhalla olemaan kirjoittamatta Antti Piipon silikonimissinaisystävästä. Tuomareilta unohtui perustuslain sananvapaus. Tuomiohan sitten kaatuikin pian.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
^ No mun muistini toimii hitaasti: muistettuani just tuon saman postauksesi poistin viestini, koska ei kai uusintakierrokselle nyt tarvetta niin ollutkaan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 09.01.2012 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
^ No mun muistini toimii hitaasti: muistettuani just tuon saman postauksesi poistin viestini, koska ei kai uusintakierrokselle nyt tarvetta niin ollutkaan.
No tottakai isomantelitumakkeisia pitää aina pilkata!
Edit: mä kyllä uskon, että mun mantelitumakkeeni on keskimääräistä isompi.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.01.2012 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä en ymmärrä koko hommaa. Helsinki kaataisi miljoonakaupalla rahaa uuteen museoon, maksaisi 20+ miljoonaa tästä onnesta jollekin säätiölle ja saisi vastineeksi oikeuden käyttää Guggenheim -nimeä?
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ollapa helsinkiläinen veronmaksaja!
Kotimaisilla korkeakulttuurin kannattajilla on niin heikko itsetunto suomalaisuudestaan, että ne tarvitsevat yhtä kipeästi korkeakulttuurin maamerkkejä, kuin Tuksu Guessin merkkivaatteita. Ihan sama mitä kaikki maksaa, kun vaan saa brassailla.
So Hard kirjoitti:Mä en ymmärrä koko hommaa. Helsinki kaataisi miljoonakaupalla rahaa uuteen museoon, maksaisi 20+ miljoonaa tästä onnesta jollekin säätiölle ja saisi vastineeksi oikeuden käyttää Guggenheim -nimeä? :D
Rakennus tulee kuitenkin halvaksi, koska 140 miljoonan projekti rahoitetaan lainalla. Taidettakaan ei tarvitse erikseen hankkia, koska kaupungin taidemusueon kokoelma voidaan siirtää sellaisenaan Guggenheimiin. Vielä kun päästäisiin ostamaan museolle Applelta omppulogo 100 miljoonalla, niin johan alkaisi olla vetovoimainen kohde kasassa.
Byrokraattien taidesilmä on pistämätön! Kuulin varmana tietona, että byrokraatit lyövät 7 hole-in-onea aina aloittaessaan golf-harrastuksen.
Mä olen vähän ollut ymmärtävinäni, että toisin kuin Masa sanoo, ei varsinainen kulttuuriväki nyt niin kovin innoissaan tästä McMuseosta ole ollut. Tai siis olettaen, että kokoomuslainen kaupunginjohto ei ole sitä kulttuuriväkeä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Bluntly kirjoitti:Aika ruusunpunaiset lasit saa olla, että ½ miljoonaa kävijää saadaan vuosittain.
Jos Pajunen käy hehkuttamassa mausoleumiaan 200 kertaa vuodessa ja tuo mukanaan sihteerin, autonkuljettajan ja pari nuoleskelevaa apupomoa, sillä saa jo ekat 1000 kasaan.
Näin Espoolaisesta vinkkelistä on iloinen että ollaan vielä itsenäinen kaupunki ja toivottavasti pysytään jatkossakin, ettei tarvi guggeleita kustantaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vagabondo kirjoitti:Näin Espoolaisesta vinkkelistä on iloinen että ollaan vielä itsenäinen kaupunki ja toivottavasti pysytään jatkossakin, ettei tarvi guggeleita kustantaa.
No eikös me maksettu juurikin joku taidemuseo Tapiolaan?