Presidentinvaalit 2012
-
- Kitisijä
Re: Presidentinvaalit 2012
Jos alatyylisiä kriteereitä kaivataan, niin en vain voi ymmärtää, miten sivari tuhkaluukuntuhertaja voi olla pressamatskua? Hakee vielä namupoikansa ulkomailta, ei saatana. Kuuluu Vihreisiin yms. GBF-ajattelu on mennyt aivan liian pitkälle.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 19.01.2012 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
^^ Ootteks te noin pöljiä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinä VIP-jäsen
ÖÖ? Siis väitätkö, että homous ole yksi oleellinen asia Haaviston suosiossa?Vesper kirjoitti:^^ Ootteks te noin pöljiä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
En väitä, mutta väitän, ettette ymmärrä miksi se on yksi iso osaNuoriDaavid kirjoitti:ÖÖ? Siis väitätkö, että homous ole yksi oleellinen asia Haaviston suosiossa?Vesper kirjoitti:^^ Ootteks te noin pöljiä?

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Valaise toki tyhmiä, kauheeta panttausta!Vesper kirjoitti:En väitä, mutta väitän, ettette ymmärrä miksi se on yksi iso osa
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Varmaan sama kuin Halosen tapauksessa, naiset äänestävät naista mistään muusta piittaamatta. Onneksi homoja ei ole 50 % väestöstä, muuten Haavisto olisi pressa ja ihmiskunta uhanalainen laji.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Mun täytyy sanoa, et mulle Haaviston suuntautuminen on aivan täysin yhdentekevää. Mä yksinkertaisesti pidän persoonasta ja monesta mielipiteestä. Useammasta kuin muiden ehdokkaiden.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Must tuntuukin ettei heille ole yhdentekevää, jotka eniten ääntä pitävät hänen puolestaan. Siis tämän olen huomannut kaveripiiristäni, tosin on siellä myös paljon noita joille ei myöskään ole väliä, lyylisin. Mutta he ovat hiljempaasaira kirjoitti:Mun täytyy sanoa, et mulle Haaviston suuntautuminen on aivan täysin yhdentekevää. Mä yksinkertaisesti pidän persoonasta ja monesta mielipiteestä. Useammasta kuin muiden ehdokkaiden.

-
- Kitisijä
Mutta se vihreys, homous ja veltto olemus ovat yhdistelmä, jonka mahdollistaa vain vihreys, homous ja veltto olemus. Oras Tynkkynen, se radiojuontaja butch yms., vihreitä ekoterroristejä kaikki.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ei Haavisto veltto kyllä ole.Riemumieli kirjoitti:Mutta se vihreys, homous ja veltto olemus ovat yhdistelmä, jonka mahdollistaa vain vihreys, homous ja veltto olemus. Oras Tynkkynen, se radiojuontaja butch yms., vihreitä ekoterroristejä kaikki.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Minusta taas Haaviston homous on siinä mielessä arvokasta, että homopressa olisi kyllä symboliarvoltaan ja ihan esimerkiltään varsin hieno juttu tässä persulandiassa, muusta maailmasta puhumattakaan. Mutta kun katsoo ehdokkaita, niin eihän homoudesta riippumatta Haavistolle ole oikein muuta sisällöllisesti kilpailevaa vaihtoehtoa kuin Biaudet, ja silloin vaaka kyllä kallistuu minusta taas homoudesta riippumatta Haaviston puolelle. Eli en pidä homouden tuomaa lisäarvoa kovin suurena, mutta en merkityksettömänäkään.
Tosin on Haaviston homous ehkä äänestyspäätöksen kannalta tosiaan merkityksetön: Vaikka kaikki muutkin ehdokkaat olisivat homoja (mutta muuten ennallaan), en kääntyisi Haaviston kannattajasta kenenkään toisen kannattajaksi. Sama juttu, jos Pekka olisikin hetero.
Tosin on Haaviston homous ehkä äänestyspäätöksen kannalta tosiaan merkityksetön: Vaikka kaikki muutkin ehdokkaat olisivat homoja (mutta muuten ennallaan), en kääntyisi Haaviston kannattajasta kenenkään toisen kannattajaksi. Sama juttu, jos Pekka olisikin hetero.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Haaviston homous on aivan yhdentekevää. Merkitsevää on mihin suuntaan yrittäisi ajaa maata jos pressaksi pääsisi. Ja se on painajaismainen tie.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
No mun villi veikkaus on, että tässä haetaan "asennemuutosta". Ehkä jotain vastaiskua kaikkea vihapuhetta vastaan (olipa tyhmä lause). Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.So Hard kirjoitti:Valaise toki tyhmiä, kauheeta panttausta!Vesper kirjoitti:En väitä, mutta väitän, ettette ymmärrä miksi se on yksi iso osa
-
- Kitisijä
Mitäs Haaviston linjauksia sulla on erityisesti mielessä?Bluntly kirjoitti:Haaviston homous on aivan yhdentekevää. Merkitsevää on mihin suuntaan yrittäisi ajaa maata jos pressaksi pääsisi. Ja se on painajaismainen tie.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Paitsi jos se heikompi on toinen nainen.Vesper kirjoitti:Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Se on kokonaan toinen keskustelu.So Hard kirjoitti:Paitsi jos se heikompi on toinen nainen.Vesper kirjoitti:Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.
-
- Kitisijä
Ehkä juuri pressanvaaleissa jonkun verran, muttei juuri muuten.So Hard kirjoitti:Paitsi jos se heikompi on toinen nainen.Vesper kirjoitti:Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Bluntly varmaan viittaa näihin juuri vuotaneisiin suunnitelmiin heteromiesten persepanoleiristä. Junat on kuulemma jo tilattu.urpiainen kirjoitti: Mitäs Haaviston linjauksia sulla on erityisesti mielessä?
Jos haavisto ottaisi halosen linjan, niin olisihan se hauska nähdä noita kampaajia suomen pankin johdossa ja muualla.
-
- Kitinä VIP-jäsen
En osta. Eva Biaudet ja Paavo Lipponen ovat ajaneet selvästi Haavistoa voimakkaammin rasismin ja vihapuheen vastaista linjaa. Itse asiassa en muista äkkiseltään Haavistolta ainoatakaan rasismin/vihapuheen vastaista kannanottoa. Lipponen ja Biaudet taas tuovat em. asiat hyvin voimakkaasti esiin. Haavistohan puolestaan esim. on viimeaikoina mm. tuominnut sikatiloihin tehdyt kuvausiskut ja kertonut pitävänsä Irwiniä suosikkilaulajanaan.Vesper kirjoitti:No mun villi veikkaus on, että tässä haetaan "asennemuutosta". Ehkä jotain vastaiskua kaikkea vihapuhetta vastaan (olipa tyhmä lause). Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.So Hard kirjoitti:Valaise toki tyhmiä, kauheeta panttausta!Vesper kirjoitti:En väitä, mutta väitän, ettette ymmärrä miksi se on yksi iso osa
-
- Kitisijä
Et nyt ymmärtänyt mua, mikä sinänsä ei ole ihme kun oli niin sekavaa tekstiäkin. Ei tässä nyt haeta vastaiskua sillä, mitä linjaa ehdokas vetää vaan sitä, että äänestämällä homoseksuaali presidentiksi, se on märkä rätti "vihapuhujien" silmille.NuoriDaavid kirjoitti:En osta. Eva Biaudet ja Paavo Lipponen ovat ajaneet selvästi Haavistoa voimakkaammin rasismin ja vihapuheen vastaista linjaa. Itse asiassa en muista äkkiseltään Haavistolta ainoatakaan rasismin/vihapuheen vastaista kannanottoa. Lipponen ja Biaudet taas tuovat em. asiat hyvin voimakkaasti esiin. Haavistohan puolestaan esim. on viimeaikoina mm. tuominnut sikatiloihin tehdyt kuvausiskut ja kertonut pitävänsä Irwiniä suosikkilaulajanaan.Vesper kirjoitti:No mun villi veikkaus on, että tässä haetaan "asennemuutosta". Ehkä jotain vastaiskua kaikkea vihapuhetta vastaan (olipa tyhmä lause). Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.So Hard kirjoitti: Valaise toki tyhmiä, kauheeta panttausta!
-
- Kitisijä
Mä kyl jymmärsin sua, sekä niitä naisia jotka äänestää Haavistoa. Mutta mua huolestuttaa että nyt alkaa yhteiskunta vaan enemmän hajoamaan palasiin, kun on Persuja, proHaavistoa ja ties mitä kaikkea. Mix aina pitää olla ääripäässä, saatana.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Aaa. Okei. Ehkä. Yhteiskuntahan on kyllä homomyönteisempi kuin koskaan. Jos naiset ajattelisivat loogisesti (oksymoron), niin heidän pitäisi äänestää tällä perusteella todellakin Lipposta tai Biaudeta, koska hehän ehdokkaista nimenomaan vastustavat sitä rasismia ja vihapuhetta, mikä nyt on ollut keskustelun aiheena.Vesper kirjoitti:Et nyt ymmärtänyt mua, mikä sinänsä ei ole ihme kun oli niin sekavaa tekstiäkin. Ei tässä nyt haeta vastaiskua sillä, mitä linjaa ehdokas vetää vaan sitä, että äänestämällä homoseksuaali presidentiksi, se on märkä rätti "vihapuhujien" silmille.NuoriDaavid kirjoitti:En osta. Eva Biaudet ja Paavo Lipponen ovat ajaneet selvästi Haavistoa voimakkaammin rasismin ja vihapuheen vastaista linjaa. Itse asiassa en muista äkkiseltään Haavistolta ainoatakaan rasismin/vihapuheen vastaista kannanottoa. Lipponen ja Biaudet taas tuovat em. asiat hyvin voimakkaasti esiin. Haavistohan puolestaan esim. on viimeaikoina mm. tuominnut sikatiloihin tehdyt kuvausiskut ja kertonut pitävänsä Irwiniä suosikkilaulajanaan.Vesper kirjoitti: No mun villi veikkaus on, että tässä haetaan "asennemuutosta". Ehkä jotain vastaiskua kaikkea vihapuhetta vastaan (olipa tyhmä lause). Naisethan on tunnetusti aina heikomman puolella.
Biaudeen valinta nimenomaan olisi se märkä rätti nuivisteille, ei Haavisto.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Älkää nyt aikuinen mies jauhako jaskaa. Suomihan on maailman homogeenisimpia (no pun intended) maita.Dumiz kirjoitti:Mä kyl jymmärsin sua, sekä niitä naisia jotka äänestää Haavistoa. Mutta mua huolestuttaa että nyt alkaa yhteiskunta vaan enemmän hajoamaan palasiin, kun on Persuja, proHaavistoa ja ties mitä kaikkea. Mix aina pitää olla ääripäässä, saatana.
-
- Kitisijä
Luultavasti tämä maa tarvitsee juurikin heteromiesten persepanoleirejä. Pienessä mielessäni mietin kuitenkin Haaviston sitoutumista ekoterrorismiin, hänen arvojärjestystä oma maa vs. muu maailma, valtion rahoituksen järjestämista ja niiden käyttöä.sivustahuutaja kirjoitti:Bluntly varmaan viittaa näihin juuri vuotaneisiin suunnitelmiin heteromiesten persepanoleiristä. Junat on kuulemma jo tilattu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
NuoriDaavid kirjoitti:Aaa. Okei. Ehkä. Yhteiskuntahan on kyllä homomyönteisempi kuin koskaan. Jos naiset ajattelisivat loogisesti (oksymoron), niin heidän pitäisi äänestää tällä perusteella todellakin Lipposta tai Biaudeta, koska hehän ehdokkaista nimenomaan vastustavat sitä rasismia ja vihapuhetta, mikä nyt on ollut keskustelun aiheena.
Biaudeen valinta nimenomaan olisi se märkä rätti nuivisteille, ei Haavisto.
Mä olen Daven kannalla siinä mielessä, että kyllä mä näen Haaviston erityisen sovittelevana ja rakentavaa keskusteluyhteyttä hakevana kaikki-mukaan-tyyppinä. Eli erinomaisen hankala on nähdä proHaavisto-liikettä näissä vaaleissa sellaisena, että "ollaan ääripäässä, saatana".Dumiz kirjoitti:Mä kyl jymmärsin sua, sekä niitä naisia jotka äänestää Haavistoa. Mutta mua huolestuttaa että nyt alkaa yhteiskunta vaan enemmän hajoamaan palasiin, kun on Persuja, proHaavistoa ja ties mitä kaikkea. Mix aina pitää olla ääripäässä, saatana.