Mä vaan harjoittelen pärjäämään Pekan uudessa uljaassa Suomessa.exPertti kirjoitti:^ Aika Haavistoa edes pitkien selittelevien saatesanojen kanssa ottaa asia puheeksi. Crying Game soi jo taustalla kaapin ovien kolahdellessa.
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Sä olet lähes 50% haavistompi kuin minä.masa kirjoitti:12urpiainen kirjoitti:epäilen Masan tunnistavan vain Beckhamin
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
No kyllähän nää nyt tunnistaa erkkikin.
1. David Beckham
3. Ryan Reynolds
5. Jake Gyllenhaal
8. Johnny Depp
9. Hugh Jackman
11. George Clooney
15. Gerard Butler
16. James Franco
19. Brad Pitt
20. Orlando Bloom
21. Justin Timberlake
1. David Beckham
3. Ryan Reynolds
5. Jake Gyllenhaal
8. Johnny Depp
9. Hugh Jackman
11. George Clooney
15. Gerard Butler
16. James Franco
19. Brad Pitt
20. Orlando Bloom
21. Justin Timberlake
-
- Kitisijä
Mulla oli sama lista, miinus Reynolds, Butler ja Franco.masa kirjoitti:No kyllähän nää nyt tunnistaa erkkikin.
1. David Beckham
3. Ryan Reynolds
5. Jake Gyllenhaal
8. Johnny Depp
9. Hugh Jackman
11. George Clooney
15. Gerard Butler
16. James Franco
19. Brad Pitt
20. Orlando Bloom
21. Justin Timberlake
-
- Kitisijä
Mä en tunnistaisi James Francoa enkä Ryan Reynoldsia, ei hajuakaan keitä ovat. Ryan Goslingin ja Robert Pattisonin sen sijaan tunnistan ihan siksi, että luen kitinää ja täällä on twilight-momeja ja Goslingaahhaajia.masa kirjoitti:No kyllähän nää nyt tunnistaa erkkikin.
1. David Beckham
3. Ryan Reynolds
5. Jake Gyllenhaal
8. Johnny Depp
9. Hugh Jackman
11. George Clooney
15. Gerard Butler
16. James Franco
19. Brad Pitt
20. Orlando Bloom
21. Justin Timberlake
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä VIP-jäsen
1. David Beckham
5. Jake Gyllenhaal
8. Johnny Depp
11. George Clooney
19. Brad Pitt
20. Orlando Bloom
21. Justin Timberlake
5. Jake Gyllenhaal
8. Johnny Depp
11. George Clooney
19. Brad Pitt
20. Orlando Bloom
21. Justin Timberlake
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
urpiainen kirjoitti: Mulla oli sama lista, miinus Reynolds, Butler ja Franco.
Korkeakulttuuria!

Viimeksi muokannut masa, 31.01.2012 14:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Kitisijä
300 on kyllä kieltämättä aika homoeroottisvireinen leffa kun asiaa tarkemmin miettii - mutta ei sellaisella pehmolla haavistoantoniotavalla vaan enemmän supermaskuliinisella Tom of Finland -tavalla.urpiainen kirjoitti:Mulla oli sama lista, miinus Butler
Universaali disclaimer.
Internjeet on ihan hanurista nykyään, kun kaikki vittuilee jostain hotlinkkausbanneista.
-
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.hs.fi/talous/Altia+laskee+Ko ... 5554596293
Tunnen piston sydämessäni. Kettiön kaapissa on yksi avattu kossupullo, joka melkein kymmenen vuotta vanha.
Tunnen piston sydämessäni. Kettiön kaapissa on yksi avattu kossupullo, joka melkein kymmenen vuotta vanha.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 31.01.2012 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Mitä kertoo Kitinästä, että sen heteroin kirjoittaja on Dave seitsemällä tunnistuksella?
-
- Kitinä VIP-jäsen
Että mä olen seniili.urpiainen kirjoitti:Mitä kertoo Kitinästä, että sen heteroin kirjoittaja on Dave seitsemällä tunnistuksella?
-
- Kitisijä
ND:n ei tarvitse tietää nimeä.urpiainen kirjoitti:Mitä kertoo Kitinästä, että sen heteroin kirjoittaja on Dave seitsemällä tunnistuksella?
Se on silleen jännempää.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Jos tunnistuksen rajana pidetään, että pitäis osata yhdistää kuva ja nimi, niin mä taidan sukeltaa vielä Daven alle 6 kuudella nimellä, jotka luulen osaavani yhdistää naamatauluun. Lisäksi on muutama nimi joiden tiedän olevan jotain näyttelijöitä ja muutama nimi jotka tiedän lukeneeni aiemmin, mutta en usko osaavani yhdistää naamatauluun kitinän tyttöjen panoketjun linkkauksista huolimatta.urpiainen kirjoitti:Mitä kertoo Kitinästä, että sen heteroin kirjoittaja on Dave seitsemällä tunnistuksella?
Mulle on noin yleisesti yhdentekevää miltä musiikin tekijä näyttää tai minkä niminen näyttelijä jonkun roolisuorituksen tekee. Mikä selittänee heikkoa tulosta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Juo pois. Ei se maku parane pitkälläkään säilytyksellä. Tai anna edes lapsillesi, kyllä niillä on sille käyttöä.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/Altia+laskee+Ko ... 5554596293
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ei sitä ainakaan pois voi heittää, tuntisin epäonnistuneeni ihmisenä.urpiainen kirjoitti:Juo pois. Ei se maku parane pitkälläkään säilytyksellä. Tai anna edes lapsillesi, kyllä niillä on sille käyttöä.NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/Altia+laskee+Ko ... 5554596293
-
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.hs.fi/kotimaa/Siperiasta+vir ... 5554593929
Oonx mä ihan gattis, kun mua ärsyttää nää nykyiset UV-varoitukset, hellevaroitukset ja pakkasvaroitukset.
Eikö nyt helvetti soikoon suomalainen tajua, että jos ulkona on 25 astetta pakkasta, niin siellä on kylmä. Pitääkö siitä nyt vielä erikseen varoittaa.
Viime kesänähän iltapäivälehdet repivät hysteriaa UV-varoituksen takia "lapset heti sisälle". Myöhemmin sitten ilmatieteenlaitokselta kommentoitiin, että niin siis se UV taso oli noin puolet sitä, mitä eteläeuroopassa on kesällä.
Mutta kun nykymaailmassa ei ole vaaroja niin niitä pitää keksiä vali vali ja kyllä Kekkosen aikaan kaikki oli paremmin, kouluun hiihdettiin kesät talvet...
Oonx mä ihan gattis, kun mua ärsyttää nää nykyiset UV-varoitukset, hellevaroitukset ja pakkasvaroitukset.
Eikö nyt helvetti soikoon suomalainen tajua, että jos ulkona on 25 astetta pakkasta, niin siellä on kylmä. Pitääkö siitä nyt vielä erikseen varoittaa.
Viime kesänähän iltapäivälehdet repivät hysteriaa UV-varoituksen takia "lapset heti sisälle". Myöhemmin sitten ilmatieteenlaitokselta kommentoitiin, että niin siis se UV taso oli noin puolet sitä, mitä eteläeuroopassa on kesällä.
Mutta kun nykymaailmassa ei ole vaaroja niin niitä pitää keksiä vali vali ja kyllä Kekkosen aikaan kaikki oli paremmin, kouluun hiihdettiin kesät talvet...
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tässähän tulee ihan nuoruusmuistot ja muistamattomuudet mieleen. Silloin alta kakskymppisenä oli tapana nauttia kossu, silleen miehekkäästi, suoraan pullon suusta.urpiainen kirjoitti:Juo pois. Ei se maku parane pitkälläkään säilytyksellä. Tai anna edes lapsillesi, kyllä niillä on sille käyttöä.NuoriDaavid kirjoitti:kossu

Viisastuin sittemmin, enkä ole ainakaan 15 vuoteen kossua hankkinut, kun ei nuo paremmatkaan vodkat viinakaapista katoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Vagabondo kirjoitti:nuo paremmatkaan vodkat

ja kai vielä mieluusti Platinumina.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Silloin kun viimeksi vodkaa ostin en vielä tiennyt oikeista laatuvodkista mitään. Sittemmin olen saanut maistaa, mutta mielenkiinto on ollut muissa viinoissa. Viittasin näihin aavistuksen peruskossua kalliimpiin brändeihin tyyliin Finlandia.urpiainen kirjoitti: ja kai vielä mieluusti Platinumina.
EDIT: Kun ei ole ollut mielenkiintoa, niin en edes muista niiden parempien nimiä, joita olen päässyt maistamaan

-
- Kitisijä
Oletteko te maistelleet noita premium-vodkia sokkona? Eikös kaikki blandata alaspäin etanolista, joten erojen pitäisi jäädä aika pieniksi?Vagabondo kirjoitti:Silloin kun viimeksi vodkaa ostin en vielä tiennyt oikeista laatuvodkista mitään. Sittemmin olen saanut maistaa, mutta mielenkiinto on ollut muissa viinoissa. Viittasin näihin aavistuksen peruskossua kalliimpiin brändeihin tyyliin Finlandia.urpiainen kirjoitti: ja kai vielä mieluusti Platinumina.
Itse en ole tainnut vuosiin juoda raakaa votkaa, ellei yhtä venäläisen ravintolan alkupalaa lasketa mukaan. Drinkeissäkin lähinnä joku ivanov syö votkaa. Eniten taidan käyttää votkaa puhdistusaineena, 80% viru pelittää tuossa hyvin.
-
- Kitisijä
Kauffmann on maistamatta kun on pikkuriikkisen haastellista hankkia. Kremlionskayaa on tullut lipiteltyä ja on se valovuoden päässä jostain kotimaisista paloviinoista.
Sokkojuttuja ei humalahakuisen tarvitse miettiä. Jos makunautintoja haluan niin pysyn viskissä ja konjakissa.
Sokkojuttuja ei humalahakuisen tarvitse miettiä. Jos makunautintoja haluan niin pysyn viskissä ja konjakissa.
Viimeksi muokannut Bluntly, 31.01.2012 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
No siis mähän juon vodkaa parin snapsin verran muutaman kertaa vuodessa, että asiantuntemus on sinällään aika heikoissa kantimissa tässä(kin) asiassa. Mutta suhteeni vodkaan ei ole ollut sama sen jälkeen, kun idänkauppaa harrastavat ystäväni tutustuttivat minun Russian Standardiin. Se on aivan eri asia kun kotimaiset rähinäviinat tai jotkut paloöljyn makuiset Stolichnayat. Mutta ei kuitenkaan sorru tuollaiseen ei-vodkamaiseen hienosteluun, kuin mitä tuo Bluntlyn hajuvesipullo edustaa. Standard on oikeasti hyvää huoneenlämpöisenäkin. Ja nykyisin sitä saa kai Alkostakin (en tiedä; minun kulutuksellani matkoilta kerran parissa vuodessa ostettu pullo riittää paremmin kuin hyvin). Joten oiva kotitehtävä Vagabondolle ja Davelle: viikonloppuna perjantaipizzan kyytipojaksi Standard-snapsi. Ette voi olla myöntämättä, että hyvääkin vodkaa on olemassa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Niin kai vois sanoo, kun pullojen etiketit ei kerro mitään, eikä etukäteisinformaatiota ole annettu.sivustahuutaja kirjoitti: Oletteko te maistelleet noita premium-vodkia sokkona? Eikös kaikki blandata alaspäin etanolista, joten erojen pitäisi jäädä aika pieniksi?
Vodkassa, niin kuin muissakin tislatuissa juomissa, se juju lienee oikeissa epäpuhtauksissa. Oikeasti puhdas maistuu ja tuoksuu etanolilta. Hyvä vodka on melkein kuin vettä joisi. Pahaa ei juo sikakaan vinkumatta.
En tunne vodkan valmistusprosessia riittävän hyvin kommentoidakseni asiaa tarkemmin.