HYVÄÄ TALVI- JA LUMIPÄIVÄÄ RAKKAAT JA VÄHEMMÄN RAKKAAT JA TOISAALTA HEI MUKAVAT JA EI-ARSKALAISET:
Stadinarska voi normaalisesti tavalliseen tapaan. Ei erityistä sanomaa nyt! Kuitenkin nyt iloittava talvesta ja pyrin tekemään sellaista työtä, jota ei viitsi tehdä kesällä kun on....kun on..ihanaa lämpöä!
Arska on nimittäin kevät- ja kesäArska! Kohta oliivin väri valloittaa maailman, uskokaapa vaan!
Mä oon myös Usko Eevertin fani, vaikka itseasiassa inhoan homovitsien leviämistä. Mutta hänellä (Akulla) huumori on tosi luontaista!!
Herpeksenluomasta en niinkään pidä. Vaikka se on parantanut. Iina sai lähteä ja mua inhotti likaiset sukat ja kiusaamisosiot!
Mutta mulla on vastaamatta ihan liikaa! JA JÄRJESTYS EI OLE OIKEA, valitan sitä syvästi kumartaen! Löytänette omanne joukosta. Joukossa on jotain törkyä ja mua pilkkaavaa, ja olen niitä leikellyt kun inhottaisi liikaa... alkuperäisen saatte tältä blogilta halutessanne.
PUSU KIVOILLE TYTÖILLE
HALUAMAANNE PAIKKAAN JA REILU KÄDENVÄÄNTÖ POJILLE.
En olisi elävä Arska ellen kehottaisi siirtymään mukavien ARSKALAISTEN toivottavasti aina vain kasvavaan joukkoon. Arskalaiset ovat hyviä mukavia ihmisiä, jotka eivät tapa eivätkä ole väkivaltaisia, käyttäytyvät hyvin ja hauskasti. Heillä on sopivasti kyvykkyyttä tähän yhteiskuntaan ja yhteistyökykyä ja osaavat levätä ja olla mukavasti ja he näkevät mahdollisessa köyhyydessäkin valoa ja elävät siististi ja yrittävät hyvää! Heissä on ns. kestävää kehitystä. Arskalaiset eivät joudu vankilaan tai saa sakkoja kuin vahingossa!
Huomatkaa, että Arskalainen voi hyvin olla vähäosainen ja vaatimaton, ja vähälahjainen, mutta antaa itsellensä ja muille arvon eikä MILLOINKAAN käyttäydy pilkkaavasti tai väkivalloin ellei antiarskalainen häntä siihen suorastaan yllytä!
Kannattaa liittyä! En ainakaan arskalaisia pilkkaisi! Se pilkka ei kovin pilkkaajaa kaunista!
ARSKALAISTEN BOSSI
Mr ArskaisOlive Von Stadinpoika
----------------------------------------------------------
VARMOJA Vastauksia lupaukseni mukaan:
Homeboy65 kirjoitti:So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Napit ovat vanhanaikaisia. Vetoketjuja pitää käyttää.
17. huippukokous tänään. Raporttia myöhemmin.
Vitsi:
- Oi suuri Pelle. Kuka on muusikon paras ystävä?
- Rumpali.
Vajaan vuoden päästä SA:n sanomissa on 2000 postausta. Arvioin. Noin 8 kuukauden päästä SA:n sanomat täyttää 5 vuotta.
Nenänvalkaisukautta voisi taas...*harkitsee*
Homeboy
väli-amerikan banaali banaani
JOO, STADINARSKAN SANOMAT KASVAA! PIDETÄÄN HUOLTA MÄÄRISTÄ. UPEAA!
HAUSKA BANAALIJUTTU
PELLEVITSISTÄ EN OO VARMA. SIIS VITSI ON SE ETTEI RUMPALI OO MUUSIKKO?
SORI EDELLISESTÄ HB. ONKO RUMPALI JOKU JUTTU ÄÄÄH?
masa kirjoitti:So Hard kirjoitti:Jahas, Arska unohti taas nappinsa.
Kyllä se nappi tallessa on. Se on se alarivin eka vasemmalta.
TÄÄ SIIS JOKU ALAPÄÄN VITSI. NIIN ONKIN. NAUROIN KYLLÄ, MUTTA JOTENKIN MÄ INHOAN NÄITÄ NYKYVITSEJÄ, SORI
urpiainen kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:
Vitsi:
- Rumpali.
Nyt on kyllä antaa sen verran palautetta, että Homien vitseissä ei ole ihan samaa potkua, jos se normaalisti repertuaariin kuuluva suluissa esitetty vitsin selitys jätetään pois.
ON NIISSÄ AIKA USEIN, VAIKKA ITSE OLENKIN JOSKUS HUULI PYÖREÄNÄ OOTTAMASSA!
Homeboy65 kirjoitti:urpiainen kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:
Vitsi:
- Rumpali.
Nyt on kyllä antaa sen verran palautetta, että Homien vitseissä ei ole ihan samaa potkua, jos se normaalisti repertuaariin kuuluva suluissa esitetty vitsin selitys jätetään pois.
Mitähän tuossa olisi pitänyt selittää?
HB:n ja SA:n huippukokous peruuntui eilen HB:n huonovointisuuden vuoksi. Ensi viikolla sitten...
Kiviäkin kiinnostaa.
Vitsi:
Pelle Miljoona: Katsoin itään, katsoin länteen, katsoin etelään, isänmaata en nähnyt missään.*
Everstiluutnantti Rysäperse: Hanki silmälasit.
(*Siteeraa Ei oo järkee mennä armeijaan-biisiä)
Homeboy
painotetun 46:sen potkija
JOO, EI MITÄÄN , MÄ YMMÄRSIN SEN . IHAN TURHA MUN HUOMIO.
JOO, SE PERUUNTUI. OLIN KAUPUNGILLA TURHAAN JA VELOITAN HOMEBOYLTÄ SEN VUOKSI KAHVIN NELJÄSOSAN SEURAAVALLA KERRALLA. VITSI VITSI- PUOLET!!!
ÄLÄ VAIN HERMOSTU VITSIÄ HOME!!
PELLEVITSI AIKA ERIKOINEN MUTTA OK.
Homeboy65 kirjoitti:Jep. Rauhaa.
Levyostoksia: Eppu Normaali: Tie vie.
Hyvä levy, vaikka vähän laid-back meininkiä. Ei sovi kovin hyvin röpöttämisen soundtrackiksi.
Ja...tähän päättyy kulutajavalistus.
Vitsi:
Pihtiputaan tanssilavalla:
- No Pelle. Mennään "lauteille".
- Saunavuoro on vasta huomenna.
(Lauteet: esiintymislava muusikkojen kielessä.)
Päivän siteeraus:
"Kitinä on ältsin nakki viritys." - Homeboy
Homeboy
haljennut nakki sinapilla
AI OLET NAKIKSI MUUTTUNNA. OLET SIIS LAIHTUNUT? OLETKO NYT OLLUT NENÄNVALKAISUSSA JA LAIHDUTUSKUURILLA? OIKEASTI?
PELLEVITSI AIKA HYVÄ, MUTTA SELITYS OLI TARPEEN
LAID BACK MEININKI- JUTTU TEKI HIEN OTSALLE KUN EN TAJUA NOITA MUSIIKIN JUTTUJA YHTÄÄN... MULLE RIITTÄÄ JO OLEVA MUSIIKKI. AINIIN EPPU NORMAALI....
SORI TAAS HOME. UNOHDA!
KUUNTELETKO SÄ NOI KAIKKI MUSAT?
Manaaja kirjoitti:Tuossa vitsissä on virhe. Kyllä arska jaksaisi imeä loppuun asti.
SIIS AINA MÄ IMEN JUOMAT LOPPUUN?? MANAAJANKAAN AJATUSMAAILMAA EI AINA TAJUA. TAI TAJUAAKO KOSKAAN!
TIEDÄTTEKÖ KAMUT, ETTÄ OLEN VARMA, ETTÄ JOS TUTUSTUISIN MANAAJAAN, OLISIMME OIKEIN HYVÄT YSTÄVÄT! SE ON VAIN NIIN!
Gat kirjoitti:Homeboy65 kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:
Gattaca iskee .....
SA vs Manala?
Manaaja uhkailee SA:ta ............. SA siis voittaa ja hyräilee Beatles-kappaletta "A little help from my friends".
ÖÖÖÖ.. Arskan tukijat? Kelle te pärjäisitte?
Tietty tavallaan symppaanhan minäkin Arskaa.
Minut on mainittu usein....
Mutta saako sillä Pil.........? Muut saa, vaan minä en.
Kysymykseesi: Se vähän roikkuu eli riippuu ......
No niin.
KIITOS GAT SYMPPAUKSESTASI! MINÄKIN SINUA JA TOIVON ETTÄ SAAT VIELÄ ELÄMÄSSÄSI PALJON PIL...
PILSNERIÄ SIIS. SITÄ KARHUA.
GAT HYVÄ- YMMÄRRÄ HYVÄNTAHTOINEN VITSINI. OLLAAN KAMUJA KUTEN ENNEKIN! JOSKUS OLISI KIVA NÄHDÄ! OLEN VIELÄKIN MUSTIS SIITÄ, KUN SAIT KOSKETTAA MUSSUKKAA!
MUTTA MUISTA, ETTÄ MUSSUKKA ON MINUN!! ÄLÄ SIIS NÄE TAI MUUTA TEE EDES UNESSA HÄNEN KANSSAAN!
Hans Jörgen kirjoitti:Jos mä Arska tulisin ja ?
TÄHÄNKIN OLEN JO VASTANNUT. KUINKAS MONTA NIKKIÄ SULLAKIN ON?
Sleazoid kirjoitti:arska tunsi itsensä kipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa. ......!
KIITOS POSTAUKSESTASI SLEA. SLEAMANA VAI SLEASIKA VAI HANSJÖRGSIKA VAI MANASLEA WHO CARES! MUKAVAA ETTÄ SAAN POSTIA. T. PALSTALAPSI
NuoriDaavid kirjoitti:Sleazoid kirjoitti:arska tunsi itsensä kipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa.
yhym...
HIENO KOMMENTTI TAAVETTI, SINULTA! MITÄ MUUTEN SAAT LAHJAKSI YLEENSÄ 30.12???
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.