Päivän uutiskatsaus
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Päivän uutiskatsaus
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Kyllä siinä kelpaa AKT:n juristien jatkossa vaatia työnantajaa noudattamaan lakeja ja sopimuksia, kun on näytetty niin hyvää esimerkkiä. No työrauhaahan siellä ei ole koskaan noudatettukaan.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Tuntuu kovin oudolta, että tuo irtisanominen on hoidettu ilman asianomaisen kuulemista ja muutenkin kovin salamyhkäisesti, kun on täytynyt olla lähes varma tieto, että julkisuuteenhan tämä pamahtaa. Saa nähdä löytyykö sieltä muuta perustetta kuin joku Rostin kuulema taksijonotilitys, jota tuskin voidaan pitää "julkisena lausuntona".
Komppaan Huimaa jäsenistöasiassa.
Komppaan Huimaa jäsenistöasiassa.
-
- Kitisijä
Mua ihmetyttää miten tasainen se äänestys irtosanomisasiassa oli...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Jos mä olisin ollut sen hallituksen jäsen, olisin kirjauttanut eriävän mielipiteen ihan vaan turvatakseni oman perseeni.Lolita kirjoitti:Mua ihmetyttää miten tasainen se äänestys irtosanomisasiassa oli...
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
On kaksi vaihtoehtoa, joko AKT ei välitä tai ei ajattele.
Voi olla, ettei niitä lainkaan kiinnosta se, etteivät he elä kuin opettavat: AKT:llä on heidäm mielestään eri säännöt. Jos heille vittuillaan niin vienti pysähtyy, mutta jos he rikkovat lakia niin liiton kassassa riittää rahaa korvaamaan.
Toinen vaihtoehto on, etteivät ne lainkaan tajunneet millainen soppa tästä syntyy eivätkä ymmärrä arvovaltatappiota ja uskottavuusongelmaa.
Vaikea sanoa. Voisi olla vähän molempia. Lienee pätevä oletus, että dumis on keskimääräistä liiton jäsentä fiksumpi ja kun katsoo miten pihalla hänkin on horistessaan täysin sokeana muiden asenneongelmista(!) niin jälkimmäinen vaihtoehto pätee.
Plussaa tässä on, että AKT on nyt täysin yksin: jopa demarit ja SAK ovat kääntäneet selkänsä. Näinköhän jollain seuraavalla kerralla kun AKT lakkoilee laittomasti se pistettäisiin lopultakin kuriin esim. säätämällä laittomista lakoista asianmukainen korvausvelvollisuus. Itse olen vähän sitä mieltä, että kaikkiin järjestäytyneeseen rikollisuuten tulee tarttua kovalla kädellä - ja mitä muuta AKT:n toiminta on kuin juuri sitä.
Voi olla, ettei niitä lainkaan kiinnosta se, etteivät he elä kuin opettavat: AKT:llä on heidäm mielestään eri säännöt. Jos heille vittuillaan niin vienti pysähtyy, mutta jos he rikkovat lakia niin liiton kassassa riittää rahaa korvaamaan.
Toinen vaihtoehto on, etteivät ne lainkaan tajunneet millainen soppa tästä syntyy eivätkä ymmärrä arvovaltatappiota ja uskottavuusongelmaa.
Vaikea sanoa. Voisi olla vähän molempia. Lienee pätevä oletus, että dumis on keskimääräistä liiton jäsentä fiksumpi ja kun katsoo miten pihalla hänkin on horistessaan täysin sokeana muiden asenneongelmista(!) niin jälkimmäinen vaihtoehto pätee.
Plussaa tässä on, että AKT on nyt täysin yksin: jopa demarit ja SAK ovat kääntäneet selkänsä. Näinköhän jollain seuraavalla kerralla kun AKT lakkoilee laittomasti se pistettäisiin lopultakin kuriin esim. säätämällä laittomista lakoista asianmukainen korvausvelvollisuus. Itse olen vähän sitä mieltä, että kaikkiin järjestäytyneeseen rikollisuuten tulee tarttua kovalla kädellä - ja mitä muuta AKT:n toiminta on kuin juuri sitä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Äänestystä ei olisi koskaan järjestetty, ellei olisi saatu varmistettua tasan yhden äänestäjän enemmistöä. Enempi lobbaus olisi ollut turhaa ja paljastanut AKT-inkvisition aikeet ennalta tarpeettoman monelle. Kyllähän toi oli ihan ennalta suunniteltu juttu. Mä ihmettelen enemmän, miksi noin moni tyyppi on lähtenyt kelkkaan mukaan, kun ainakin osan on täytynyt tajuta tilanteen laittomuus. Rikollisjärjestö mikä rikollisjärjestö.Lolita kirjoitti:Mua ihmetyttää miten tasainen se äänestys irtosanomisasiassa oli...
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
"Luottamuspulaan johtanutta vyyhteä ei ole tarpeen yksityiskohdiltaan puida liiton puolelta julkisuudessa, koska AKT ei halua pilata irtisanotun mainetta ja sitä kautta työllistymismahdollisuuksia jatkossa. "huima kirjoitti:No mutta kohta kaikki selviää:
http://www.hs.fi/politiikka/IS+AKT+valm ... 5556954309
Voihan lollero.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinä paheena
Uskomatonta kamaa ja uskamton tollo tuo Ruonala! Eihän tiedote oikeastaan sano muuta kuin, että kiusasväitteiden julkituominen oli syy antaa monoa Hilkalle ("ei voi työssään välittää julkisuuteen toistuvasti liittoon ja sen puheenjohtajaan kohdentuvaa hyökkäystä").So Hard kirjoitti:"Luottamuspulaan johtanutta vyyhteä ei ole tarpeen yksityiskohdiltaan puida liiton puolelta julkisuudessa, koska AKT ei halua pilata irtisanotun mainetta ja sitä kautta työllistymismahdollisuuksia jatkossa. "
Voihan lollero.
-
- Kitisijä
Jepa.Chap kirjoitti:Uskomatonta kamaa ja uskamton tollo tuo Ruonala! Eihän tiedote oikeastaan sano muuta kuin, että kiusasväitteiden julkituominen oli syy antaa monoa Hilkalle ("ei voi työssään välittää julkisuuteen toistuvasti liittoon ja sen puheenjohtajaan kohdentuvaa hyökkäystä").
Missä kuplassa AKT:ssä oikein eletään, kun alan ulkopuolisille se kantelu ja tutkinta on ollut vain minor juttu -- mutta tämä irtisanominen on se varsinainen pommi. Pitääkö siinä istua sen ainoan näkevän silmänsä päällä, jos kuvittelee että Ahteen tekemä kantelu työsuojeluviranomaisille on jotenkin pilannut AKT:n julkisuuskuvaa.
-
- Kitisijä
Ja kun näissä työntekijän oikeusturvakeinojen käyttöön liittyvissä asioissa työnantajalla on nimenomainen vastatoimien kielto, kyllä se on siinä ja siinä että tämä Ruonala on puhumassa itseään syyttäjän pakeille melko vahvasti.huima kirjoitti:Missä kuplassa AKT:ssä oikein eletään, kun alan ulkopuolisille se kantelu ja tutkinta on ollut vain minor juttu -- mutta tämä irtisanominen on se varsinainen pommi. Pitääkö siinä istua sen ainoan näkevän silmänsä päällä, jos kuvittelee että Ahteen tekemä kantelu työsuojeluviranomaisille on jotenkin pilannut AKT:n julkisuuskuvaa.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Mä niin toivon tätä, koska tässä asetetaan muuten niin pahaa esimerkkiä ja mallia tuhansille pikkupomoille, että oksat pois. Jos suurennuslasin alla mediassa olevat ammattiliittolaiset saavat tehdä näin ja selvitä siitä ilman ongelmia, niin miten pienessä pajassa keskellä ei mitään.So Hard kirjoitti:Ja kun näissä työntekijän oikeusturvakeinojen käyttöön liittyvissä asioissa työnantajalla on nimenomainen vastatoimien kielto, kyllä se on siinä ja siinä että tämä Ruonala on puhumassa itseään syyttäjän pakeille melko vahvasti.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Öö.Ei. Työnantaja ei koskaan voisi toimia näin SAK:laista työntekijää kohtaan. Koko työpaikka pysähtyisi ja liiton juristit hoitaisivat juridiset vastatoimet. Ainoastaan AY-työnantaja voi toimia näin.huima kirjoitti:
Mä niin toivon tätä, koska tässä asetetaan muuten niin pahaa esimerkkiä ja mallia tuhansille pikkupomoille, että oksat pois. Jos suurennuslasin alla mediassa olevat ammattiliittolaiset saavat tehdä näin ja selvitä siitä ilman ongelmia, niin miten pienessä pajassa keskellä ei mitään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Varsinainen Vuoden "mies" tämä ruonaaja.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 3_uu.shtml
Jos johto on tuollaista, eipä tosiaan ihmetytä että toimii niinkuin toimii.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 3_uu.shtml
Jos johto on tuollaista, eipä tosiaan ihmetytä että toimii niinkuin toimii.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^Hemmetti ehdit ekana.
Tuli kanssa ROFL-hetki.
Nyt on AKT:n viestinnällä töitä.
Eikun.
Tuli kanssa ROFL-hetki.
Nyt on AKT:n viestinnällä töitä.
Eikun.
-
- Kitisijä
Kaiken maailman valtiotieteilijät kommentoivat asioita:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 8_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030 ... 8_uu.shtml
-
- Kitinä VIP-jäsen
Jos tämä olisi fiktiivinen teos, sitä pidettäisiin täysin epäuskottavana.
-
- Kitisijä
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaallise ... 77097.html
Onneksi meillä ei ole omia kuninkaallisia. Ei tarvitse koko ajan kummastella. Mielestäni koko organisaatio on täysin epäterveellä pohjalla. Siis sun ammattis ja iso osa elämänsisältöä päätetään etukäteen. En kyllä kadehdi pätkääkään näitä maddeja.
Onneksi meillä ei ole omia kuninkaallisia. Ei tarvitse koko ajan kummastella. Mielestäni koko organisaatio on täysin epäterveellä pohjalla. Siis sun ammattis ja iso osa elämänsisältöä päätetään etukäteen. En kyllä kadehdi pätkääkään näitä maddeja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Hyvä xSpede että näytät todellista sovinistikarvaasi.exPertti kirjoitti:Sanon vaan, että tervemenoa kaikki Ahteet. Ihan sama onko se (Hilkka tietty silloin syytti valehtelijoiksi) herra Ahde, joka kouri työntekijöitä, kokanokkapoika tai sitten tämä ilmapiirin myrkyttäjä.
http://www.hs.fi/politiikka/AKTn+ty%C3% ... 5556998432
Melkoinen ilmapiirinmyrkyttäjä juu. Vain koko toimiston väki on kanssasi eri mieltä. Tunnen yhden entisen Rädyn alaisen, ja hän sanoi jo vuosia sitten että säälii sitä jengiä, joka sinne joutui jäämään.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Eli "tervemenoa" ja "ilmapiirin myrkyttäjä" eivät olleetkaan kannanottoja. Tämä on xSpede taas niitä hetkiä, jossa selittämättömän typerää möläytystä ei saa selitettyä.exPertti kirjoitti:En ottanut kantaa Rätyyn AKT:hen enkä oikeasta muuhunkaan. Vain siihen, että tunnen syvää antipatiaa koko perhettä kohtaan. Kantakirjabemaridemareita.
Toki ymmärrän että kantakirjakepulit pitävät lain rikkomista ihan normaalina kaikkosjäätteenmäkeilynä.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Silloin kun tuntee syvää antipatiaa, voi todeta mitä vaan ottamatta kantaa mihinkään?exPertti kirjoitti:En ottanut kantaa Rätyyn AKT:hen enkä oikeasta muuhunkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Eli et tarkoittanutkaan, että työpaikkakiusaamisesta valittava nainen on automaattisesti vastoin parempaa tietoasi ilmapiirinmyrkyttäjä, vaan että sosialidemokraatti on ilmapiirinmyrkyttäjä? Selitys vähän ontuu, kun Rätykin on (sd.) ja luulisi, että monella tavalla xPertin arjelle harmillisempi taho - sinähän niitä venäläisrekkoja kiroat.exPertti kirjoitti:Tervemenoa oli kannaotto viitanten antipatiaan ja ilmapiirin myrkyttäjä on keskivertoajatukseni kantakirjabemaridemarista.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
No eihän sun aivopieruista ota selvää.exPertti kirjoitti:Oletan teidän arvaavan mielipiteeni