Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vagabondo kirjoitti:
Oliks tää, niinku, negatiivinen ominaisuus :vihelt:
Honey.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

:oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
ninnithequeen

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tosn nysse ei oo enää töissäkään.
Kuulostaa siittäjämateriaalilta.
Ei, vaan korkeakouluopiskelijalta joka oli kesätöissä pizzeriassa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ havaitsen samaa. Lisäksi miehestä on tullut omituinen kitisijä ja nalkuttaja, joka osaltaan puskee vettä myllyyn. Toki kausaalisuus voi toimia toisinkin päin, levottomuus nostaa toisen huonot puolet tarjottimelle. Koska kriisiyttäminen ei kiinnosta ja lomamatkaan on niin vähän aikaa, olen siirtänyt aiheen "stressin piikkiin" -lokeroon. Pitänee perehtyä vähän tarkemmin jos ei lomailun jälkeen ratkea itsekseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Pitänee perehtyä vähän tarkemmin jos ei lomailun jälkeen ratkea itsekseen.
Ovat harvassa sellaiset ihmiset, jotka eivät aina joskus kasvata itselleen parisuhdemöykkyä. En minä ainakaan jaksa kovinkaan usein joka vitun asiaa keskustella halki ja poikki. Oikeastaan toimintatapani on usein olla valittamatta juuri mistään ja vasta sitten, kun ahdistaa kympillä, niin otan asian puheeksi. Asioiden (liika) vatvominen, se vasta ahdistavaa onkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo, varsinkin muutenkin väsyneenä viimeiseksi kaipaa mitään suurta puintitilaisuutta. Varsinkaan, kun kyseessä ei ole mikään suuri, yksittäinen aihe, vaan enemmän tunnetila, joka kovasti toivomalla ja riittävästi lepäämällä voi mennä ohi, unohtua tai muuten vaan poistua luontaisesti päiväjärjestyksestä. Isot möröt puhun kyllä heti pois, muuten kerrostuvat liikaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pitäs ilmoitella taas vähän ikäviä asioita. Ei isoja, mutta kuitenkin ikävää.
Voisin päästä asiasta helpolla ja käyttää tekosyytä. Sitten mietiskelin että onko hän sen arvoinen, koska ei todellakaan ole kohdellut mua kovin hyvin... kunnes tajusin että tää päätös on tärkeää ennenkaikkea oman moraalini kannalta ja täytyy siis olla suora ja rehti. Toki toisenkin tunteita ajattelen, mutta ilmoituksen lopputulos on sama, ilmoitustapa vaan voi vaihdella.
Ruokalan kalapuikko Pena
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumiz kirjoitti:oman moraalini kannalta
Joo sitä ei kannata pettää tai se tulee haunttaamaan!!1
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pienestä se alkaa, äkkiä huomaat pelaavasi hedelmäpeliä euron panoksilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taas olis vittumaisen "jännä" vaihe meneillään. Ahdistaa. Toivottavasti tästäkin tilanteesta selvitään :? Eihän tämä mitään hyödytä kertoa, koska en halua revitellä enempää, mutta jotenkin sitä halusi kirjoittaa asian.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pöh. :/ Jaksamisia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti: Yltsi tai joku voisi briiffata miten kamalaa onkaan elää kahden alle kouluikäisen valloittamassa taloudessa, jooko?
Kun saa nukkua riittävästi homma pelittää. Kun ei ole ulkopuolisia häiriötekijöistä homma pelittää. Raskausaika on ollut meillä vaikein, koska mielestäni vaimoni kilahtelee silloin syyttä. Mormoonit kuulemma. Kun nämä kestää, niin eikun tatti tanaan ja tuulen suojaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suvinen kirjoitti:Täällä on taas kevättä ilmassa, pesänrakennusviettiä, kauhea hinku uuteen kotiin ja puhtaasti biologinen vauvakuumeilu. Ilmeisesti muisti alkaa rapistua ekan vauva-ajan kauheuksista, kun kroppa kokee olevansa valmis uudelleen hedelmöitettäväksi. Yltsi tai joku voisi briiffata miten kamalaa onkaan elää kahden alle kouluikäisen valloittamassa taloudessa, jooko?

Sinällään biologinen vauvakuumeilu on ihan hauskaa, koska ilmeisesti se vaikuttaa seksihaluihin piristävästi. Ja se taas suhteeseen, no jne jne. Suunta taas ylöspäin, mutta eipä liputeta taas liikoja. Itku pitkästä jne.
Sua huijataan nainen!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Yltsi tai joku voisi briiffata miten kamalaa onkaan elää kahden alle kouluikäisen valloittamassa taloudessa, jooko?
Tuplaa rankkuus ja miinusta oma aikasi täysin nollaan. Sitten olet aika lähellä.

Mutta kyllä on kiva sitten myös katsella sisarusten välistä touhottamistakin. Se eka vuosi on jälleen vaikein.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Tuplaa rankkuus ja miinusta oma aikasi täysin nollaan. Sitten olet aika lähellä.
Rankkuuden tuplaus on ainakin omalla kohdalla huonosti sanottu. Rutiinitaso on toisen kohdalla sen verran noussut, jotta rankkuusfaktori voisi asettu esmes kertoimeen 1,2. Asioita tekee usein samanaikaisesti ja etenkin tehokkaammin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Itselläni ei ole "ihmissuhdetta". (Sopinee paskanjauhanta-ketjuun.)
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

^oikein hyvin. Ylermi Ylihankalaa häätyy kompata kyllä; asioiden ylivatvominen on perkeleen rasittavaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mul taitaa olla kevättä rinnassa... eikun touhutippa housuissa... eikun jonkunnäköinen tapailusuhde. Pahalta näyttää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikettiin perheen kanssa serkullani kyläilemässä. Heidän tilanteensa on, että mies perusti muutama vuotta sitten firman, eikä muuhun ehdi. Vaimo, siis serkkuni, käy töissä ja hoitaa viisi- ja kaksivuotiaat lapset. Liitto on narissut jo pitkään, liitospultit sinkoilevat. Ahdistava kokemus, vaikka sekä isäntä että emäntä ovat mukavia symppiksiä tyyppejä.

Työtä on hyvä arvostaa, mutta ei saatana, joku roti sentään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Juu! Työnarkomaanit on kyl aika paha sakkinsa.. noin niinku parisuhteilun ja perheilyn kannalta. :(
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jos miehen miespuolinen ystävä tonkii naisen sähköpostiosoitteen netin uumenista, toimittaa sinne pyytämättä puhelinnumeronsa ilman mitään selitystä ja pyytää naisen numeroa vaihtarina, onko tapaus sellainen, että siitä kuuluu/kannattaa keskustella oman miehen kanssa? Onko tapauksessa jotain outoa? Etenkin kun tuo ystävä ei lähetä vaihtaripyyntöä fb:n kautta, vaikka hän ja nainen ovat myös keskenään fb-ystäviä. Sp-osoitteen googlettaminen on toki naisen kohdalla helppoa, mutta mielestäni turhaa. Lisäksi naisen numero löytyy jo kyseisen ystävän vaimolta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jotenkin aika paljon Harlekiineja taitaa olla luettuna jos eka oletus on joku salasuhdekiima. Tai sitten mulla on keskimääräistä paremmat kaverit.

Edit: Toki asiaa kannattaa nimenomaan kysyä keskustelupalstalta, eikä tyypiltä joka yhteyttä otti!
Viimeksi muokannut So Hard, 08.07.2012 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla tuli ekana mieleen jonkun yllätyksen suunnittelu sille kaverille eli ukolle. Liian vähän harlekiineja siis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Todettakoon, että ilmiö alkoi kiinnostaa yleisellä tasolla vasta sen jälkeen, kun olin jo ääneen ihmetellyt tuota puhnropyyntöä ääneen miehelleni, tajuamatta itse siinä mitään varsinaisesti luvatonta pyrkimystä. Ääneen tosiaan ihmettelin lähinnä sitä, että miksi etsiä sähköpostini eikä viestiä fb:n kautta, mutta yllättäen armas mieheni osoittautuikin mustasukkaiseksi. En ole aiemmin tiennyt hänen olevan sitä, koska hän ei ole aiemmin tuonut sitä varsinaisesti esiin mitenkään. Todellinen syy pyynnölle voi toki olla mikä tahansa, joka joko selviää aikanaan tai sitten ei, sillä ystävältä kysyminen pyynnöstä itsessään jo sisältää epäilyksen jostain epäilyttävästä, joten häneltä en kysy.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Salasuhteet kannattaa hoitaa kitinän kautta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.