Plussaa on, että Braxin hallintoalamaisilleen aiheuttama vahinko dilutoituu eduskunnassa verrattuna Helsingin aplulaiskaupunginjohtajan virkaan, jossa olisi ollut valta jakaa vihreää terroria, haittaa, kurjuutta ja kiusantekoa merkittävästi enemmän.
Nämä fucking suojatyöpaikat kyllä vähän korpeavat:
"Apulaiskaupunginjohtajan paikka vapautui, kun sen edellinen haltija Tuula Haatainen (sd) siirtyi maaliskuussa Kuntaliiton varatoimitusjohtajaksi."
Kuntaliiton varatoimitusjohtaja! Siinä hommassa ei varmaan stressitaso pääse lähtemään lapasesta. Toisaalta, Haataiselle sekin virka on luultavasti kapasiteetin äärirajojen tuolla puolen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Arvasinkin lukevani kuittailua Kitinästä.
Itse asiassa saavuin Orimattilasta Varkauteen noin tunti ennen tapahtuma-aikaa (kesärenkaita hakemaan Vianorilta), ja ajoin juuri tapahtumapaikan vierestä. Alustavista tuntomerkeistä (n. 45, haluaa mielisairaalaan pois yhteiskunnasta, puukko, tappaa nuoren naisen), olin tunnistavani itseni ja hetken mietin oliko kyseessä minä vai joku muu ja hallusinoinko olevani kotona.
Mutta joo, täälläkin tapahtuu nykyään ihan suurkaupungin meininkiä, hulluja myöten.
Arvasinkin lukevani kuittailua Kitinästä.
Itse asiassa saavuin Orimattilasta Varkauteen noin tunti ennen tapahtuma-aikaa (kesärenkaita hakemaan Vianorilta), ja ajoin juuri tapahtumapaikan vierestä. Alustavista tuntomerkeistä (n. 45, haluaa mielisairaalaan pois yhteiskunnasta, puukko, tappaa nuoren naisen), olin tunnistavani itseni ja hetken mietin oliko kyseessä minä vai joku muu ja hallusinoinko olevani kotona.
Ps. Oletko varma, että se ei ollut sinä? Onko tämä kitinä todellinen, vai kuvitteletko tämän??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hahaa, Hollannin hallitus kaatui taas, eli Wietpass menee myös katkolle. Jossain paikallisessa hallinto-oikeudessa oli kanssa saatu kammettua päätös nurin.
Eli ei ole Wietpass vielä kiveen hakattu. Puff, Puff, NO PASS!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
NuoriDaavid kirjoitti:
Ps. Oletko varma, että se ei ollut sinä? Onko tämä kitinä todellinen, vai kuvitteletko tämän??
Ei voi olla varma. Ehkä koko Kitinä on vain paranoidin skitsofreenikon kuvitelmaa. Tai oikeasti minulle kiusallaan näytettävä rinnakkaistodellisuus. Tai olenkin Helvetissä. Eihän kitinäläiset paljoa unieni demoneista poikkea. Ja ne perkeleet ovat hevimpiä kuin Petrin kopiokonedemoni.
Eh? Jos silmissä on pippurisumutetta, niin millä vitulla sitä muka varmistaa ettei hyökkääjästä enää ole vaaraa? Pitäisikö tuossa jäädä sokeana ihmettelmään, että lyökö se murtautuja sorkkaraudalla pään tohjoksi vai ei?
Jotenkin näen tässä paikan vaikkapa 5 vuoden ehdolliselle tuomiolle, jos oikein ankaraksi halutaan rivikansalaisen kohdalla ryhtyä.
Kyllä kelpaa Hakkaraisen tempauksille naureskella sen jengin, joka äänestää näitä vihreitä kahjoja, joilla ei ole näköjään yhtään mitään käsitystä siitä, mistä yritykset veroja edes maksavat:
"Nokian Suomeen maksama yritysvero putosi kolmessa vuodessa melkein tuhannesosaan. Vuonna 2007 Nokia maksoi Suomeen veroa 1,3 miljardia, vuonna 2010 enää 1,6 miljoonaa, vähemmän kuin firma kuittasi tukia Tekesiltä. Vaikka Nokian toiminta Suomessa on vähentynyt, ei se sentään ole voinut kolmessa vuodessa pudota tuhannesosaan entisestä."
Hyi vittu, jumaleishön uskomatonta.
Tämä on sitä, että holhousvaltio kohtelee kansalaisia lapsina, joihin ei pidä yhtään luottaa, komentaa vain. Hätätilanteessa alamaiskansalaisen pitää soittaa väkivaltakoneisto paikalle ja kehoitettuaan ystävällisesti ryöstäjä/hakkaaja/raiskaaja/tappajaa poistumaan vain kiltisti katsella ja odotella poliisia.
Mullakin maalla nykyään liikkuu vaikka mitä ulkomaalaista hiipparia, ja pidän mahdollisena että oikeusjutun kilpakumppanini sekoaa ja lähtee kostoretkelle. Jos nyt en tuliasetta kerkiäisi esiin kaivaa, niin luulenpa että kajauttaisin uhkaavaa tunkeutujaa pesäpallomailalla tai galantimmin perinnemiekallani leikkaisin siltä asekäden heti poikki. Ja paljonkohan kakkua minä saisin?
Viimeksi muokannut Gat, 26.04.2012 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Sama se kuka niitä veroja harmonisoi (eli nostaa).
En tod ymmärrä, mitä hyvää siitä voisi seurata, että veroasteita nostettaisiin yleiskansallisilla päätöksillä. Uskon, että verokilpailu pitää julkista sektoria kurissa. Jos Hassi saisi veroasteet harmonisoitua (eli nostettua muualla) niin latu olisi auki nostaa veroja raakasti Suomessa.