masa kirjoitti:Itsensä esitellessä tuli ihan vitullinen viha ja raivo päälle.
Minä olen jo päässy tuosta vaiheesta yli. Luulen, että sivu kääntyi, kun amk:ssa nousin kiusaajaa vastaan. Kiusaus ei siellä ollut niin pahaa, kuin peruskoulussa ja lukiossa mutta ekan kerran silloin aikuisena vasta ärähin takasin. Tyyppi pyysi anteeksi ja yhteistyö jatkui ihan mukavasti sen jälkeen.
Nykyään en tapaa peruskoulun aikaisia ihmisiä, jotka olivat asian osallisia, eikä kiinnostakaan. Jos joku ko hlö tulee vastaan ja sanoo päivää, vastaan kyllä, mutta muuten evvk. Tyypit on mulle ilmaa. Helpottavaa. Nykyään mulle ei kannata edes yrittää syöttää paskaa, reagoin heti.
Kerran opiskeluaikoina olin baarissa ja mulla oli hauskaa. Baaritiskille minun viereen änkesi tyyppi joka oli kohdellut mua huonosti lukiossa. Se oli kännissä ja rupes sopertaan jotain että "kun me kohdeltiin sua niin huonosti lukiosssa". Sain paskaraivarin ja huusin suu vaahdossa tyypille että minkä helvetin takia sen piti tulla pilaan mun ilta. Tietysti ihan hyvä että tyyppi oli tajunnut jotain ja yritti ottaa vastuuta, että sinänsä mun reaktio oli väärä. Mut vitutti ihan armottomasti kun muistutettiin ikävästä asiasta ja vielä kännissä ja keskeytettiin mun hauska. Lepyin kuitenkin nopeasti ja erosimme asiallisissa merkeissä.
Sinänsä ymmärrän ton vihan ja raivon, olen sen kokenut. Hyvin hanskasit tuon tilanteen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.