Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
Toisessa päässä on dildo?Manaaja kirjoitti:Söpön linkkarin.
Mikä sua vaivaa nykyään, oot ihan sekasin.sivustahuutaja kirjoitti:Toisessa päässä on dildo?Manaaja kirjoitti:Söpön linkkarin.
-
- Kitisijä
Manaaja kirjoitti:Mikä sua vaivaa nykyään, oot ihan sekasin.sivustahuutaja kirjoitti:Toisessa päässä on dildo?Manaaja kirjoitti:Söpön linkkarin.

-
- Kitisijä
Akkukahvan. En edes rikkonut lupaustani olla ostamatta mitään koskapa tilaus ja maksu oli suoritettu ennen lupauksen antamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lähti puukkohulluus vähän lapasesta revikoiden perusteella joten ebaytin toisenkin:
-
- Kitisijä
Ikävästi rikoin lupaustani, mutta ostin mankan autoon. Perjantaina pitäisi ajaa taas matkaa ja aika ikävää kun poppia kuuluu vain toisesta takakanavasta eikä 15 vuotias Clarioni suostu soittamaan CD-levyjen viimeisiä kappaleita. Radiokaan ei toimi.
Ostin sentäs halvan karvalakkimallin.
Ostin sentäs halvan karvalakkimallin.
-
- Kitisijä
Cool.Manaaja kirjoitti:Lähti puukkohulluus vähän lapasesta revikoiden perusteella joten ebaytin toisenkin:
Käsität kai, että jos tuota kannat, sinua pidetään vaarallisena väkivaltahulluna?
Edellinen ostamasi näyttää pilluun tai perseeseesi työnnettävältä.
Oikein hyvä tuo toinen, kai. Avaamisen jousiapu on mielestäni turha, aukeaa se yksikätisesti peukalolla tai stiletinnopeasti ihan heilauttamallakin.
Minulla on vuosia pyörinyt taskussa ja juuri nytkin ihan huomaamattani farkuissa tämä Smith and Wesson.
Hyvää 440C- terästä, suora teroitus (kovera sopii enempi lihaveitsiin) , vaikka ei skandimalliin vaan siinä on secondary bevel eli vain teränsuu hiotaan. Silti se vuolee puutakin niin että olen tehnyt tuolla jopa saunavihtoja. Kooltaan vastaa normia suomipuukkoa. Sormisuoja ei minusta ole turha edes arkiaskareissa. Kaivossa tohon säiliön sytyttyä tuleen tuo pelasti henkeni kun oli sattunut jäämään taskuun ja piti katkoa itse (!) tohon suuttimeen sitomani naru joka mahdollisti sen yksin jätettynä toimimisen. Toki aivan helvetin laitonta ja moraalitonta pitää aina mukana, kysy vaikka keltä kunnon ihmiseltä täällä.
Tuollainen, paitsi mulla terässä titaanipäällyste-camoväritys. Maksoi Suomessa 40 egeä:
Ja siis toki, vaikka alepan muovipussin kanssa tappaminen lienisikin takaapäin yllätettynä tehokkaampaa.Gat kirjoitti:Cool.
Käsität kai, että jos tuota kannat, sinua pidetään vaarallisena väkivaltahulluna?
Molemmat kolahtivat jo luukusta. Dildon näköinen on ihan asiallinen mutta tuo jälkimmäinen on kyllä aivan super. Ainoa vika on liian jäykkä klipsi, taidan ottaa pois kokonaan.
-
- Kitisijä
En saanut sitten millään sopimaan Cold Steelin Safe Keeper II:sta käteeni niin voisi jossain välissä katsella jonkun muun vaihtoehdon. Emerson Karambit EK-450 houkuttaisi, mutta hinta taitaa olla liian suolainen.
-
- Kitisijä
Noni, savuporo on kotiunut. En vielä ole koonnut completea, mutta ensivilkaisulla näyttää aivan täysin uskomattomalta vehkeeltä. Seisoskelin sen päällä testinä ja jumatsuiggeli kun tuntui heti siltä että siitä tuli suoraan jalkojen luonnollinen osa. Huomaa kyllä että on peli tehty ihan minulle, joka suhteessa tuntuu oikealta näin kylmätarkastelulta.
Huomenna isken uuden gripin ( eli se "hiekkapaperi" siinä laudan päällä) kiinni ja otan vanhasta laudasta trukit alle. Sitten voi vähän tyyppailla että minkämoinen sotaratsu sitä on tullut hoidettua. Perjantaina vuorossa longboard-kauppaa reissu, mistä tarttuu mukaan tuoreet trukit ja uudet renkaat. Laakerit on jo tuossa valmiina odottelemassa!
Tästä tulee hyvä skeittikesä sanon minä!
Huomenna isken uuden gripin ( eli se "hiekkapaperi" siinä laudan päällä) kiinni ja otan vanhasta laudasta trukit alle. Sitten voi vähän tyyppailla että minkämoinen sotaratsu sitä on tullut hoidettua. Perjantaina vuorossa longboard-kauppaa reissu, mistä tarttuu mukaan tuoreet trukit ja uudet renkaat. Laakerit on jo tuossa valmiina odottelemassa!
Tästä tulee hyvä skeittikesä sanon minä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Joku edellämainitsemistasi vaan kun löytyy taskustasi julkisella paikalla niin siinä on aika turha selitellä lainvalvojalle kyseessä olevan minkään muun kuin ruumiilliseen vahingoittamiseen ja hengelliseen poisottamiseen tarkoitetun välineen. Jos itsensä puolustaminen mahdollisimman paljon henkiä samalla vaarantaen sitten on tosiaan se käyttötarkoitus mitä taskukokoiselta kikkareelta vaaditaan, niin Emersonin Karambitia parempaa tuskin heti vastaan tuleekaan, mutta paljon halvemmallakin voi suunnilleen yhtä hyvää saada.Bluntly kirjoitti:En saanut sitten millään sopimaan Cold Steelin Safe Keeper II:sta käteeni niin voisi jossain välissä katsella jonkun muun vaihtoehdon. Emerson Karambit EK-450 houkuttaisi, mutta hinta taitaa olla liian suolainen.
-
- Kitisijä
Ei ole tarvetta kuljetella veitsiä julkisella paikalla.
Eikö siinä tapauksessa eteisen ovenpieleen sopisi paljon paremmin seisomaan joku pesäpallomaila kuin tuollainen kolmesenttinen tikari?
-
- Kitisijä
On jo machette ja piilukirves. Mutta tuommoisella pikkunäppärällä terällä on hauskempi värkätä kaikenlaista kuin perinteisellä suoralla terällä.Manaaja kirjoitti:Eikö siinä tapauksessa eteisen ovenpieleen sopisi paljon paremmin seisomaan joku pesäpallomaila kuin tuollainen kolmesenttinen tikari?
Manaaja kirjoitti:Eikö siinä tapauksessa eteisen ovenpieleen sopisi paljon paremmin seisomaan joku pesäpallomaila kuin tuollainen kolmesenttinen tikari?
Mites meinasit mahtua lyömään sillä pesäpallomailalla ahtaassa eteisessä?
-
- Kitisijä
Ostin villamaton. MEINASIN ostaa tumman harmaan villamaton, mutta sitten muistin omistavani kaksi valkoista koiraa. Päädyin sitten sellaiseen tylsähkön vihertävään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
Mun eteinen on aika tilava. Lyön pesäpallomailalla vain tilavissa eteisissä.masa kirjoitti:Mites meinasit mahtua lyömään sillä pesäpallomailalla ahtaassa eteisessä?Manaaja kirjoitti:Eikö siinä tapauksessa eteisen ovenpieleen sopisi paljon paremmin seisomaan joku pesäpallomaila kuin tuollainen kolmesenttinen tikari?
-
- Kitisijä

...ja pari bambupeittoa untuvaisten tilalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Mä nukun kesälläkin kaden untsikan alla. Bambun pitäis toimia samoin kuin untuvan: viileä kuumalla, lämmin kylmällä.Manaaja kirjoitti:Eiks tommosetkin oo aika lämpimiä vielä?Vesper kirjoitti:bambupeitto
Edit: untuvaiset siis vetelee viimeisiään, nää on niiden korvike.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Aurinkotuolin, 4*ruokapöydän tuolin, nojatuolin. Muuttopalvelua.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä

ja