Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

NuoriDaavid kirjoitti:Miten kaivinkoneen kauha vaihdetaan? Ko. vehkeen mukana tuli kaksi kauhaa.
Eikös se tuollaiseen pikkukaivuriin ole melko helppoa? Vaikka omin kätösin, jos ei sohimalla. :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Miten kaivinkoneen kauha vaihdetaan? Ko. vehkeen mukana tuli kaksi kauhaa.
Näppärämpi tutkiskelisi kaikessa rauhassa kuinka se paikallaan oleva kauha on kiinnitetty, purkaisi kiinnityksen ja laittaisi toisen tilalle.
Se ei voi olla kovin pitkään kestävä homma :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Miten kaivinkoneen kauha vaihdetaan? Ko. vehkeen mukana tuli kaksi kauhaa.
Näppärämpi tutkiskelisi kaikessa rauhassa kuinka se paikallaan oleva kauha on kiinnitetty, purkaisi kiinnityksen ja laittaisi toisen tilalle.
Se ei voi olla kovin pitkään kestävä homma :P
No itse asiassa mulla on aavistus. En pitkään ehtinyt aamulla katsoa, kun piti lähteä töihin. Mä veikkaan, että siinä on sellainen kiinnitys, joka aukeaa kun painaa kauhan lappeelleen ja työntää koneen vartta oikeaan suuntaan. Ja jos ei muuten onnistu, niin voi soittaa vuokraajalle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Ukko kävi joskus viitisen vuotta sitten laserissa ja näkö on huonontunut melkein ennalleen tässä parin viime vuoden aikana, tartteis lasit tai uutta leikkausta jossain vaiheessa. Tai ne lasit tartteis kyllä jo nyt mut ei myönnä sitä. Et melko kallis hinta muutaman vuoden helpotuksesta, ei välttis oo ikuista vaikka leikkaus onnistuiskin siis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6689
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

sinsin kirjoitti:Ukko kävi joskus viitisen vuotta sitten laserissa ja näkö on huonontunut melkein ennalleen tässä parin viime vuoden aikana, tartteis lasit tai uutta leikkausta jossain vaiheessa. Tai ne lasit tartteis kyllä jo nyt mut ei myönnä sitä. Et melko kallis hinta muutaman vuoden helpotuksesta, ei välttis oo ikuista vaikka leikkaus onnistuiskin siis.
Pysykö sillä aiemmin näkö ennallaan? Nimim. suurinpiirtein samat vahvuudet teini-iästä saakka, ja oon aina välillä hiukan harkinnut leikkausta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Joo pysyi, samat lasit ollu vaikka kuin pitkään.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mä kävin kans leikkauksessa pari vuotta sitten. En todellakaan kadu, vaikka hämäränäkö onkin vähän heikko. Mut siihen vaivaan ostin ihat pokat joita sillon tällön käytän ihan mielelläni :)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kauha tuli vaihdettua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
:hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Testosteroni taso on nyt aivan huikee kaivinkoneen käytön jälkeen. Nyt karhua kodin terdellä. Ei vituta yhtään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Muutaman väliaskeleen jälkeen panetkin metsässä puita pötkölleen!!11! :paavi: :lol:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Jos mies ei keksi naiselle parempaa kohteliaisuutta kuin "sulla on kauniit kulmakarvat", niin eikö sen kantsis mielummin olla hiljaa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

musta muumio kirjoitti:Jos mies ei keksi naiselle parempaa kohteliaisuutta kuin "sulla on kauniit kulmakarvat", niin eikö sen kantsis mielummin olla hiljaa?
Älä ole turhan ankara. Jos mies oikeasti pitää kulmakarvoista, niin nainen voi ajatella, että mies ehkä hieman hassusti mutta kohteliasuutta tavoitellen haluaa kehua naista. Se, että alku vaiheessa kehuessaan mies haluaa näin toimiessaan VAIN saada nivusta pitää osata sivuuttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

musta muumio kirjoitti:Jos mies ei keksi naiselle parempaa kohteliaisuutta kuin "sulla on kauniit kulmakarvat", niin eikö sen kantsis mielummin olla hiljaa?

Mulle sanoi taannoin eräs yhdenillanhoito, että "sulla on todella kaunis penis" samalla kun antoi beejiitä. Ei haitannut vaikka ei ollut hiljaa. En ole myöskään ottanut osaa penisten kauneuskisoihin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on kehuttu nilkkasukkia (sini-valkoraidalliset puuvillaiset), peukaloita (ei toiminnanan aikana vaan kahvilla istuessa), lapaluita, solisluita jne. Ja kulmakarvojakin, muistaakseni!

Kohteliaisuus on kohteliaisuus, jotkut spottaa vain eri juttuja. Puhuttiin tästä juuri lauantaina baarissa kaveripojan kanssa. Kun se tuskaili, että millä avauksella naista pitäisi lähestyä. Tää on vähän sama homma kuin asukokonaisuudesta puhuttaessa; yksityiskohdan kehuminen todistaa, että on katsottu tarkkaan ja oikeaa kohdetta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:...yksityiskohdan kehuminen todistaa, että on katsottu tarkkaan ja oikeaa kohdetta.
"Sulla on näpäkät tupakannatsat. Eihän sulla oo kylmä? *antaa takin*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

musta muumio kirjoitti:Jos mies ei keksi naiselle parempaa kohteliaisuutta kuin "sulla on kauniit kulmakarvat", niin eikö sen kantsis mielummin olla hiljaa?
Oh well. Viimeksi kun mä kehuin naisen kulmia sain vastaukseksi että hänen mielestään ne ovatkin kaunein yksittäinen piirre hänessä ja että hän näkee paljon vaivaa niiden eteen pitääkseen ne kauniina, ja mimmi oli onnesta soikeana että kerrankin joku mies huomaa asian. Sain myös piparia. Että tässä se taas nähdään miten vaikeaa meidän miesten on toimia "oikein" naisten kanssa. Toiselle se kaikista odotetuin ja lämmittävin kohteliaisuus jostain pikkujutusta onkin toiselle lähestulkoon loukkaus.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23544
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka paljon maksaa joku silkkimäinen kangas per m2?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Bluntly kirjoitti:Kuinka paljon maksaa joku silkkimäinen kangas per m2?
Tarkenna.

Mihin tarkoitukseen? Minkä paksuinen? Kiiltävä vai himmeä? Oikeaa silkkiä vai keinokuitua?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23544
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin vetää kattoon pari kaistaletta kangasta ettei valkoinen katto häiritse niin paljoa. Mukavinta olisi kun olisi niin ohutta, että elää ilmavirtojen mukana ja mattapinta melko ehdotonta ettei tykin hajasäteet heijastu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Polyesteritafti. Puolihimmeä pinta, leveys 140-150 cm, hinta 5-6 €/m. Eurokankaasta ainakin saa.
(Tapiolasta löytyy semmonen kauppa).

Aito silkki on alkaen n. 35 €/m. Siinä on sit värikarttaa mistä valita ja silkkiä voi itsekin värjätä jos ei reilusta sadasta väristä löydy mieleistä.

Suosittelen, että meet kangaskauppaan ja esität asiasi myyjälle - ne kyllä löytää tarkoitukseen sopivan kankaan. Mut tossa hintaesimerkkejä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mua lämmittää eniten sellaiset, joita ei oo ennen kuullu, ainakaan sataa kertaa. Sit oon miettiny nyt tota solisluitten sexikkyyttä, ja exsun panini-ketjussa olevan miesten solisluuihailun ja erään yllättävän solisluutilanteen jälkeen tullut siihen tulokseen, että ovathan ne oikeestaan aika sexykkäät. Mulla siis. Saatan pukeutua joku kerta ne paljastaen. Hui!

Manalan kulmakarvajuttu oli hyvä!
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti:Ajattelin vetää kattoon pari kaistaletta kangasta ettei valkoinen katto häiritse niin paljoa. Mukavinta olisi kun olisi niin ohutta, että elää ilmavirtojen mukana ja mattapinta melko ehdotonta ettei tykin hajasäteet heijastu.
Kaverilla oli aikoinaan maastoverkko.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sola »

Onko teillä antaa vinkkejä mitä tehdä pk-seudulla juhannuksena? Kenties männäjuhannuksina hyväksi todettuja?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sola kirjoitti:Onko teillä antaa vinkkejä mitä tehdä pk-seudulla juhannuksena? Kenties männäjuhannuksina hyväksi todettuja?

Seurasaari.
Who says you need to buy a guitar?