Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
nowaysis
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ootte kaikki ihan tyhmiä ettekä tajua mistään mitään, paitsi exsu.
Prepare for the worstest.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

:h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
exsu
Kitisijä

Oli mulla ketutuskin. Koiran toinen alakulmahammas puski läpi jostain tuolta alaleuan sisäsyrjältä, eli ei edes kovin läheltä maitohammasta. Normaalistihan se uusi puskee tuon vanhan pois tilalta, mutta tässä tapauksessa niin tuskin käy, sillä uusi on jo vähän ulkona ja vanha ei edes heilu. Todennäköisesti se joudutaan leikkaamaan, mikä tietää paitsi rahanmenoa, myös kaoottisia aikatauluja ensi viikola ja kahta leikattua koiraa tässä taloudessa viikon sisään. Nukuttamisen ym. riskeistä edes aloittamatta. :cry:
masa

Re:

Viesti Kirjoittaja masa »

masa kirjoitti:Taisi tulla saksalaisen nettikaupan kanssa vajaa 700 euroa takkiin.
Paskianen toimitti tavaran, joka oli toimitettaessa hajalla. UPS haki rikkonaisen tavaran takasin, palautti lähettäjälle ja ilmoitti ettei korvaa mitään, koska tavara on huonosti pakattu.
Lähettäjä valehtelee että odottaa yhä UPS:n kontaktointia asiasta, vaikka UPS on jo kontaktoinut lähettäjää 2.5. 2012
Täytyy näköjään rekisteröityä guenstigeriin ja idealoon ja alkaa hakkaamaan sinne maalman paskimpia palautteita ko. lafkalle.
vittusaatana :kaboom:

Homma on muuttunut asemasodaksi ja kranuja lentelee puolin ja toisin.

Mr sakemanni vastaili näin:

“The problem is, we should get a Information from UPS, if they pay us for the broken microwave or not.

but finally, the money still on the way to you. it should be there at the end of THIS week (Friday)”

----

“Of course, we understand your excitement, but we can not simply make a refund amount, if the equipment is delivered to us in the camp broke. if they have a document that proves explicitly that they have sent the unit properly and have it quitiert somewhere as damaged, then we will give them to transfer immediately the money, but it is not possible because the unit completely destroyed was delivered to us. and we ask them to contact us to communicate in a normal art otherwise they can contact only with our lawyer in connection!”

----

“you dont understand, ok.

we will send u the money back until friday. but i hope we get a paper from ups that they have pay this, cause if they say they dont broken this microwave, then we will get back at you.”

Ilmoitin mr sakemannille että mulla on blogi julkaisua vaille valmiina koko sopasta ja tulen jakamaan sitä linkkiä jokaiseen hintahakukoneeseen jos ei rahoja näy.

MUAH!
Viimeksi muokannut masa, 13.06.2012 14:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
exsu
Kitisijä

Mä kans kävin hetki sitten kuluttajaoikeusneuvottelua, tosin paljon pienimuotoisemmin. Tilanne oli siis seuraava: Olin ostamassa aurinkolaseja voimakkuuksilla. Löysin instrumentariumista sopivat pokat, ja jätin varaukseen, koska olin unohtanut linssien tiedot kotiin. Pokille ja linsseille laskettiin liikkeessä kuitenkin yhteishinta, joka kirjattiin ylös varauksen yhteyteen.

Parin päivän päästä tulin liikkeeseen takaisin tietojen kanssa, ja huomasin, että kehyshyllyyn oli ilmestynyt vielä hienommat pokat, ja vielä -50% hintalapulla varustettuna. Ei muita lappuja, ja meneillään oli siis muutenkin iso alekampanja. Lähtöhinta oli sama kuin aiemmin varaamissani. Tiedustelin myyjältä mahdollisuutta vaihtaa varaamani kehys uuteen löytööni. Tämä sopi, ja pian istuttiin jo alas tekemään papereita.

Hintakohdassa hämmästyin, sillä loppuhinta oli 30 euroa suurempi kuin aiemmin, vaikka pokat muuttuivat puolta edullisemmiksi. Myyjä selitti minulle, että heidän -50% kampanjansa koskee vain suoraa hyllystä myytäviä tuotteita (mitä ei lukenut yhdessäkään mainoksessa), ja jos niihin ostaa jotain palveluita, kuten linssit vahvuuksilla, joutuu lisäpalvelun lisäksi maksamaan tuotteesta myös ovh:n mukaisen hinnan.

Tälläinen hinnoittelu kuulosti omasta mielestä ihan naurettavalta, ja vähintäänkin siitä olisi pitänyt mainita mainoksissa. Minähän ostan heiltä lisää palveluita, miksi minua "sakotetaan" siitä? Pienellä neuvottelulla kehyksen hinnasta putosi se tarjouksen mukainen 50% pois (n. 80 euroa), vaikka myyjä edelleen vakuutteli, että "tämä ei ole kyllä yleinen käytäntö, mutta menkööt nyt tämän kerran.."

Mutta joo, hankala asiakas palkitaan.
masa

Re: Re:

masa kirjoitti: Ilmoitin mr sakemannille että mulla on blogi julkaisua vaille valmiina koko sopasta ja tulen jakamaan sitä linkkiä jokaiseen hintahakukoneeseen jos ei rahoja näy.

MUAH!

Sota jatkuu:

Of course we understand you, but you must also understand our situation that we have a broken unit, which last week was brought by UPS in our warehouse. And how much we are sorry we have to clarify that! if all goes well, they have their money end of this week! promised, but they simply understand that we need to clarify this. We ask for understanding.

if you could take any measures media still negative, we will pass on to our attorney and this leads to a lawsuit

Röhöhöhö. Jos mr sakemannilla on varaa palkata lakimies, niin luulisi että sillä on varaa palauttaa 615,30 €uroa.

Vastasin sille, että niillä on ollut mun ymmärrys 27.3.2012 tähän päivään saakka ja vielä kaksi päivää. Sitten blogi menee julkaisuun.
exsu
Kitisijä

Minkähän lain mukaan tuon tapauskertomuksen levittäminen on laitonta?
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Minkähän lain mukaan tuon tapauskertomuksen levittäminen on laitonta?
Ei minkään.
Universaali disclaimer.
masa

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:Minkähän lain mukaan tuon tapauskertomuksen levittäminen on laitonta?
Ei minkään.

Plussaa on vielä se, että mr. sakemanni on jäänyt toistuvasti kiinni valehtelusta ja vielä tunnustanut sen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Asunnon osto on kyllä taivas ja helvetti samassa paketissa. Kyse on niin isosta päätöksestä, että nopean ratkaisun tekeminen on hyvin vaikeaa järkevälle ihmiselle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kyse on niin isosta päätöksestä, että nopean ratkaisun tekeminen on hyvin vaikeaa järkevälle ihmiselle.

Kun tarpeeksi monta kertaa jää luu käteen, järkevästä ihmisestä tulee vielä järkevämpi ja se ottaa sen minkä haluaa.

Järvenpäässäkin maksetaan jo nykyään pyyntihintoja suurempia hintoja. Kun markkinoilla ei ole tarjolla riittävästi asuntoja, on pakko tehdä päätös heti.

Meidän kämppä meni siten, että meille tarjottiin 13 tonnia pyyntihintaa pienempi summa. KErrottiin että 3 tonnia tullaan vastaan ja siinä se. Ostaja suostui heti ja ihan tekstiviestein hoidettiin homma. Se sai helvetin hyvän kämpän samaan hintaan kuin muutkin myydyt vastaavat asunnot samassa talossa.

IMO vain tomppeli alkaa kikkailemaan asuntokaupoilla parin kolmen tonnin takia, jos kyseessä on unelmakämppä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Asunnon osto on kyllä taivas ja helvetti samassa paketissa. Kyse on niin isosta päätöksestä, että nopean ratkaisun tekeminen on hyvin vaikeaa järkevälle ihmiselle.
En näköjään ole järkevä. Näin kuvat ja sanoin että "osta se" hellulle, itse olin poissa paikkakunnalta. Hellu sanoi että jos minä nyt kuitenkin käyn katsomassa sen isäni kanssa joka ymmärtää jotain rakenteista. Sit se kävi ja teki tarjouksen. Siinä ei kauaa nokka tuhissut. Näyttö torstaina, perjantaina tuli kaupan hyväksyminen myyjältä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.youtube.com/watch?v=nNiJ6Pp7 ... re=related

Nyt ei kyllä vituta, mutta törmäsin tähän vanhaan huvitukseen :)
Prepare for the worstest.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gmail lakkasi toimimasta uudistuneen tietosuojakäytäntönsä ansiosta. Vaati multa puhelinnumeron väkisin, annoin, ja sen jälkeen kun yrittää kirjautua, tulee vaan "Loading..." ja sitten palataan takas kirjautumiseen.

"Näin voimme helpommin palauttaa kaapatun tilisi, lue miksi tämä on niin tärkeää."

Hienosti kaapattu, Google.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Minuu ottaa päähän noi puhelinnumerovaateet. Hotmailkin yrittää onkia numeron, mutta en varmana anna numeroani yhtään minnekään.

Eikös GoogleMailissa voi skipata sen osuuden? Mä ainakin pystyn skippaamaan sen toistaiseksi. Mulla on käytössä se ns. turvakysymys eli jos unohdan salasanan tmv. niin pitää vastata kysymykseen. Se on ihan hyvä, sillä unohtelen salasanoja aika usein.

Mut joo, vituttaa toi jatkuva numeron vonkaaminen. Lisäksi väsyttää ihan sairaasti. Onko liian aikasta vetää päikkärit?! Ei kai...
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
masa

Kreitsu kirjoitti: Mut joo, vituttaa toi jatkuva numeron vonkaaminen.

Riippuu kuka vonkaa. Joku nättti daami vonkaamassa kyllä aiheittaisi muunlaisia tuntemuksia kuin vitutusta. Eiku siis. Joo. Sekin vituttaisi.
Manaaja

^^ En äkkiseltään huomannut että enää olisi voinut. Tunti sitten tuli ilmoitus (ekaa kertaa ikinä) Gmail-ruudussa että sut on uloskirjattu koska samassa browserissa sisäänkirjauduttiin toisaalla. Johtui varmaan tosta browser add-onina olevasta gmail-checkeristä. Sen jälkeen kun yritin kirjautua uudelleen, tuli ilmoitus uudistuneesta tietoturvakäytännöstä ja numeron pakkovaatimisesta. No, en antanut omaa ykkösnumeroani vaan kakkosliittymänä olevan prepaid-numeron. Sen jälkeen se palasi kirjautumisruutuun kysyen salasanaa uudelleen, ja nyt se palaa siihen samaan paikkaan aina kun yritän kirjautua antamalla salasanan. En siis pääse enää sähköpostiini lainkaan.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:Gmail lakkasi toimimasta uudistuneen tietosuojakäytäntönsä ansiosta. Vaati multa puhelinnumeron väkisin, annoin, ja sen jälkeen kun yrittää kirjautua, tulee vaan "Loading..." ja sitten palataan takas kirjautumiseen.

"Näin voimme helpommin palauttaa kaapatun tilisi, lue miksi tämä on niin tärkeää."

Hienosti kaapattu, Google.
Google accounts -> security -> turn off 2 step verification
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
masa

Vitutuskäyrä alkaa taas vaihteeksi olemaan niin tapissa, että tarttis tehdä jotain.

Ykkösvitutuksena sakemanninettikauppaan hukattu 630 euroa. Myyjä ei vastaa yhteydenottoihin ja näyttää siltä että tulin kusetetuksi. http://www.ecc.fi/en-GB/european-consumer-centre/ tuskin saa aikaiseksi mitään, joten valmistelen jo yksinäisen miehen kostoa ko.puljua kohtaan. Olen rekannut muutamille hintahakusaiteille ja kun ECC ilmoittaa ettei se saa rahoja takaisin, aloitan ko. firman maineen mustamaalamisen ja ajan sen perkele nurin karkottamalla sen asiakkaat.

Joo joo, tiedän että 630€ on peanuts. Mutta kun kosto on suloista.

Kakkosena asensin eilen saunan lauteiden kiinnitysrankoja kaakeliseinän toiselle puolen. Tuloksena kolme 30x60 cm laattaa halki. Porasin reiät väärään kohtaan seinässä ja kun kiristin ruuveja kuului "raps" Tuosta innostuneena potkaisin jakkaraa joka lensi folioituun saunan seinään ja teki siihen reäin. Jatkona löin lankkuun niin lujaa kun jaksoin ja nyt on pikkursomi ja nimetön turvoksissa ja kipeänä. Toivottavasti panelointi onnistuu vielä.

Kolmantena duuniasiat vituttaa raskaasti. Meno hiipuu kuten Nokialla ja kaikki hommat alkaa kusemaan radikaalisti. Olen koettanut pari päivää kaivaa laskutukseen tarvittavia tietoja esiin, mutta en saa ketään kiinni. Jos ei tule mailit bumerangina takaisin, tavoittelemani henkilö tai mailigruuppi ei vaan vastaa. Koeta siinä sitten kotiuttaa rahoja kun, et saa tarvitsemiasi tietoja mistään.

Ymmärrän kyllä että talous on kuralla ja leikkauksia pitää tehdä, mutta onko järkevää tehdä niitä siellä kohtaa, joka vastaa tuloutuksesta?

Olispa lomaa. Sellainen kuukauden mökkireissu kalastellen tulisi nyt enemmän kuin tarpeeseen. Huoh.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Voin uskoa, että vituttaa. Joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

masa kirjoitti:Vitutuskäyrä alkaa taas vaihteeksi olemaan niin tapissa, että tarttis tehdä jotain.

Ykkösvitutuksena sakemanninettikauppaan hukattu 630 euroa. Myyjä ei vastaa yhteydenottoihin ja näyttää siltä että tulin kusetetuksi.
Tuon takia netissä kannattaa aina käyttää luottokorttia tai paypalia. Antaa niiden hoitaa kovistelu.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Sellainen kuukauden mökkireissu kalastellen tulisi nyt enemmän kuin tarpeeseen. Huoh.
Jep, puuttuu vain mökki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

sivustahuutaja kirjoitti:Tuon takia netissä kannattaa aina käyttää luottokorttia tai paypalia. Antaa niiden hoitaa kovistelu.

Olen tainnut kyllä oppia läksyni tässä asiassa. Olisin kyllä muuten käyttänyt tässäkin paypalia, mutta mulla meni paypalin kanssa rahasiirti metsään joku aika takaperin. Oli rahat hukassa viikon verran, ja jotenkin silloinen paypalin asiakaspalvelu ja asian hoito ei vakuuttanut. Rahat kyllä löytyivät. Pankkikortilla taasen tonne ei voinut maksaa, joten otin riskin ja maksoin oppirahat.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hoksasin juuri että kun eilen lähdin ja jätin 3 asianosaiselle ohjeet siitä miten muutama laskutusasia pitää hoitaa niin joka tapauksessa ne kaikki on onnistuttu hoitamaan päin persettä. KAIKKI pitäis tehä ite AINA jos haluais että ne tehään oikein... Perkele, omapahan on häpeänsä jätin niin rautalangan selvät ohjeet ettei sitä olis selvemmin voinu neuvoa. JA sanoin että soittakaa jos epäselvää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Manaaja

Siis joko sä Masa failasit toisen kerran lyhyen ajan sisään saksalaisen nettikaupan kanssa?