Eiks se oo ennemminkin harmiSo Hard kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062 ... 7_uu.shtml
Hyvä, että mannet eivät osaa ampua kovin hyvin.

Eiks se oo ennemminkin harmiSo Hard kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012062 ... 7_uu.shtml
Hyvä, että mannet eivät osaa ampua kovin hyvin.
Kuvittelitko löytäväsi jotain järkeä sen jälkeen kun kirjoittaja pokkana ilmoittaa, ettei osaa itse edes muuttaa jääkaapin kätisyyttä?Bluntly kirjoitti:Kun palstalla pyörii näitä akateemisiä suuria ajattelijoita niin voisiko joku selittää tämän sepustuksen punaisen langan tyhmälle insinöörille?
Tajusin tosta sen, että tyypillä on liikaa rahaa jos puhelimiin ja tietokoneisiin on laitettu 12 vuodessa 8300 euroa. Esimerkittex itse olen pärjännyt alle 1500 eurolla samassa ajassa.Bluntly kirjoitti:Kun palstalla pyörii näitä akateemisiä suuria ajattelijoita niin voisiko joku selittää tämän sepustuksen punaisen langan tyhmälle insinöörille?
Nyt joku tekemään tästä paikallinen hittileffa ja sitten vaan myymään uusintafilmaus hollywoodiin.NuoriDaavid kirjoitti:Auerille seitsemän vuoden kakku:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 72379.html
Uskomaton tarina kaikkiaan kyllä.
Varmaankin nämä uhrit ovat omia lapsia.
En minä nyt sano etteikö säteily voisi joihinkin ihmisiin vaikuttaakin, ehkä tätä ei vain ole tutkittu tarpeeksi, mutta tämä Jansson se on mielenkiintoinen tapaus kun joistakin laitteista se saa oireita ja joistakin ei. Ja tutkista siis näköjään saa oireita ihan hirrrrveesti! Jos se oirehtis esim KAIKISTA sähkömagneettisista kentistä niin ehkä uskoisin, mutta kun ei. Valikoiden. Minä sitten valikoidun uskomaan että "oman elämänsä raijasivu".exPertti kirjoitti:tämä 'oman elämänsä raijasivu' (seppälää mukaillen) on näemmä laittanut saman jutun muihinkin lehtiin.elco kirjoitti:Horneteista tulee terveyshaittoja!
Typerämpi tietty luulisi, että hornetien perustehtävä on aiheuttaa terveyshaittoja. Kun ryssä hyökkää niin eikun tutkat päälle ja sydämet tykyttämään.
No ei toi nyt ihan rutiinijuttu ole, jos valtaosa piloteista ei uransa aikana moista siirtoa joudu tekemään, mikäli maikkariin on uskomista. Toihan riippuu ihan siitä paljonko koneella on eroa ko. lennon lentoonlähtö- ja maksimi laskeutumispainossaan. Useimmiten ei yhtään, koska ei niitä koneita piripintaan täytellä ellei olla toiselle puolelle palloa menossa. Tankkauksissahan on säännökset sille että koneessa tulee olla polttoainetta tyyliin kohteeseen, parille lähimmälle varakentälle ja oliko se nyt kolmeksi vartiksi ylimääräistä ilma-aikaa. Eli kerosiinin dumppaaminen ilmaan on lopulta melko harvinaista ja etenkin kallista, ja sitä pyritään välttämään viimeiseen asti.Hans Jörgen kirjoitti:^Olenkin odotellut, milloin tuosta aletaan itkemään. Polttoaineen nakkaaminen svidduun on siis rutiinitoimenpide, joka suoritetaan aina kun kone joutuu laskeutumaan lähdön jälkeen takaisin kentälle, jottei painoa olisi liikaa. Nyt taas tuhoutuu maailma, oivoivoivoi.
NuoriDaavid kirjoitti:^Voi kyynel. Siis poliisi muutaman kerran lyö sekavaa riehujaa pampulla. Mitä vittua. Mikä tässä nyt ongelma.
Ongelma on se, että Iltalehti sai käsiin asiasta videon ja teki siitä jutun. Illmanin virasto on mukana kaikessa mistä on otsikko.NuoriDaavid kirjoitti:^Voi kyynel. Siis poliisi muutaman kerran lyö sekavaa riehujaa pampulla. Mitä vittua. Mikä tässä nyt ongelma.