Oi! oon aivan unohtanu tän ketjun ja shoppasin viime viikolla ihan villinä!
swirl kirjoitti:maailman ohuimmat sukkahousut, vahinkolaukun, Aussien shampoon ja hoitoaineen
Maailman ohuimmat sukkikset? Mimmoset, miksi? mä pelkään niitä 15 den housujakin kun hajotan ne heti kun osun johonkin.
Vahinkolaukku?
(tosi monenlaisia mielleyhtymiä täällä)
Aussien niinkö australialaisten? hä?
Mä ostin jo viikko sitten uudet stereot hajonneiden tilalle, ihan semmosta tyylikästä perussettiä joihin laitoin entisistä sterkoista paremmat kajarit. Uuden 2 hengen peiton ja siihen ihkun pussilakanan (tarjouksessa 15e) otetaan käyttöön vasta kun keli kylmenee. Maanantaina kävin piiiitkästä aikaa vaatekaupoissa joissa oli ale. Ostin pari kivaa paitapuseroa (ruskea ja flanelliruutuinen) ja semmosen ovelan mallisen lyhyen juhlapaidan josta en vielä tiedä missä ja milloin käytän sitä. Ja sukkikset ja kaulakorun! Semmosen ison ja ihanan!
Tiistaina jatkoin samaan malliin ja tuhrasin rintsikkakauppaan 200 eukkaa, sain tosi hyvät liivit sekä yhdet ratsastusliivit ja kahdet ratsastusalkkarit joita jo testasin ja oli ihan superhyvät! Löysin kaverin häihin aika jännän turkoosin värisen paidan jossa on semmonen iso kaulus ja mäihällä seppälästä löysin siihen just saman väriset kengät 7 eukalla! Ainut vika että ne on liian isot, hain niihin kenkäkaupasta kaikenmaailman täytepaloja. Pari narutoppia seppälästä myös, päätin että otan jotain muuta kuin mustaa joten mukaan lähti valkoinen ja oranssi