Forum awards 2005
-
- Kitisijä
Re: Forum awards 2005
Olenks mä vuoden kaljupää, kun kaikki muut kaljut on poistuneet? Eiku äh, Bluntly on vielä paikalla...
-
- Kitisijä
Ehkä te olette Vuoden jäljelle jääneet kaljut kaksoset.Lolita kirjoitti:Olenks mä vuoden kaljupää, kun kaikki muut kaljut on poistuneet? Eiku äh, Bluntly on vielä paikalla...
Kikkelis kokkelis.
Mitämitämitä? Ei palkintoja?
Onko nyt kosteasilmäisten jäähyväisten paikka......

Onko nyt kosteasilmäisten jäähyväisten paikka......

-
- Kitisijä
Vuoden Äiti: Ninni
Vuoden bodaaja: KGrilli
Vuoden bodaaja: KGrilli
-
- Kitisijä
Tota mäkin mietin. Olin ajatellut vielä jotain adjektiivia tuohon mukaan, kuten Vuoden vihaisin bodaaja. Siis kaikella rakkaudella.Camilla kirjoitti: Vuoden bodaaja: KGrilli
Kikkelis kokkelis.
Vuoden Waimo, ehkä kahdenkin, eiq siis foreeveeer and eveerrr <3: LiloLilo kirjoitti:Mitämitämitä? Ei palkintoja?![]()
Palkinnoista keskustellaan sitten 24.1. jälkeen niin vältytään molemmat turhilta turhautumisilta.
Musta sä oot kyllä koko Kityn hottiksein tsiksi niinq ihan
kokonaisuutena.

pusnus!1
IhQ!!!Nowaysis kirjoitti:Vuoden Waimo, ehkä kahdenkin, eiq siis foreeveeer and eveerrr <3: LiloLilo kirjoitti:Mitämitämitä? Ei palkintoja?![]()
Palkinnoista keskustellaan sitten 24.1. jälkeen niin vältytään molemmat turhilta turhautumisilta.
Musta sä oot kyllä koko Kityn hottiksein tsiksi niinq ihan
kokonaisuutena.
![]()
![]()
![]()
pusnus!1

Kyl mun nyt täytyy jakaa toi titteli sun kanssa ja palkinto nyt ainaskin ilman muuta!!!
(Jos jaksetaan jatkaa samaan malliin saatetaan viedä myös palstan ärrrsyttävin pariskunta -titteli kotiin, niinQ!1!1!

PuzZnuzZ!

Ei taida vielä noilla näytöillä, ärsyttävin pariskunta -titteli irrota.Lilo kirjoitti:IhQ!!!Nowaysis kirjoitti:
![]()
Kyl mun nyt täytyy jakaa toi titteli sun kanssa ja palkinto nyt ainaskin ilman muuta!!!
(Jos jaksetaan jatkaa samaan malliin saatetaan viedä myös palstan ärrrsyttävin pariskunta -titteli kotiin, niinQ!1!1!)
PuzZnuzZ!

Onhan toi ihQa!
Lesborakkaus lämmittää myös mun sydäntä (=piNppaa).Vinc kirjoitti:Onhan toi ihQa!

Jaan mielelläni Kityin Seksikkäin Mies -palkinnon lubricious:lle. Lisäksi kyseinen herra saa Vuoden Isi -pytyn ja etukäteen myös kunniamaininnan kiitokseksi 50 avioliittovuodesta Geetzun kanssa. aljalle myöntäisimme yhdessä "Tissit mielessämme" -palkinnon vuosilta 2004 ja 2005. Siinähän ne tärkeimmät.
-
- Kitisijä
Vuoden sinapinvääntäjä: Martta
Öh, saisinko perusteluja?Camilla kirjoitti:Vuoden Äiti: Ninni
Musta Geetzu on vuoden äiti

Hahah kiistatta kyllä, ja Vuoden PrinssinakkiEnthu kirjoitti:Vuoden Oksentelija: Enthu

-
- Kitisijä
Kyllä sä olet vuoden äiti palstalla, sun äiteilystä ja perheilystä meillä on täällä paras kuva. (Saanks mä nyt kahvia palkaksi kehumisesta?)ninnithequeen kirjoitti:Öh, saisinko perusteluja?Camilla kirjoitti:Vuoden Äiti: Ninni
Voi muru tokkiinsa saatLolita kirjoitti:Kyllä sä olet vuoden äiti palstalla, sun äiteilystä ja perheilystä meillä on täällä paras kuva. (Saanks mä nyt kahvia palkaksi kehumisesta?)ninnithequeen kirjoitti:Öh, saisinko perusteluja?Camilla kirjoitti:Vuoden Äiti: Ninni

Tosin vasta Joulun jälkeen ehtii. (voit tulla auttamaan mua suklaansyönnissä sit)
Kiitos ihq! On kannustavaa saada tämä heti ensimmäisenä Äitivuonna. Jaan sitä paitsi kaikki mielelläni muiden kanssa, niinq tämmöset tittelit.ninnithequeen kirjoitti:Musta Geetzu on vuoden äiti
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Vuoden raittiusvalistaja: Mida
Vuoden symppis: mustaenkeli
Vuoden lähtijä: swirl
Vuoden kristitty: PetriFB
Vuoden hauskin: Gattaca
Vuoden symppis: mustaenkeli
Vuoden lähtijä: swirl
Vuoden kristitty: PetriFB
Vuoden hauskin: Gattaca
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vuoden kultturelli: huimah
Vuoden ketjukuningas: huimah
Vuoden haarakonttori: oululaiset
Vuoden ketjukuningas: huimah
Vuoden haarakonttori: oululaiset
-
- Kitisijä
Vuoden tohvelisankari: WanhaPervo
Vuoden kakku (eikä se sokerileipurin leipoma): Homeboy65
Vuoden kapeakatseisin musiikinkuluttaja: RAM13
Vuoden lyhytsanaisin: T (0 viestiä)
Vuoden parantunut: ekipti
Vuoden kakku (eikä se sokerileipurin leipoma): Homeboy65
Vuoden kapeakatseisin musiikinkuluttaja: RAM13
Vuoden lyhytsanaisin: T (0 viestiä)
Vuoden parantunut: ekipti
-
- Kitisijä
There can only be one..Na kirjoitti:Kiitos!Ann kirjoitti:Päivän Paras: Anna![]()

Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Et sä niitä kaipaa.ninnithequeen kirjoitti:Öh, saisinko perusteluja?Camilla kirjoitti:Vuoden Äiti: Ninni
No Ninni on sitten vaikka vuoden lähiöäiti ja Geetzu .. öö vuoden nuori äiti? Geetzulle voitas myös myöntää joku vuoden Stockan kanta-asiakas -titteli. Soon aina siellä vinguttelemassa korttiaan