Haemaeraemies kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Haemaeraemies kirjoitti:Sunnuntaina ois Datsik. Sunnuntaina ois myös 12.5h töitä, ja maanantaina yövuoro, mutta noh, tosiasiat tiskiin: Mies on niin iso nimi, ettei sitä näillä kulmilla tulla tod.näk näkemään hetkeen jos toiseenkaan, joten kai se on mentävä waikka wäkisin.
Mää kun oon aina laskeva päässäin niin hundeerasin mitenkä toi on mahdollista mut kai se on. Tyyliin klo 6 töihin ja 19.30 töistä pois ja Datsik-keikalle ja sit ...yövuoroon sieltä? Huhhuh. Ei oo Stadinarska tehnyt tuollaista koskaan.
Mut sä Hämis ootkin nuori kundi. Onnea suoritukseen.
Datsik on siis tuollaista sähkömusaa. Onkohan se sellaista kun rautalanka oli taannoin? Se on hienoo. Olisi.
Stadinarska
Ensin on siis töitä lauantai ja sunnuntai duunia 07-19.30. Sunnuntai-iltana Datsikin keikka n. 23:00, keikkaa loppuu 01 about. Töitä on maanantai-iltana 22:00, joten kyllä tuossa kerkeää levätä.
Ja kyllä, aika sähköistä menoa Datsikin keikoilla. Harmi että noi Kryogenic-robotti-jäbät ei ole vakioshowta
...
Stadinarska vastaa:
Joo, kiitos.
Tosiaan siis maanantai-iltana töihin vasta. Juu, kyl siinä kerkee nukkumaan. Mut jos keikka on tarpeeksi ankara niin sekin tehnee heikkoa kyllä itse kullekin. Mulla pyörii usein päässäni kaikenlaiset taiteilijoiden esitykset vielä pitkään.
Kuuntelin tuota Datsikia. Olihan se aika vaikuttavaa, MUTTA ei oo kyl mun makuuni erityisesti.
Mä tykkään fossiilisesti perinteisestä ja melodisesta musasta. Rautalanka oli juur hyvää.
Nyt tulis Ankan Pauli käymään Stadissa, mutten mä oo innostunut. Olen ikärasisti siinä mielessä, että kyllähän ääni on noilla iskelmälaulajilla
huonompi kuin nuorena. Miksei siis kuuntelisi vanhoja levyjä mieluummin...
Mutta täältä tähän. Onneksi on konsertteja, mitä ...katsella.
Outo ketjun nimi muuten, eikös konsertteja kuunnella enemmän? Ellei sitten ole joku Banamarana lavalla...muistatko sellaisen tyttöbandin?
Stadin kesäarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.