Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta
Mulla taitaa olla 5 ehjää ja 2 rikkinäistä kuorta samsung galaxy S2:een. Kun kuoret maksaa alle euron kappale ebayssa ja ovat ihan kivan näkösiä, miksipä ei. Lopputuloksena tosiaan se, että mulla on 2 rikkinäistä kovakuorta, mutta täysin naarmuton puhelin nyt reilun vuoden jälkeen.
-
- Kitisijä
Sony(Ericsson) Xperia on lentänyt lattiaan ainakin puolen tusinaa kertaa niin, että takakansi ja akku vain sinkoilevat. Puhelin on taskussa avainten kanssa ilman mitään suojakuoria tai näyttösuojia ja hyvin pelittää ja näyttää edelleen paljon paremmalta kuin iphone uutena.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
^Nuo (paitsi ruotsalaisuus ja ulkonäkö) ovat keskeisimmät käyttöedellytykset, joita puhelimelle asetan. Minun ei siis näemmä vieläkään kannata hankkia hifistelyluuria, vaan pysyä näissä näyttävät pudotukset ja taskusäilytyksen kestävissä karvalakkimalleissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Näihin älypuhelimiin saa myös koteloita, turvakuoria ja ties mitä kaikkea hommailtua, jos pelko iskee (tai osuma).urpiainen kirjoitti:^Nuo (paitsi ruotsalaisuus ja ulkonäkö) ovat keskeisimmät käyttöedellytykset, joita puhelimelle asetan. Minun ei siis näemmä vieläkään kannata hankkia hifistelyluuria, vaan pysyä näissä näyttävät pudotukset ja taskusäilytyksen kestävissä karvalakkimalleissa.
Itse olen onnistunut tasan kaksi puhelinta tuhoamaan n. 10 vuotisen GSM-urani aikana ja ne kummatkin kerrat tuhannen soosissa. Näyttöön tuli osumaa. Joten pelko luurin tuhoamisesta on omalla kohdallani aika olematon.
Toki iLuuri joka hajoaa itsestään, niin edes minä en pysty pitämään semmoista ehjänä, mutta enpä nyt ostelekaan semmoisia luureja jotka hajoo itsestään. On tuo Sampan GS II käynyt pari kertaa lattiassa n. puolen metrin korkeudesta mutta ei mitään kummempaa ole tapahtunut. Epäilen että metristä kaakelin kovuuteen ilman suojaa alkaisi tapahtumaan.
edit: tokalla näytön tuhoamiskerralla en muuten ollut ees jurrissa, ainoastaan stupid vaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinä VIP-jäsen
Pikkasen välillä pistää vituttaan nämä ilmastoiduissa toimistoissa hiirtä naksuttelevat naiset, joille ilmastoinnissa on aina jotain vikaa. Se puhaltaa niskaan, on liian kylmä, on liian kuuma, hometta on, katkua, vetoa. Voi vittujen kevät. Menisivät joskus pakkaseen, helteeseen tai räntäsateeseen töihin.
No tästähän mulle maksetaan.
No tästähän mulle maksetaan.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
^
Aikalailla samaa se on muissakin toimistoissa
Aikalailla samaa se on muissakin toimistoissa

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
^ ja ^^ mun suosikkeja on ne, jotka valittaa että just tähän hänen paikalleen puhaltaa, mutta ei suostu vaihtamaan paikkaa jos joku sitä ehdottaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Parin editoitu, lopullinen versiokin on ihan täyttä paskaa, mä joudun kirjoittamaan sen kokonaan uudestaan reilussa tunnissa. Vittu.
Sama HTC:n kanssa. Paitsi että se on nähnyt raksaa vuoden verran ja pyörinyt naulaliivien taskuissa naulojen seassa päiväkausia ja altistunut kaikenlaiselle rakennuspölylle, maaleille ja ohenteille monet kerrat.elco kirjoitti:Sony(Ericsson) Xperia on lentänyt lattiaan ainakin puolen tusinaa kertaa niin, että takakansi ja akku vain sinkoilevat. Puhelin on taskussa avainten kanssa ilman mitään suojakuoria tai näyttösuojia ja hyvin pelittää ja näyttää edelleen paljon paremmalta kuin iphone uutena.
Ei se uudelta enää näytä, mutta se toimii.
Oliskin aika jo hankkia uusi.
-
- Kitisijä
Kyl nyt puskee taas vitutus, kun kaikki mitä teen on väärin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Yritin tuossa hakea oikeusapua vanhempieni petosepäilyn suhteen, mutta mukavana yllätyksenä paikan päällä ilmoitettiin että asiassa on jääviysongelma. Minulle ei voitu salassapitovelvollisuuden vuoksi kertoa mistä moinen jääviys syntyy, mutta jäin sellaiseen käsitykseen, että vanhempani ovat siis aloittaneet minua vastaan jonkinlaisen casen samasta toimistosta. Kaveri jonka kanssa juttelin sanoi että jääviys on toimistokohtainen, mutta muissa toimistoissa voi syntyä sama ongelma.
Eli mitä helvettiä, voiko suomessa mennä ja tehdä jokaiseen oikeusaputoimistoon jonkinlaisen casen niin että toinen osapuoli ei voi enää hakea oikeusapua vaan hommasta syntyy jonkinnäköinen jääviystilanne? Tarvitseeko tämmösen casen olla joku vireilläoleva juttu joka on oikeasti menossa eteenpäin vai vaan joku passiivisena roikkuva juttu joka moisen estää? Onko jotain muita mahdollisuuksia mistä tällainen jääviys voi syntyä, vai mitähän nuo läpikierot kusipäät mahtavat olla tekemässä läpimätien veronkiertoexperttiensä kanssa?
Eli mitä helvettiä, voiko suomessa mennä ja tehdä jokaiseen oikeusaputoimistoon jonkinlaisen casen niin että toinen osapuoli ei voi enää hakea oikeusapua vaan hommasta syntyy jonkinnäköinen jääviystilanne? Tarvitseeko tämmösen casen olla joku vireilläoleva juttu joka on oikeasti menossa eteenpäin vai vaan joku passiivisena roikkuva juttu joka moisen estää? Onko jotain muita mahdollisuuksia mistä tällainen jääviys voi syntyä, vai mitähän nuo läpikierot kusipäät mahtavat olla tekemässä läpimätien veronkiertoexperttiensä kanssa?
-
- Kitinä VIP-jäsen

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
^^Ei helvetti... Voimia sulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Jääviysongelma voi olla tasan yhdellä asiaa hoitavalla siitä sopimuksen omaavalla toimistolla. Eipäs nyt unta nähdä ja silleen.
Universaali disclaimer.
Noh, en tiedä pitäisikö tähän sitten sanoa että "hieno juttu"...So Hard kirjoitti:Jääviysongelma voi olla tasan yhdellä asiaa hoitavalla siitä sopimuksen omaavalla toimistolla. Eipäs nyt unta nähdä ja silleen.
-
- Kitisijä
Runkkukäden rannetta vihloo välillä, taitaa mennä pettämistouhuiksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Isotäti kuoli aamuyöstä reilu yksikymppisenä. Eniten kai hatuttaa se, että viimeiset vuodet menivät sängyssä hoitokodissa ilman suurempia virikkeitä. Ei ihme, että sydäreitä tulee, kun vain maataan tjsp.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Tuote: 19179 Fuj:tech LMP94 projektorilamppu Sanyo PLV-Z4 ja PL
Tilattu: 22.07.2012 15.10
Saatavuus: arvio: 2-4 vkoa
Tila: Odottaa tuotteita
Tilattu: 22.07.2012 15.10
Saatavuus: arvio: 2-4 vkoa
Tila: Odottaa tuotteita
-
- Kitinä VIP-jäsen
^ Väliäkös tuolla, kun käsikin on kipeä.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Vaimon isotäti joutui pitkällisten sairauksien takia lopulta terveyskeskuksen vuodeosastolle kevytkuntoisten palvelukodista. Hän makasi vajaan vuoden ko. osastolla. Kävimme katsomassa häntä kerran viikossa, mutta sekin tuntui liian vähältä. Vaikka hoitajat olivat mitä parhaimpia, niin se kliininen ympäristö hajottaisi varmasti munkin pään alle kuukaudessa. Juurikin virikkeiden puute.Riemumieli kirjoitti:Isotäti kuoli aamuyöstä reilu yksikymppisenä. Eniten kai hatuttaa se, että viimeiset vuodet menivät sängyssä hoitokodissa ilman suurempia virikkeitä. Ei ihme, että sydäreitä tulee, kun vain maataan tjsp.
Nyt saimme hälle 10 kk:n jonotuksen jälkeen sellaisen yksityisen vanhainkodin, mitä hänen kuntonsa vaatii. En ole syvemmiin perehtynyt tähän, mutta on se imho sairasta, että pienemmältä paikkakunnalta irtoaa yksityinen paikka noinkin pitkällä viiveellä. Mitä se sitten on kunnallisella puolella(?)
Ja Riemumieli: RIP isotädillesi.
-
- Kitisijä
Olen varmaankin maininnut täällä aikaisemminkin, että syöminen on ihan hirveää puuhaa. Tuntuu, että vapaa-aika on pelkkää syömistä. Kun tulen töistä kotiin, syön. Sitten syön toisen lämpimän aterian noin puol seiskan aikaan ja sitten vielä noin kaksi iltapalaa. Muuten paino lähtee putoamaan. Syön tietty myös aamupalan ja duunissa aterian ynnä välipalan. Onko siviileille jota tippasysteemiä, että voisi "syödä" fiksuimpaan aikaan, eli samalla kun nukkuu yöunia?
People be like: Why are you doing something that I don't immediately understand? And I'm like: What?!
-
- Kitisijä
Korvaat tuon kotiinsaapumiseväksen pikkupikkupirtelöllä, jonka hitsailuun menee alle minuutti. Tuskin tarvitsee paljoa syödä tuon lisäksi kun 1050kcal valtaa masun.Bhven kirjoitti: Tuntuu, että vapaa-aika on pelkkää syömistä. Kun tulen töistä kotiin, syön.
-
- Kitisijä
Kuvapankki v*ttuilee, aaargh!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Lievästi nyt vituttaa tuleva (iso?) rahanmeno liittyen autoon ja sen korjaamiseen. Ja siihen, että sillä ei oikein viitti nyt ajaa muualle kuin korjaamolle (johon pääsee perjantaiaamuna)
Ja ei, vika ei johdu siitä, että se on VW vaan puhtaasti iästä ja sen myötä kulumisesta.
Niinku että voihan vittu.
Ja ei, vika ei johdu siitä, että se on VW vaan puhtaasti iästä ja sen myötä kulumisesta.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kerro kerro!Kiukkutipu kirjoitti: Ja ei, vika ei johdu siitä, että se on VW vaan puhtaasti iästä ja sen myötä kulumisesta.