Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kiukkutipu
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mä kyllä vaihdan nukkumistyynyt vuosittain.
Nyt tarttis ostaa uudet petauspatjat mutta prkl kun kunnolliset maksavat melkein yhtä paljon kuin kokonaan uusi sänky :shock:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kauheen hyvin te vaihdatte tyynyjä. Mulle tuollaiset asiat ovat kiireisen arjen keskellä ~aina unohtuvia. Vaimo muistaa meillä tuollaiset. Itse kun saan lepohetken, niin väijyn jalkapalloa tai lueskelen, mutten varsinkaan pohdi pitäisikö tyynyt vaihtaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:mutten varsinkaan pohdi pitäisikö tyynyt vaihtaa.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä

Haha. Ei sitä tartte erikseen pohtia.
Mä hankin uudet tyynyt yleensä kesäkauden jälkeen kun yöt taas viilenevät. Kummasti siitä on tullut ihan automaattinen toiminto ilman sen kummempia pohdintoja :D
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elam ... 236856/139

Mun mielestäni tämä on ihan hyvä, jos se pakottaa valtion siihen, että työn verotusta pitää keventää, koska ihmiset eivät enää härkäpäisesti tee töitä, jos hyöty valuu muille.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:mutten varsinkaan pohdi pitäisikö tyynyt vaihtaa.
Mulla rasvoittuu kaljukin pää aika vaffasti. Mun tyynyliiina on viikossa musta ja vuodessa tyyny on siinä kunnossa että sillä ei voisi pestä lattioitakaan. Ei tartte miettiä tyynyn vaihtamista kun väri jo sen kertoo.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elam ... 236856/139

Mun mielestäni tämä on ihan hyvä, jos se pakottaa valtion siihen, että työn verotusta pitää keventää, koska ihmiset eivät enää härkäpäisesti tee töitä, jos hyöty valuu muille.
Mä oon taas edelläkävijä: aloitin tuon jo vuonna 2002.

Mutta mulla on budjettipelleilyn myötä kirves kaivossa tämän poliittisen sarjakuvahahmoklubin kanssa. En usko, että mitään positiivista muutosta tapahtuu Suomessa muuten kuin konkurssin kautta - ja siinäkin on sitten riskinsä, että sen kautta tapahtuvat muutokset ovat vielä negatiivisempia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

^Naurettavaa, että viimeaikoina downshiftausta on jotenkin paheksuttu, koska ihmiset eivät haluakaan tehdä peräsuoli pitkällä töitä maksaakseen veroja.

Jos ihminen kuitenkin elättää itse itsensä, niin turha paheksua. Eri asia tietysti, jos heittäytyy tahallaan muiden elätettäväksi.

Itse en downshiftausta ole harrastanut, mutta mulle ihan ok, jos esim. Elco ottaa palkatonta vapaata.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Sehän oli se joku tusinakokoomuslainen, joka sitä paheksui. Kuvaa kyllä ajattelun mielettömyyttä, että työtätekevän yksilön olemassaolon tarkoitus hyvinvointivaltiossa on verojen maksu - ja vastavuoroisesti työtätekemättömioen olemassaolon tarkoitus on tukien vastaanotto.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viitaten eiliseen, kun Jyrki-boytä ryhtyy sillä silmällä katsomaan, niin onhan se komean näköinen:

Kuva
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ympari ... -ja-niiden

Kuka käyttää samaa tyynyä vuositolkulla? Hyvä jos vuoden pidän samaa hikirättiä.
Mjaa, sitten kuitenkin taas: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /03/629452

Mä pesen tyynyt noin kaks kertaa vuodessa 60 asteen hienopesuohjelmalla, minimilinkouksella ja tuplahuuhtelulla. Ehkä ne tyynyt kannattaakin vaihtaa jo reilun vuoden välein jos niitä ei koskaan pese. Mä vaihdan tyynyt sitten kun niiden rakenne menee käyttökelvottomaksi tai ne rupee ratkeilee. Ihan hyvin pärjään samoilla 2-5 vuotta, tyynyn laadusta riippuen.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyvät tyynyt kestää pesemistä, omat untuvaiseni menee pesuun muutaman kerran vuodessa ja hyvin oon pysynyt hengissä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä

Mä myös pesen ne tyynyt noin kerran kuukaudessa.

Kauheinta kaikesta on nukkua suttuisessa ja tunkkaisessa sängyssä. Mä lisäksi silitän tai mankeloin lakanat ja tyynyliinat. :mrgreen:
masa

Manaaja kirjoitti:
Mä pesen tyynyt noin kaks kertaa vuodessa 60 asteen hienopesuohjelmalla, minimilinkouksella ja tuplahuuhtelulla. Ehkä ne tyynyt kannattaakin vaihtaa jo reilun vuoden välein jos niitä ei koskaan pese. Mä vaihdan tyynyt sitten kun niiden rakenne menee käyttökelvottomaksi tai ne rupee ratkeilee. Ihan hyvin pärjään samoilla 2-5 vuotta, tyynyn laadusta riippuen.

Sori, unohdin että palstalta löytyy jannu, joka on opettanut kiinalaiset pesulan omistajatkin pesemään pyykkiä.
masa

Vesper kirjoitti:Hyvät tyynyt kestää pesemistä, omat untuvaiseni
Kaks kertaa oon untuvaa ostanut ja molemmilla kerroilla ne on jääneet käyttämättömiksi. En vaan tykkää peitona, en tyynynä. Kamalat.
masa

exPertti kirjoitti: Niin, kuten sanoin Suomi on hyvä maa suomeen tottuneelle. Tottumatonta voisivat harmittaa järjettömän korkea verotus, kalliit asunnot ja autot ja tavarat ja palvelut no kaikki, huono palkkataso koulutetuilla ja todella karu ilmasto.

No eikun Saksaan sitten. Mä haluan kuulla kuinka liputat Saksan über-hienoutta parin vuoden päästä.
masa

exPertti kirjoitti: Jotenkin tuntuu, että tämä aihe korpeaa sinua tavattoman paljon. Vai "ikeako siellä puhuu"?

Olet aika hukassa tuntemuksissasi.

Puheistasi muistuu vaan mieleen ne nuoruusajan tyypit jotka näki aina maaseudun paskana paikkana ja kuinka kaikki olisi parempaa kaupungissa. Yllättäin ne suurimmat haaveilijat onkin kaikki palanneet takaisin landelle ja kiroavat kaupunkilaiselämän alimpaan helvettiin.

ps. turku ei ole saksa.

pss. mikä suo korpeaa niin paljon tuossa että mä haluan nähdä sut saksassa ja liputtavan sitä? osuiko elco oikeaan toteuttajista ja paskanpuhujista?
masa

Kiukkutipu kirjoitti: Mä lisäksi silitän tai mankeloin lakanat ja tyynyliinat

Oot kuin mummoni. Se myös soitti mankelia suunnilleen joka ilta ja viikkaili niitä paksuja ja 1000 vuotta kestäviä puuvillalakanoitaan kuin ne olisivat olleet aarteita.

Sitten kun alat silitämään poikasi sukat ja kalsarit, pääset samalle levelille kuin erään kaverini mutsi.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Hyvät tyynyt kestää pesemistä, omat untuvaiseni
Kaks kertaa oon untuvaa ostanut ja molemmilla kerroilla ne on jääneet käyttämättömiksi. En vaan tykkää peitona, en tyynynä. Kamalat.
Mä tykkään kun niistä saa aina muotoiltua haluamansa ja tykkään että niskan alla on korkoa. Ja untuva on siitä hyvä peitoissa, että on kuumalla viileä ja viilessä lämmin. Juuri vaihdoin joihinkin ihme bambupeittoihin, pitäisi olla samat ominaisuudet. Kattellaan, toistaiseksi oon tykännyt. Peitoissa pitää olla painoa, enkä pysty mitenkään esim. kesäkuumalla nukkumaan pelkällä pussilakanalla.

Ja myös täällä mankeloidaan lakanat ja tyynyliinat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

exPertti kirjoitti: Ne samat lapset ja muut sitoutumiseni pitävät minua täällä. Olen puhunut, että entäs edes pari vuotta saksankielisissä maissa, mutta ei. Vaatisi perheensisäiset yt:t 1-3 henkilön vähentämiseksi..

Mun about 36v kollega lähti kolmen kakaran kanssa Esposta Saksaan. Jossain nokiakonttorissa se on nyt vääntänyt java scriptiä about pari vuotta. Se laittoi Olarin kämpän vuokralle ja lähti Saksaan kun ei Espanjaan päässyt. On toki samassa virmassa edelleen töissä, joten duunipaikan haku oli helppoa. Lapset on about 7, 5, ja kolme.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mä pesen tyynyt noin kaks kertaa vuodessa 60 asteen hienopesuohjelmalla, minimilinkouksella ja tuplahuuhtelulla. Ehkä ne tyynyt kannattaakin vaihtaa jo reilun vuoden välein jos niitä ei koskaan pese. Mä vaihdan tyynyt sitten kun niiden rakenne menee käyttökelvottomaksi tai ne rupee ratkeilee. Ihan hyvin pärjään samoilla 2-5 vuotta, tyynyn laadusta riippuen.
Sori, unohdin että palstalta löytyy jannu, joka on opettanut kiinalaiset pesulan omistajatkin pesemään pyykkiä.
Masa hei, sun tampooni vuotaa.
masa

Manaaja kirjoitti: Masa hei, sun tampooni vuotaa.

Mikä on sun paras menkkaveren pesuohje?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

masa kirjoitti:Sori, unohdin että palstalta löytyy jannu, joka on opettanut kiinalaiset pesulan omistajatkin pesemään pyykkiä.
Netissä on aina joku joka tekee paremmin ja enemmän. Mutta että tuo joku on vielä sama jannu joka kerta :shock:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... acebookiin

Olen jotenkin ylpeä Paavosta, oli syy poisjääntiin mikä tahansa. Helvetin mainiota, että itseriittoinen korkeakulttuuriväki sydämistyy kerta toisensa jälkeen, kun ei saa muka-ansaitsemaansa arvostusta.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... acebookiin

Olen jotenkin ylpeä Paavosta, oli syy poisjääntiin mikä tahansa. Helvetin mainiota, että itseriittoinen korkeakulttuuriväki sydämistyy kerta toisensa jälkeen, kun ei saa muka-ansaitsemaansa arvostusta.
Arhinmäki on työssä, josta hän saa n 9k kuussa palkkaa. Työhön kuuluu, että työt tehdään, ei vain niitä, jotka sattuu huvittamaan. Ministeriksi ryhtyminen on aivan vapaaehtoista.