Näinkin harvinainen nimi ja heti tulee riitaa käytöstä!
Mä en halua menettää henkeäni, saada kivestä päähän tai edes vaihtaa nimeäni, joten olen tässä nettivaltakunnassa suosiolla Anna2.
Na kirjoitti:
Näinkin harvinainen nimi ja heti tulee riitaa käytöstä!
Lapsuuden traumat ovat vakava asia, joihin tulee suhtautua asiallisesti. Mä en koskaan saanut olla ihan vaan Anna, koska meidän luokalla oli aina vähintään sata muuta naaperkulliaista, joiden vanhempia ei ollut siunattu mielikuvituksella. Aina joku Annavariaabeli kehissä.. Eikä mulla koskaan ole ollut mitään lempinimeäkään, ellei kusipäätä lasketa sellaiseksi.
Ei siis mitään ykköstä, eikä edes laiteta kakkoseen.. Minä Anna, sinä kalvakka kopio. Humor me.
ninnithequeen kirjoitti:Vuoden Söötein ----> Hound Dog
Vastustan! Ei miehestä sanota 'söötti'. Ei! Ei ainakaan nuoremman naisen suulla. Kuuskymppinen voi koittaa, en silti hyväksy. Titteli luovutetaan nuoremman polven edustajalle.
ninnithequeen kirjoitti:Vuoden Söötein ----> Hound Dog
Vastustan! Ei miehestä sanota 'söötti'. Ei! Ei ainakaan nuoremman naisen suulla. Kuuskymppinen voi koittaa, en silti hyväksy. Titteli luovutetaan nuoremman polven edustajalle.
Minkäs teet, kun tässä ympäristössä lähes kaikki naiset ovat nuorempia
nexie kirjoitti:Ei kyllä tuo auto ratkaisi tilanteen sinun vahingoksesi. Vaikka tätä vuotta on vielä useita (ostos)päiviä jäljellä, autonvaihtoon en aio ryhtyä
Uudenvuodenlupaukseni on muuten hillitä shoppailua, joten ens vuonna nalli napsahtakoon sitten sulle.
Ann kirjoitti:Mä en koskaan saanut olla ihan vaan Anna, koska meidän luokalla oli aina vähintään sata muuta naaperkulliaista, joiden vanhempia ei ollut siunattu mielikuvituksella.
Traagista. Vai pitäisikö minun kirjoittaa tragista? Kielikorvani nimittäin suorastaan vaatimalla vaatii, että korrekti muoto olisi naperkulliainen, eikä suinkaan naaperkulliainen!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tota noin. Olenko nyt ymmärtänyt oikein? Ram13:ta pidetään kaappihomona v a i n koska se diggaa sitä munatonta discobändiä? Vai onko muutakin evidenssiä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tota noin. Olenko nyt ymmärtänyt oikein? Ram13:ta pidetään kaappihomona v a i n koska se diggaa sitä munatonta discobändiä? Vai onko muutakin evidenssiä?
On, ikiliikkujaketjussa, missä kerrotaan mitä on päällä tällä hetkellä, Rami kuvailee homoasujaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Terrorizer kirjoitti: tahtoo kanssa listalle...perkele!!!
Vuoden hämmentävin - Terrorizer
Vain kityssä voi törmätä teellä ja light-limsoilla käyvään uusnatsipaitoihin pukeutuvaan mieheen, joka on täyttänyt galleriansa söpöhöpöillä elukkakuvilla. Erotiikkapalstan postauksista puhumattakaan. Äärimmäisen hämmentävää.
Terrorizer kirjoitti: tahtoo kanssa listalle...perkele!!!
Vuoden hämmentävin - Terrorizer
Vain kityssä voi törmätä teellä ja light-limsoilla käyvään uusnatsipaitoihin pukeutuvaan mieheen, joka on täyttänyt galleriansa söpöhöpöillä elukkakuvilla. Erotiikkapalstan postauksista puhumattakaan. Äärimmäisen hämmentävää.
Tälle minäkin kyllä putosin...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...