Koita nyt poju edes yksilöidä kiukkusi kohteita sen sijaan että öliset kuin kuusivuotias jonka lempipallo on kateissa. On se kumma, että jollakulla ei ole mitään muuta inputtia kuin C-luokan vittuiluyritykset oli aihe mikä tahansa.
On se jännä kuinka saat kaiken käännettyä vittuiluksi itseäsi kohtaa, täytyy olla hankala olla sinä.
Hassua kuinka kirjoitat muista analyysia ja käyttäydyt itse juuri niinkuin kirjoitat muiden käyttäytyvän.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Nergal kirjoitti:On se jännä kuinka saat kaiken käännettyä vittuiluksi itseäsi kohtaa, täytyy olla hankala olla sinä.
Hassua kuinka kirjoitat muista analyysia ja käyttäydyt itse juuri niinkuin kirjoitat muiden käyttäytyvän.
Käännät? Sähän tulit tänne(kin) pelkästään puhumaan musta, et mitään aiheesta.
Ei, ei ole hankalaa olla minä. Tuntuu, että on melko hankalaa olla sinä, kun sun muroihisi voi kusta ihan kuka vaan koska vaan. Mene nyt vaikka potalle kasvamaan siksi aikaa kun aikuiset keskustelee aiheesta. Sun heikot ad hominemit ei kiinnosta ketään.
Mutta sen tiedän, että jos minun lapseni joku joskus ehdoin tahdoin surmaa (liikenneonnettomuutta ei lasketa, ellei yliajaja oli aineissa), en jää sitä nyyhkimään ja voivottelemaan. Tehkää aivan vapaasti omat johtopäätöksenne, mitä tämä käytännössä tarkoittaa.