Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln

Ovatkohan iltapäivälehdet sopineet, että eivät enää ryöstä toistensa paperilehtien uutisia nettisivuilleen? Aiemminhan on ollut niin, että iltapäivälehti on säästänyt jonkin mehukkaan jutun pelkästään paperilehteensä lisätäkseen sen myyntiä. Toinen lehti on kuitenkin sitten julkaissut uutisen nettisivuillaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tankkeri onnistu ajamaan karille Tallinnan edustalla. No, sellasta sattuu. Tämä laivan reittikartta ennen törmäystä on kyllä ihan "päivän paras kuva" -tasoa :D

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... -paljastaa
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

KW sanoo, mitä suurin osa miehistä haluaisi sanoa, jos uskaltaisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:KW sanoo, mitä suurin osa miehistä haluaisi sanoa, jos uskaltaisi.
Mä en kyllä haluaisi, että avokkini laihduttaisi tai alkaisi matkia pukeutumisessa Catherinea. Saati että kehittäisi stiff upper lip -käytöstä.

Mä luulen että tuo suhde ei elä kovin pitkään. Luuleen että KK:lle on muitakin ottajia kuin kontrollifriikki koriste-esinettä tuunaava räpättäjä.
Universaali disclaimer.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:KW sanoo, mitä suurin osa miehistä haluaisi sanoa, jos uskaltaisi.
Mä en kyllä haluaisi, että avokkini laihduttaisi .
No "suurin osa" ei koske BMI-Tixiä :wink:
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Miten 2000:n hengen tappelu onnistuu? Mistä sitä tietää, ketä pitää lyödä? Ehkä eri porukalla on eri värinen haalari?

http://www.hs.fi/ulkomaat/Applen+alihan ... 5601184694

edit: " 79 000 ihmistä työllistävä Tayuan-tehdas". Pieni verstas :D
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kari-Pekka Kyrö liittyi Mietaan Jussin mustamaalamisporukkaan.

http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/ ... 37998.html

Oli Mietaa käyttäny tai ei ja onhan se, mutta mitä ja ketä nämä paljastukset palvelevat?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Oli Mietaa käyttäny tai ei ja onhan se, mutta mitä ja ketä nämä paljastukset palvelevat?
Itse ymmärrän nämä jonkinlaisina itseterapioina paljastajalle. Ja kai ne fyffeekin saavat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Kari-Pekka Kyrö liittyi Mietaan Jussin mustamaalamisporukkaan.

http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/ ... 37998.html

Oli Mietaa käyttäny tai ei ja onhan se, mutta mitä ja ketä nämä paljastukset palvelevat?
Palvelevathan ne kansakunnan tulevaisuutta puhdistamalla meidän kollektiivista historiakäsitystä, jotta uusia sukupolvia ei hassattaisi viihdeurheilun alttarille kyseenalaisin keinoin ja ihmeteltäisi, miksei niitä uusia puhtaita karpaaseja ja Mietoja synny.
masa

huima kirjoitti: Palvelevathan ne kansakunnan tulevaisuutta puhdistamalla meidän kollektiivista historiakäsitystä, jotta uusia sukupolvia ei hassattaisi viihdeurheilun alttarille kyseenalaisin keinoin ja ihmeteltäisi, miksei niitä uusia puhtaita karpaaseja ja Mietoja synny.
Et kai sä tosissas usko että tuo estäisi käyttämästä douppia?
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En mä nyt tiedä onko tuollainen liki 40 vuoden takaisiin tilanteisiin liittyvien väitteiden esittäminen miltään kantilta järkevää. Asian todellista laitaa kun ei voi selvittää enää millään. Lopputulos on joko aiheeton tahra hyvälle urheilijalle tai puolivillainen syytös ilman seurauksia dopingsankarille. Kumpikaan ei ole mielekäs lopputulema. Dopingin käytöstä juttelusta on aika pitkä matka sen käyttöön.

Ilman mitään näyttöä käytöstä olisi parempi vaan pitää suunsa kiinni, oli sitten joku väsynyt voimaroinaaja tai "Konna" Kyrö. Henk. koht. olen oikeastaan ihan vitun kyllästynyt esim. Kyrön pyrkimyksiin kiilottaa omaa kilpeään huutelemalla joka asiaan, että kyllä ne muutkin.
Universaali disclaimer.
masa

So Hard kirjoitti: Kyrön pyrkimyksiin kiilottaa omaa kilpeään huutelemalla joka asiaan, että kyllä ne muutkin.

Tulee mieleen himassa kinastelevat 3 ja 4 vuotiaat pojat. "toi löi eka!"
huima
Kitisijä

masa kirjoitti:
huima kirjoitti: Palvelevathan ne kansakunnan tulevaisuutta puhdistamalla meidän kollektiivista historiakäsitystä, jotta uusia sukupolvia ei hassattaisi viihdeurheilun alttarille kyseenalaisin keinoin ja ihmeteltäisi, miksei niitä uusia puhtaita karpaaseja ja Mietoja synny.
Et kai sä tosissas usko että tuo estäisi käyttämästä douppia?
Ne jotka siitä huolimatta haluaisivat huippu-urheilun huipulle hinnalla millä hyvänsä douppaisivat toki.

Massaa vaan olisi entistä vähemmän, tiettyihin urheilulajeihin ei suhtauduttaisi minään kansallisromanttisena suomalaisen itsetunnon pilareina, vaan viihteenä mitä se on.

Tekisi luultavasti myös hyvää, että tunnustettaisiin ettei Suomi ollut menneisyydessä kai sen parempi kuin parjaamamme DDR.

Historia on historiaa - ja on monia syitä, miksi silloin on toimittu kuten on. Jos historiaa ei kuitenkaan osata käsitellä, ei siitä voida myöskään oppia.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

"Kun uusi sukupolvi ei hassahda viihdeurheilun alttarilla kyseenalaisiin keinoihin, niin ihmetellään miksei niitä uusia puhtaita karpaaseja ja Mietoja synny?" kuvaa mielestäni paremmin nykytilannetta.

Tää on vähän kuin rikkidirektiivipäätös. Jos Suomessa vedetään tiukempaa linjaa kuin muualla, niin annetaan kilpailuetua muille. Tavoite on hyvä, mutta pitäisi edetä samoilla säännöillä kuin muutkin, jotta tilanne säilyisi tasapuolisena. Tai jos vedetään tiukempaa moraalilinjaa, niin pitäisi olla edes pikkusen ymmärrystä, jos niitä arvokisamitaleita ei ihan mahdottomasti näin pienelle kansalle tule.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
huima
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti: Tai jos vedetään tiukempaa moraalilinjaa, niin pitäisi olla edes pikkusen ymmärrystä, jos niitä arvokisamitaleita ei ihan mahdottomasti näin pienelle kansalle tule.
Hear hear!
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

huima kirjoitti: Tekisi luultavasti myös hyvää, että tunnustettaisiin ettei Suomi ollut menneisyydessä kai sen parempi kuin parjaamamme DDR.
Nohnoh. Kyllä dopingin käyttö Suomessa on aina ollut enemmän urheilijan oma päätös, vaikka jossain lajeissa itse douppaamiseen olisi apua organisaatiolta saanut. DDR:ssä ei urheilijalta paljoa kyselty. Sitä harrastettiin mihin valtio katsoi yksilön parhaiten sopivan ja niitä nappeja syötiin mitä tarjottiin. Vähän niin kuin Kiinassa nykyään.
huima
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
huima kirjoitti:Palvelevathan ne kansakunnan tulevaisuutta puhdistamalla meidän kollektiivista historiakäsitystä, jotta uusia sukupolvia ei hassattaisi viihdeurheilun alttarille kyseenalaisin keinoin ja ihmeteltäisi, miksei niitä uusia puhtaita karpaaseja ja Mietoja synny.
:facepalm:

Huima kävi eläintarhassa ja näki norsun. Hän rupesi pohtimaan mitähän tuo norsu minusta ajattelee.
Pertti, Pertti. Miten sä onnistutkin lyömään kirveesi kiveen?

Minä en ole huolissani mitä muut suomalaisista ajattelevat, vaan mitä suomalaiset itse ajattelevat ja mitä he saavat aikaan näissä kansakunnan sankareissa, joista kuoriutuukin sylkykuppeja kiinnijäännin jälkeen.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:jos vedetään tiukempaa moraalilinjaa, niin pitäisi olla edes pikkusen ymmärrystä, jos niitä arvokisamitaleita ei ihan mahdottomasti näin pienelle kansalle tule.
Urheiluun tämä sopisi minusta oikein hyvin. Panostetaan vaan markkinoinnissa sun muussa lähinnä Suomi-Ruotsi maaotteluun ja muutamaan joukkuelajiin (ja niissäkin lähinnä kansallisiin sarjoihin), ja jätetään isommat yleisurheilukekkerit muille. Hiihtoon sitten takaisin joku sellainen kansanhiihtopainotus kilpaurheilun sijaan.

Jostain syystä mun tekee muuten mieli tehdä tästä dopingkeskustelusta Kitinäanalogia. Minusta suomalainen (teki mieli kirjoittaa perussuomalainen, mutta termi on saastunut) suhtautuminen suomalaisen urheilun dopingiin on tavattoman usein aivan kuin exPertin suhtautuminen kepulien korruptiorikollisuuteen. Ensin kielletään kaikki, ja kun jäädään kerta kaikkiaan ja vastaansanomattomasti kiinni rysän päältä, niin homma (toinen saastunut sana, mutta menköön) kääntyy niin päin, että pakkohan meidän vähin resurssin ponnistelevien sankariemmekin on vähän sääntöjä venyttää, kun muut tekevät sitä paljon enemmän (olipa näyttöä tai ei). Niinpä se, että meidänkin puhtoiset edustajamme ovat näin ryvettyneitä todistaakin vain, että muut ovat suorastaan suurrikollisia (olipa näyttöä ei).

Päätelmähän on sinänsä pätevä, jos hyväksyy oletukset. Ja olisihan se epäisänmaallista olla hyväksymättä.
1. Suomalaiset/kepulaiset ovat paljon rehellisempiä kuin muut.
2. Suomalaiset/kepulaiset osoittautuvat uskomattoman epärehellisiksi ja rikollisiksi ketkuilijoiksi.
Ergo: Muiden täytyy olla aivan tolkuttoman hurjia gangstereita.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

urpiainen kirjoitti: Ergo: Muiden täytyy olla aivan tolkuttoman hurjia gangstereita.
Kakola-Kaikkosen viitoittamalla, tiellä:

"Ei tässä gangstereita olla"

Dave-kismus: mitä se on?
masa

huima kirjoitti:
Minä en ole huolissani mitä muut suomalaisista ajattelevat, vaan mitä suomalaiset itse ajattelevat ja mitä he saavat aikaan näissä kansakunnan sankareissa, joista kuoriutuukin sylkykuppeja kiinnijäännin jälkeen.
Minä ajattelen lähinä sitä, että Kyrö ja muut, muita kuin itseä koskevia paljastuksia tekevät ovat vasikoita. Tuollainen paljastus saattaa ajaa heikomman sielun vaikka narun jatkoksi.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

^En ole niin tarkaan seurannut, mutta eikös Kyrö ole kertonut omat temppunsakin? Eli ei ole mun käsittääkseni ollut "en minä mutta kaverit" -linjalla.
masa

NuoriDaavid kirjoitti: Eli ei ole mun käsittääkseni ollut "en minä mutta kaverit" -linjalla.

Minusta tuo pitäisi olla niiin päin että minä kyllä ja muista en tiedä / halua kertoa. Jokainen kertokooon omat touhunsa, se sopii minulle.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eli ei ole mun käsittääkseni ollut "en minä mutta kaverit" -linjalla.

Minusta tuo pitäisi olla niiin päin että minä kyllä ja muista en tiedä / halua kertoa. Jokainen kertokooon omat touhunsa, se sopii minulle.
No joo, se olisi ollut kaikkein miehekkäintä.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Kakola-Kaikkosen viitoittamalla, tiellä:
"Ei tässä gangstereita olla"
Mun suosikki on tämä, missä entinen rautakanki on ainakin omissa mielikuvissaan muuttunut keveästi liihoittelevaksi perhoseksi: http://www.hs.fi/politiikka/Kaikkonen+o ... 5601158965.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."